Töissä käyvät psyykelääkkeiden napsijat
Siis onko Suomessa todellakaan mitään kontrollia siitä, että millaisissa hommissa nämä kaikenmaailman masennuspillerien mussottajat käyvät, ja että ovatko he todellakin työnsä suorittajina aivan tolkuissaan; kuten nyt ei ollut tuo surullisen lentokone-onnettomuuden aiheuttajakaan, ja salasi vieläpä päällä olevan sairaslomansa työnantajaltaan, että tulee vaan mieleen, kuinka paljon näitä samankaltaisia työssä olevia oikein onkaan Suomessakin eri puolilla työpaikkoja? Eihän tietysti haittaa, jos pilleripäiset sekopäät ovat jossakin mitättömässä valtion suojatyöpaikassa konttorirottana, jossa ei nyt suoranaisesti ole vastuullaan ihmishenkiä, mutta entäs sitten ne, joilla on vastuullaan suoranaisesti muiden ihmisten turvallisuus, jos ja kun niitä hommia hoidellaan vähemmän tai enemmän pillerisumussa.
Onhan vallan ihmeellistä, että töissä käy samaan aikaan psyykkeeltään sairaita psyykelääkityksien voimin, ja työttömänä kortistossa on tervepäisiä ihmisiä pilvin pimein, jotka hoitaisivat hommat ilman kemiallisia lääkityksiäkin.
Kommentit (73)
No mitä haittaa musta on kenellekkään. Voin vallanmainiosti lääkityksen kera. Ikinä ei kävisi mielessäkään tehdä mitään mikä satuttaisi mitään tai ketään elollista. Pitäiskö mun nyt erota töistä ja ruveta sossupummiksi. Jaahas.
Huono provo. Yritä nyt edes vähän...
Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat.
Olisit enemmän huolissaan vaikkapa alkoholisteista. Heitä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin masentuneita ja ajelevat mm. rekkaa pienessä sievässä/krapulassa joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"]
No mitä haittaa musta on kenellekkään. Voin vallanmainiosti lääkityksen kera. Ikinä ei kävisi mielessäkään tehdä mitään mikä satuttaisi mitään tai ketään elollista. Pitäiskö mun nyt erota töistä ja ruveta sossupummiksi. Jaahas.
[/quote]
Sama täällä. Lääke auttaa jaksamaan.
Mielialanappeja vetää "vain" 700 000 suomalaista. Päälle rauhoittavat ja unilääkkeet. Douppi kansaa.
Enemmän huolestuttaa sellaiset jotka ei tajua olevansa lääkityksen tarpeessa
Enemmän mua huolettaa nää pameja ja unilääkkeitä napsivat mummot ja papat.
Uskallan sanoa, että esim. masennuslääkkeitä käyttäviä löytyy joka ammattiryhmästä.
Ei toimi täällä. Niin paljon lääkkeitä syödään, kritiikkiä ei kuunnella.
Googleen: ssri väkivalta
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:32"]Ei toimi täällä. Niin paljon lääkkeitä syödään, kritiikkiä ei kuunnella.
[/quote]Ei mulla mitään väkivaltaisia ajatuksia ole ollut, niin ei muillakaan voi olla. Lalalala...
Haluaisitko siis maksaa verorahoistasi kaikille heille (heitä on varmaan lähemmäs miljoona) sairaseläkettä? No, haluaisitko?
Ja ajatteles sitäkin, että huononäköiset ja seniilit vanhukset saavat ajaa autoa tuolla muun liikenteen seassa? On eri asia olla vaikkapa persoonallisuushäiriöinen kuin ahdistunut liiallisen kuorman alla. Viisas se joka ymmärtää lääkitä itseään.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]
Tää on nolo. Mä syön kahta masennuslääkettä, käyn terapiassa ja pahimpina ahdistuspäivinäotan vielä lääkärin määräämää diapamia. Ja olen LTo, eli voin hoitaa vaikka sinunkin lastasi. Ja ihan täysissä järjissäni olen, en missään pillerihumalassa. Hoidan työni, kukaan työkaverikaan ei huomaa minussa mitään outoa saati sitten vanhemmat.
[/quote]
Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:02"]Suomessa todellakaan mitään kontrollia siitä, että millaisissa hommissa nämä kaikenmaailman masennuspillerien mussottajat
[/quote]
Onko Suomessa todellakaan mitään kontrollia siitä että millaiset mussottajat päästetään keskustelupalstoille osoittamaan tietämättömyyttään
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:32"]Ei toimi täällä. Niin paljon lääkkeitä syödään, kritiikkiä ei kuunnella.
[/quote]Ennemmin otan yhden pamin kun ahdistaa. Lääkäri yritti väkisin ssri:tä. En tajunnut sitä et parin viikon välein tulee paniikki niin miksi siihen pitäisi päivittäin pillereitä syödä? 5 päivää testasin ssri:tä ja se oksennus ja huono ja sekava olo ei ollut mun juttu. Pameihin jää koukkuun sanoo lääkäri. Niin jää ssri:hin, niinkuin kaikkiin lääkkeisiin joita päivittäin käytetään. Pamit vaan ei saa ketään satuttamaan toista ensimmäisten käyttö viikojen aikana tai silloin kun se lopetetaan seinään.
Ja tottakai ne ssri:t toimii monelle ihmiselle. Mutta ne riskit niille joille ei ne sovi on järkyttävät.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Diapam on huume. Autolla ei pitäisi ajaa ja koneita käyttää, kun sitä ottaa. Narkkareillekin kelpaa, joten diapamin käytöstä olisin huolissani. Jos sinulle ei ole tullut pahoja haittoja sen suhteen, se ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Riskipuuhaa.
[/quote]Pari ensimmäistä viikkoa ei saa ajaa autoa sen jälkeen ok. Ei ssri:n alussa myöskään saa autoa ajaa.
Sä et tajua lääkkeistä näemmä mitään.