Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä käyvät psyykelääkkeiden napsijat

Vierailija
29.03.2015 |

Siis onko Suomessa todellakaan mitään kontrollia siitä, että millaisissa hommissa nämä kaikenmaailman masennuspillerien mussottajat käyvät, ja että ovatko he todellakin työnsä suorittajina aivan tolkuissaan; kuten nyt ei ollut tuo surullisen lentokone-onnettomuuden aiheuttajakaan, ja salasi vieläpä päällä olevan sairaslomansa työnantajaltaan, että tulee vaan mieleen, kuinka paljon näitä samankaltaisia työssä olevia oikein onkaan Suomessakin eri puolilla työpaikkoja?  Eihän tietysti haittaa, jos pilleripäiset sekopäät ovat jossakin mitättömässä valtion suojatyöpaikassa konttorirottana, jossa ei nyt suoranaisesti ole vastuullaan ihmishenkiä, mutta entäs sitten ne, joilla on vastuullaan suoranaisesti muiden ihmisten turvallisuus, jos ja kun niitä hommia hoidellaan vähemmän tai enemmän pillerisumussa.

Onhan vallan ihmeellistä, että töissä käy samaan aikaan psyykkeeltään sairaita psyykelääkityksien voimin, ja työttömänä kortistossa on tervepäisiä ihmisiä pilvin pimein, jotka hoitaisivat hommat ilman kemiallisia lääkityksiäkin.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]

Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat. 

[/quote]

Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.

[/quote]

Tuota... Se, että narkomaanit käyttävät kyseistä lääkettä väärin, ei tarkoita sitä etteikö se oikein käytettynä ole hyvä lääke. Kannattais varmaan lukasta diapamista ennenkuin alat täällä huutelemaan :D Toki se on kolmiolääke, eli sen vaikutuksen alaisena ei saa ajaa.

[/quote]

Hah! Olen lukenut pakkausselosteen monia kertoja ja syönyt kyseistä lääkettä itsekin. Pidemmälläkin aikavälillä diapam aiheutti minulle huumaavan vaikutuksen, vaikka annostus oli oikea. Ei tämä asia nyt niin suoraviivaista ole kuin mitä esität. 

Vierailija
62/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"]

No mitä haittaa musta on kenellekkään. Voin vallanmainiosti lääkityksen kera. Ikinä ei kävisi mielessäkään tehdä mitään mikä satuttaisi mitään tai ketään elollista. Pitäiskö mun nyt erota töistä ja ruveta sossupummiksi. Jaahas.

[/quote]

Sama täällä. Lääke auttaa jaksamaan.

[/quote] Miksi sitten et hae eläkkyyttä, jos et kertakaikkiaan jaksa käydä töissäsi ilman nuppilääkitystäsi? Eikö sun olisi helpompaa olla sitten eläkkeellä, eikä töissä vai pidätkö itseäsi niin korvaamattomana, että paikkaasi ei kukaan muu voisi täyttää?

[/quote]

Onko meillä Suomessa todellakin näin tyhmiä ihmisiä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam ei ole yhtä kun kaikki psyykenlääkkeet. Diapamin vaikutuksensa alaisena ei saa esim ajaa autoa. Mielialalääkkeet eivät rahoita tai piiristä. Ne eivät tee oloa sekavaksi. Olen syönyt masennus lääkettä nyt 2 vuotta ja se toimii hyvin. Ammatiltani olen lukion opettaja.

Vierailija
64/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisenlaisia masennuslääkkeitä ei olisi, niin yhteiskunta voisi olla toisenlainen. En tiedä millainen, mutta toisenlainen. Masennuslääkkeiden ottajat olisivat ehkä sairaseläkkeellä tai laitoshoidossa. Tai sitten täällä olisi enemmän levottomuuksia. Tai sitten yhteiskunnasta olisi ollut pakko tehdä ihmisystävällisempi. Ihmisen biologia ei vielä ole sopeutunut nykyisenlaiseen elämään. Se aiheuttaa monille mielenterveyden ongelmia.

Vierailija
65/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"]

No mitä haittaa musta on kenellekkään. Voin vallanmainiosti lääkityksen kera. Ikinä ei kävisi mielessäkään tehdä mitään mikä satuttaisi mitään tai ketään elollista. Pitäiskö mun nyt erota töistä ja ruveta sossupummiksi. Jaahas.

[/quote]

Sama täällä. Lääke auttaa jaksamaan.

[/quote] Miksi sitten et hae eläkkyyttä, jos et kertakaikkiaan jaksa käydä töissäsi ilman nuppilääkitystäsi? Eikö sun olisi helpompaa olla sitten eläkkeellä, eikä töissä vai pidätkö itseäsi niin korvaamattomana, että paikkaasi ei kukaan muu voisi täyttää?

[/quote]

Onko meillä Suomessa todellakin näin tyhmiä ihmisiä???

[/quote] Niin näyttää olevan, kuten tuo töissä käyvä päänuppipillereiden popsijakin kertoili, että ei muuten jaksaisi käydä töissä. Hänen tilalleen olisi kyllä terveitä tulijoita, ja ilman lääkkeiden apuja.

Vierailija
66/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ja tietämättömiä mielipiteitä täällä.

t KTM Cymbaltalla

Vierailija
67/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:55"]

Jos nykyisenlaisia masennuslääkkeitä ei olisi, niin yhteiskunta voisi olla toisenlainen. En tiedä millainen, mutta toisenlainen. Masennuslääkkeiden ottajat olisivat ehkä sairaseläkkeellä tai laitoshoidossa. Tai sitten täällä olisi enemmän levottomuuksia. Tai sitten yhteiskunnasta olisi ollut pakko tehdä ihmisystävällisempi. Ihmisen biologia ei vielä ole sopeutunut nykyisenlaiseen elämään. Se aiheuttaa monille mielenterveyden ongelmia.

[/quote] Noh, Ranskan lentokoneonnettomuudessahan nähtiin miten käy, kun mielenterveyden ongelmainen yrittää käydä töissä, vaikka hänestä ei siihen olisi ollut lääkärinkään puolesta, vaan hänhän salasi sairaslomansa, jolla hänen piti olla, eikä puikoissa pipipäänä ajamassa koneen päin vuorta vieden 140 viatonta ihmistä mukanaan.

Vierailija
68/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Masennus ei ole niin paha että en pysty työskentelemään. Kotona oleminen olisi vielä pahempaa mielelle. En kestäisi sitä. Tää on niin tätä kun ei tiedetä tai ymmärretä mitä masennus on. Eikä lääkäri ikinä puoltaisi sairaseläkkyyttä minun tilanteessa. 

Vierailija
69/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:01"]

[/quote]

Masennus ei ole niin paha että en pysty työskentelemään. Kotona oleminen olisi vielä pahempaa mielelle. En kestäisi sitä. Tää on niin tätä kun ei tiedetä tai ymmärretä mitä masennus on. Eikä lääkäri ikinä puoltaisi sairaseläkkyyttä minun tilanteessa. 

[/quote] Toivottavasti et ole missään sellaisessa tehtävässä, jossa vaarassa on muiden ihmisten turvallisuus. Ja mun puolesta käy vaan töissäsi, ehkä se on parempi, jos et kerta kotonakaan kestäisi olla, ja oltavasi ovat paremmat töissä kuin kotonasi, noh, onhan niitä kaikenlaisia kotiolojakin, juu, ymmärrän sua.

Vierailija
70/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut lto vastaa. En kerro missä olen töissä, mutta lupaan että hoidan lapset hyvin aj vastuullisesti. Etkä ikinä uskoisi minun olevan masentunut. Se ei minussa todellakaan näy ulospäin. 

Sairauteen on vaikuttanut niin moni asia, mutta uskon että paljon suurempi riski oli ne vuodet kun voin jo huonosti, mutta en mennyt lääkäriin, koska tunnollisena ihmisenä vaan jaksoin. Itkin ja jaksoin, nyt olen niin hyvässä hoidossa että uskon riskienkin olevan paljon pienempi. Lääkkeet tasaavat tunnemyrskyä, terapia auttaa käsittelemään asioita, terapeutti on myös lääkäri, joten kynnys pyytää sairauslomaa on pieni ja helppo. Tiukassa paikassa lepään pari päivää kotona ja jaksan taas. 

Eläkettä minulle ei tosiaankaan myönnettäisi eikä psykiatri sitä suosittelekaan. Enkä itsekään sitä halua. 

Vierailija
71/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat. 
[/quote]

Et muuten osaa ahdistusta hoitaa?

Vierailija
72/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin järkiini ja tolpilleni lääkkeiden ansiosta.

Vierailija
73/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan hyvät ahdistuksenhoitovinkit. Mielelläni kuulisin ja hoitaisin muutenkin kuin lääkkeillä. Toki olen vinkkejä saanut psykiatriltakin. Mutta välillä ei vaan muu tehoa kuin rauhoittava lääke. Ja melkein hävettä myöntää keski-ikäisenä ihmisenä että olen melkein jo sortunut viiltelyyn kun ahdistus on vaan niin kamala.