Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako cryohoito läskeihin?

pallonaama
18.12.2021 |

Pitäs päästä poskiläskeistä eroon. Pitäisi olla ystävällisempi tapa kuin rasvaimu. Ja kestävä vaikutus. Hintaa en tiedä. Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa?

Vierailija
2/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että cryptohoito 😄 Rahalla nimittäin saa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi hoitokerta ainakaan silminnähden vaikuta. Poskiläskeihin suosittelen laihduttamista.

Vierailija
4/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa tietenkin.

Vierailija
5/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet on sanonut että laihduttaminen ei välttämätttä auta poskiläskeihin. Olen laiha ja en kai muuten kysyisi jos laihduttamalla lähtisi? ap

Vierailija
6/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä olla sairaalloisen laiha jos poskista lähtee rasvat. Joillakin on vain sellainen ominaisuus. Pyöreät posket. Anorektisen laihoilla alkaa jo vaikuttaa poskiläskeihin ja hyvin sairailla ihmisillä.

Vierailija
7/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa? Eikös se voisi kiinteyttää poskilihaksia?

Vierailija
8/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa olen kokeillut mutta nyt kyseessä taitaa olla ihan läski. Lapsena olin hyvin hoikka ja katsoin vanhoja valokuvia niin kasvoni oli kapeammat. Enkä nytkään ole kuin reilu 10 kiloa painavampi mutta posket on jostain syystä pulleat???? En halua näyttää lapselta vaan aikuiselta. Ihan kuin elämä kulkisi taaksepäin outoa.

Ja olen kiinnostunut siitä cryohoidosta ja tiedän ettei yksi kerta riitä. Siksi siitä kyselen jos joku tietäisi ja muita juttuja olen kokeillut. Jos muu ei auta niin se rasvaimu sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi