Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä käyvät psyykelääkkeiden napsijat

Vierailija
29.03.2015 |

Siis onko Suomessa todellakaan mitään kontrollia siitä, että millaisissa hommissa nämä kaikenmaailman masennuspillerien mussottajat käyvät, ja että ovatko he todellakin työnsä suorittajina aivan tolkuissaan; kuten nyt ei ollut tuo surullisen lentokone-onnettomuuden aiheuttajakaan, ja salasi vieläpä päällä olevan sairaslomansa työnantajaltaan, että tulee vaan mieleen, kuinka paljon näitä samankaltaisia työssä olevia oikein onkaan Suomessakin eri puolilla työpaikkoja?  Eihän tietysti haittaa, jos pilleripäiset sekopäät ovat jossakin mitättömässä valtion suojatyöpaikassa konttorirottana, jossa ei nyt suoranaisesti ole vastuullaan ihmishenkiä, mutta entäs sitten ne, joilla on vastuullaan suoranaisesti muiden ihmisten turvallisuus, jos ja kun niitä hommia hoidellaan vähemmän tai enemmän pillerisumussa.

Onhan vallan ihmeellistä, että töissä käy samaan aikaan psyykkeeltään sairaita psyykelääkityksien voimin, ja työttömänä kortistossa on tervepäisiä ihmisiä pilvin pimein, jotka hoitaisivat hommat ilman kemiallisia lääkityksiäkin.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entäpä nää kannibiksen pössyttelijät jotka väittävät olevansa täysin suoriutumiskelpoisia. Hitaita, tylsistyneitä vössyköitä voi olla bussikuskeina, hammaslääkäreinä tms. 

Vierailija
22/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin aloittaja, aika pelottavaa ja niin suuri määrä suomalaisia lääkkeiden vankina, ei tosiaan näytä hyvältä vaan on aika pelottavaa. Kyllä ihmisen pitäisi pystyä hyväksymään elämä kaikkine muotoineen ja selvitä siitä ilman psyykenlääkitystä. Myös samaa mieltä kuin 22, mikä suomalaisia vaivaa, ollaan niin hiirulaisia vätyksiä että pelätään elämää, nappeja nappeja, lisää nappeja! Pahinta jos kaksi pipipäätä alkaa lisääntymään keskenään, tai että toinen on, sekin voi riittää pilaamaan myös lasten tulevaisuuden. Mutta eihän ne osaa ajatella eikä käsitä miltä toisesta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä ja käytän psyykelääkkeitä. Ei niistä ole mitään haittaa minun työntekooni. Tuon lentokone onnettomuuden aiheuttaja oli sekopää psykopaatti. Ei lääkkeiden vika.

Vierailija
24/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattais olla enempi huolissaan sekakäyttäjistä. Pelkkiä masennuslääkkeitä syövä harvoin "sekoilee" pahemmin.

Tää lentäjä oli kunnolla hullu (ehkä jopa Breivik tasoa) ei tavallinen masentunu. Tän tason kavereita ei onneksi montaa löydy.

Vierailija
25/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"] Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat.  [/quote] Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.   [/quote]Pari ensimmäistä viikkoa ei saa ajaa autoa sen jälkeen ok. Ei ssri:n alussa myöskään saa autoa ajaa.

[/quote]

Ok, mutta asia ei ole niin yksinkertainen. Olen käyttänyt diapamia itsekin. Muistan sen huumaavan vaikutuksen niin kauan kuin sitä käytin. Aikoinani harkitsin pamien myymistä silloisen poikaystäväni kanssa, koska en käyttänyt niitä niin paljon. Uskon, että kysyntää olisi ollut. 

Vierailija
26/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:04"]

Sä et tajua lääkkeistä näemmä mitään.

[/quote] Ja kerrohan, mitä itse tajuat masennuslääkkeistä ja rauhoittavista tropeista? Esim. bentsopohjainen Diapam on melkoisen tuju tietyllä vahvuudella milligrammoiltaan ihmisen psyykkeelle, ja kun sen lääkkeen omin päin lopettaa yks kaks, niin saattaapi päässä napsahtaa pahemman kerran, ei hyvää jälkeä välttis aiheuta. Ja niinpä vaan oli näillä koulusurmaajillakin pipipäälääkkeitä käytössään, ja lopputulos olikin surkea, koska ei tainnut olla sitten ihan kohdillaan se pipipäälääkitys.

