Mikä on ärsyttävin ääni?
Itselleni kyseisen videon äänet ovat todella ärsyttäviä ja oudolla tapaa hermostuneisuutta aiheuttavia. Arggh ei tuota pysty kuuntelemaan kuin hetken! Menee ihan kylmät väreet ja tulee henkisesti paha olo.
Kommentit (158)
Kimiräikkös-äänellä puhuvat naiset
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttava muija
Mulkuttava naija
Ne joululaulut, yök! Myös tippuva vesihana yön hiljaisuudessa, aterimet lautasta vasten (kriiik!), ja yövisojen juontajien puhe..
Ultraäänikarkottimen ääni. Sitä ei muka ihmisen pitäis ees kuulla, mut mulla ainakin sattuu korviin se ääni. Toinen ärsyttävä on joistain puhelimenlatureista kuuluva korkea ininä.
Säilykepurkin (tonnikala, ananas tmv.) raapiminen haarukalla saa niskanikamat murenemaan 😕
Vierailija kirjoitti:
Pikkukoirien räksytys.
Tämä!
Kaikki liian korkeat ja kimeät äänet ärsyttävät. Lähtipä se ääni lapsesta, autosta, lautasesta ja haarukasta tai vaikkapa liitutaulusta. Tarpeeksi kovaa ja korkealta kun lähtee niin ärsyttää aivan helkkaristi.
Teinien kimittävä/ nasaaliääni niinku- ja vittu -täytesanoineen. Havainnollistava näyte:
Varoitan että ks. äänite aiheuttaa vakavia aivovaurioita ja tarvetta työntää sukkapuikot tärykalvoihinsa.
T.112
Se saatanan nakkimainos joka ny pyörii en muista mikä merkki ku ne äijät mäissyttää sitä vitun nakkia siinä 😠
Vierailija kirjoitti:
Teinien kimittävä/ nasaaliääni niinku- ja vittu -täytesanoineen. Havainnollistava näyte:
Yäkyäkhyyyyiyeieieieieiiiiii!!! Korvat vuotaa verta. Saan noista todella tyhmän ja bimbon kuvan, kun koko ajan ollaan "niinkuniinkuniiiiiiiiiiiinkuööööniinku" ja huomaa että kyseessä on todellakin juuri teini-ikään tulleet lapset.
Kännykän viesti- tai soittoääni silloin, kun olet tekemässä jotain, johon haluat keskittyä. Mulla meinaa mennä hermot, jos joku lähettelee "turhia" viestejä kun olen esim. salilla, syön tai luen tenttiin. Kyllä, voisin laittaa puhelimen äänettömälle, mutta jos jollakin on oikeasti tärkeää asiaa, niin haluan olla tavoitettavissa.
Humalainen ja örveltävä mies tai nainen. Ärsyttää, jos puheesta ei saa mitään selvää.
Vesa Keskisen puhe. Ei pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
1. Lasten äänet, yhtä äkkiset perseensä pohjasta kirkaistut äänet, jotka sattuvat kuin veitsellä olisi lyöty, älinä, lässytys, kitinä ja rääyntä.
2. Syömisen äänet, maiskutus ja tuhiseva ähkintä ja louskutus
3. Teinien äänet
4. mainostenlukijoiden teennäisen matalat äänet.
5.räp-musiikki, vaikkei se edes musiikkia ole
6. Harju & pöntinen, kaikki vanhankansan paskamusiikki
7. Pierut ja röyhtäilyt. Sellaiset oikein rölöttävät ruplutus lörötykset
8. Kirkossa kaikki, sihinä ja suhina ja se hurskahteleva paatos. Se kun lapset ja nuoret on pakotettu sinne väkisin laulamaan muka riemulla ja sydämensä ilolla, vaikka idioottikin kuulee persereijällään että sen masentuneempaa ja ahdistuneempaa laulantaa ei ole olemassakaan.
9. Miesten omasta mielestä hauskat jutut, jotka on joltain toiselta kopioitu ja ulkoa opeteltu
10. Kun joku curlingvanhempi lässyttäen muka komentaa riehuvaa kakaraansa, vaikka kaikkien muiden mielestä hän tarkoittaa: hyvä hyvä paskapetteri, revi vaan kaikki ja tuhoa, voitko kovemmin vielä kiljua, että voidaan olla sinusta vielä ylpeämpiä!
Nämä eivät olleet sinänsä vain ääniä, vaan yleistä ärstystä herättäviä elämäntilanteita741. Sekin toki sallittua tässä ketjussa, en minä määrää.
Se kun joku kävelee pitemmän matkaa takanasi korkokengillä tai muilla kopsukengillä. Näillä tyypeillä tuntuu myös aina olevan hirveä kiire, kun yrittävät askeltaa nopeasti ja hakkaavat niitä korkoja niin, että jää kyllä asvalttiin lommot! En päästä ohi, koska itse kävelen kuitenkin nopeammin. Jos mahdollista vaihdan tien toiselle puolelle. En vaan kestä...
mässytys, maiskutus, ryystäminen, mussutus, purkan jauhaminen suu auki, kimittävä (naisen) ääni, oikeastaan kaikki märät äänet mitä suusta lähtee