Miksi Lidlin lohi on niin hyvää?
Siis sekä se tuorefilee vakuumissa että lämminsavustettu.
ihan omaa luokkaansa, jos vertaa muihin kauppoihin.
Kommentit (33)
Silloin pitää kehua kun aihetta on .Kaikkea ei ole kirjoittanut yksi ja sama henkilö.
Ja lidlin paistopisteen hampurilaisillakin ruokkii koko perheen. Ai että sitä ihanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista ettei kukaan ole maininnut lidlin D-leikkuusta , olen nyppinyt useista fileistä kylkiruotoja pois ja olen huomauttanut aiheesta . En osta pikkuhiljaa kallistuvat ruodollisesta fileestä huippufileen hintaa . Tien toisellapuolella k-kaupasta saa valkata itse , pyyntipäivä tiedossa ja fileeraus samaanhintaan . Tietysti nypin pikkuruodot itse , mutta on hintakin ihan eri . Palvelusta nauttiva Lietolainen .
Ruodot voi syödä huoletta, kun on riittävän vahvat hampaat. Ja hampaiden väliin jäävät hiuksen paksuiset ruodot ovat erityisen kivoja.
Kalastin perjantaina itse lohen ja myös savustin sen. Ei voi edes verrata Lidlin kalaan. Oli todella hyvää 😋
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun se on Hätälän kalaa.
ja saa sitä muistakin kaupoista, mutta Lidlillä taitaa logistiikka olla niin hyvin hallussa, että kala ei makaa keskusliikkeiden varastoissa.
Eli Hätälälle tulee lohta jatkuvalla syötöllä Pohjois-Norjasta jäissä ja Hätälä leikkaa sen Oulussa tehokkaasti ja nopeasti ja se lähtee samantien kauppoihin.
Eli saumaton kylmäketju ja tuollaisessa vakuumi on erittäin hyvä pakkausmuoto.
Eli sanoisin siis että tuoreus.
Saako Lidlistä joka päuvä.tuota hätälän lohta? Ostin just k-marketista mutta siellä harvoin tarjolla.
Ostettiin ensimmäinen paketti kylmäsavua viime viikolla ja oli kyllä hyvää.
Jopa mies tykkäsi, vaikka on sitä mieltä, että kala syödään/savustetaan puolen tunnin sisällä siitä, kun on nostettu merestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista ettei kukaan ole maininnut lidlin D-leikkuusta , olen nyppinyt useista fileistä kylkiruotoja pois ja olen huomauttanut aiheesta . En osta pikkuhiljaa kallistuvat ruodollisesta fileestä huippufileen hintaa . Tien toisellapuolella k-kaupasta saa valkata itse , pyyntipäivä tiedossa ja fileeraus samaanhintaan . Tietysti nypin pikkuruodot itse , mutta on hintakin ihan eri . Palvelusta nauttiva Lietolainen .
Ruodot voi syödä huoletta, kun on riittävän vahvat hampaat. Ja hampaiden väliin jäävät hiuksen paksuiset ruodot ovat erityisen kivoja.
Kyllä, ja sen nahkankin voi syödä, niin hyvää on Lidlin lohi.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on nyt koko päivä aikaa miettiä asiaa.
Toi on jo vanha, mutta täällä on aina näitä jotka pottuilee kysyjille vaikka itsellä ei ole mitään järkevää sanottavaa, kai sitä pitää jotenkin yrittää päteä muitten morkkaamisella...
LIDL Isokari Graavilohi siivut. HE-LE-VE-TIN HYV-VEE!!! AIJAIJAIJAIJAIJAIJAI JA JAIJAIJAIJAIJAIJAI. ON PERKELE HERKKUA JUMALLLLAUUUUTA!!! IHANATA SAATANA IHANATA, AHHH!!!
Herkku graavi kirjoitti:
LIDL Isokari Graavilohi siivut. HE-LE-VE-TIN HYV-VEE!!! AIJAIJAIJAIJAIJAIJAI JA JAIJAIJAIJAIJAIJAI. ON PERKELE HERKKUA JUMALLLLAUUUUTA!!! IHANATA SAATANA IHANATA, AHHH!!!
On todella hyvää. Mahtavaa.
Voisin käydä Lidlissä jos siellä ei olisi niin sysipaska valikoima ja karsea asiakaskunta..
Oululainen Hätälä on suomen suurimpia kalatukkuja. Kyllä S- ja K- kaupoista saa ihan samaa Hätälän tavaraa kuin Lidlistä.
Toki eroja on sitten kylmäketjussa sekä kuljetuksen ja varastoinnin kestossa. Myös kalan pakkaus vaikuttaa, Lidliin tuote lähtee vakuumipakattuna ja käyttövalmiina.
Tiedän että on ketjuja jotka ostavat Hätälältä leikkaamattoman peratun kalan, käsittelevät sen sitten omissa paikoissaan ja kala altistuu enemmän kolhuille, olisiko laatuero tästä johtuva?
Se on totta että ne puolikkaat vakuumilohet ovat Lidlissä parhaimmat ja tuoreimmat.
Trollaus liiterin puolesta since 2015 vauvalla.
Kai sulle maksetaan näistä vai oletko niin sekaisin, että tämä mainoskampanja ihan omasta halusta?