Vierailija
27/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:09"]

Ap on Porvoosta?

[/quote] ja tasan tarkkaan en oo Porvoosta.

Vierailija
28/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]

Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat. 

[/quote]Please, kertoisitko, missä toimit? Tietäisin varoa sua.

Vierailija
29/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]

Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat. 

[/quote]

Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.

[/quote]

Tuota... Se, että narkomaanit käyttävät kyseistä lääkettä väärin, ei tarkoita sitä etteikö se oikein käytettynä ole hyvä lääke. Kannattais varmaan lukasta diapamista ennenkuin alat täällä huutelemaan :D Toki se on kolmiolääke, eli sen vaikutuksen alaisena ei saa ajaa.

Vierailija
30/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"]

No mitä haittaa musta on kenellekkään. Voin vallanmainiosti lääkityksen kera. Ikinä ei kävisi mielessäkään tehdä mitään mikä satuttaisi mitään tai ketään elollista. Pitäiskö mun nyt erota töistä ja ruveta sossupummiksi. Jaahas.

[/quote]

Sama täällä. Lääke auttaa jaksamaan.

[/quote] Miksi sitten et hae eläkkyyttä, jos et kertakaikkiaan jaksa käydä töissäsi ilman nuppilääkitystäsi? Eikö sun olisi helpompaa olla sitten eläkkeellä, eikä töissä vai pidätkö itseäsi niin korvaamattomana, että paikkaasi ei kukaan muu voisi täyttää?

Vierailija
31/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä kauaa olekaan kun viimeksi oli ketju että sairaidenkin on mentävä töihin eikä mitään eläkkeitä... Huoh.

Vierailija
32/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:28"]

Enemmän mua huolettaa nää pameja ja unilääkkeitä napsivat mummot ja papat.

[/quote] Mitäs haittaa eläköityneistä mummoista ja papoista on enää työelämän puolella, eiväthän he enää ole töissäkään pilleripöllyissään?

Vierailija
33/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoon on turhaa vastata, mutta selvitänpä kuitenkin asian:

En vedä, napsi tai mussota mitään nappeja. Käytän lääkärin määrää lääkettä ohjeiden mukaan.

Vierailija
34/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:05"]

Samaa mieltä kuin aloittaja, aika pelottavaa ja niin suuri määrä suomalaisia lääkkeiden vankina, ei tosiaan näytä hyvältä vaan on aika pelottavaa. Kyllä ihmisen pitäisi pystyä hyväksymään elämä kaikkine muotoineen ja selvitä siitä ilman psyykenlääkitystä. Myös samaa mieltä kuin 22, mikä suomalaisia vaivaa, ollaan niin hiirulaisia vätyksiä että pelätään elämää, nappeja nappeja, lisää nappeja! Pahinta jos kaksi pipipäätä alkaa lisääntymään keskenään, tai että toinen on, sekin voi riittää pilaamaan myös lasten tulevaisuuden. Mutta eihän ne osaa ajatella eikä käsitä miltä toisesta tuntuu.

[/quote]

Tai jos pitäisikin keskittyä yhteiskunnassa siihen, että mikä ajaa ison osan ihmisistä siihen pisteeseen, että lääkärit suosittelevat lääkitystä? Ei kyse ole siitä, että ihmiset laittavat päänsä pensaaseen. Aihe on laaja (ja sen takia yksikään politiikko ei ole tähän edes uskaltanut tarttua), eikä yksiselitteistä vastausta ole. Itse nostaisin pääteemoiksi liiallinen paine työyhteisöissä, nuorena syrjäytyminen ja yleinen painostus siitä miten elämää kuuluisi elää. Ihminen on haluttu koneistaa, eikä haluta myöntää, että inhimmillinen toimiminen oikeastaan kasvattaisi ihmisen hyötykäyttösuhdetta (jos siis halutaan laskea ihmisen elämä rahassa).

Iso juttu, kuka tähänkin uskaltaisi tarttua?

Vierailija
35/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:28"]

[/quote] Mitäs haittaa eläköityneistä mummoista ja papoista on enää työelämän puolella, eiväthän he enää ole töissäkään pilleripöllyissään?
[/quote]
Nekin ajelee autoilla ja traktoreilla.

Vierailija
36/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:37"]

Haluaisitko siis maksaa verorahoistasi kaikille heille (heitä on varmaan lähemmäs miljoona) sairaseläkettä? No, haluaisitko?

[/quote] En tarkoittanutkaan sitä, että kaikista psyykelääkkeiden varassa elävistä työssä olevista olisikaan turvallisuusriskiä, mutta niissä ammateissa, joissa riskit ovat ilmiselkeät, kuten jo alustuksessani kerroinkin, niin voisihan sellaisille ihmisille ajatella ammatin vaihtoa tai työpaikan sisäistä siirtoa sellaisiin tehtäviin, joissa mielialalääkkeiden käyttäjistä ei olisi turvallisuudelle vaaraa.

Vierailija
37/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:42"]

[/quote] Ja kerrohan, mitä itse tajuat masennuslääkkeistä ja rauhoittavista tropeista? Esim. bentsopohjainen Diapam on melkoisen tuju tietyllä vahvuudella milligrammoiltaan ihmisen psyykkeelle, ja kun sen lääkkeen omin päin lopettaa yks kaks, niin saattaapi päässä napsahtaa pahemman kerran, ei hyvää jälkeä välttis aiheuta. Ja niinpä vaan oli näillä koulusurmaajillakin pipipäälääkkeitä käytössään, ja lopputulos olikin surkea, koska ei tainnut olla sitten ihan kohdillaan se pipipäälääkitys.

[/quote]

Sulla on ilmeisesti ihan omakohtaista kokemusta tosta päässä napsahtimisesta. 

Ihan vaan vinkkinä, mieti kaikkia niitä masennuslääkkeiden käyttäjiä jotka ei tapa ihmisiä. Ja sitten mieti kaikkia niitä jotka ei käytä lääkkeitä mutta jotka tappaa. 

Vierailija
38/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Osa niistä kulkee vapaana kadulla. Et varmasti halua törmätä nappeja mussottaneeseen pilleripäiseen mummon pimeällä kujalla kun olet kakattamassa koiraa.

Vierailija
39/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Sulla on ilmeisesti ihan omakohtaista kokemusta tosta päässä napsahtimisesta. 

Ihan vaan vinkkinä, mieti kaikkia niitä masennuslääkkeiden käyttäjiä jotka ei tapa ihmisiä. Ja sitten mieti kaikkia niitä jotka ei käytä lääkkeitä mutta jotka tappaa. 

[/quote] Noh, ei ole omakohtaista kokemusta päässä napsahtamisesta, mutta sen verran olen joskus sydämen rytmihäiriöön diapamia lääkärin määräyksestä napsinut vaikkakin pienellä annoksella, niin onhan se nukuttava ja väsyttävä lääke, ja sen muistan, että sen lyhyen aikaa, jonka sitä käytin kyseiseen vaivaani, joka sittemin korjaantui muilla toimenpiteillä, lääkäri sanoi, että Diapami pitää todellakin lopettaa porrasteisesti, eikä kerrasta poikki. 

Sen verran olen huvikseni lueskellut noista masennuslääkkeistä, että jotkut niistä alussa kuulema saattavat vaikuttaakin niin, että ne nostavat itsemurhariskiä alussa kuurin, että huhhuh, ja sitten ihmisille määrätään tuollaisia lääkkeitä aivan valvomatta.

Vierailija
40/73 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"] Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat.  [/quote] Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.   [/quote]Pari ensimmäistä viikkoa ei saa ajaa autoa sen jälkeen ok. Ei ssri:n alussa myöskään saa autoa ajaa.

[/quote]

Ok, mutta asia ei ole niin yksinkertainen. Olen käyttänyt diapamia itsekin. Muistan sen huumaavan vaikutuksen niin kauan kuin sitä käytin. Aikoinani harkitsin pamien myymistä silloisen poikaystäväni kanssa, koska en käyttänyt niitä niin paljon. Uskon, että kysyntää olisi ollut. 

[/quote]En muista huumaava vaikutusta pameista ja käytän noin 2kpl 5mg pilleriä viikossa. Ehkä joillakin sitten ja enemmän mg.