Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlin lohi on niin hyvää?

Vierailija
29.03.2015 |

Siis sekä se tuorefilee vakuumissa että lämminsavustettu.

ihan omaa luokkaansa, jos vertaa muihin kauppoihin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus liiterin puolesta since 2015 vauvalla.

Kai sulle maksetaan näistä vai oletko niin sekaisin, että tämä mainoskampanja ihan omasta halusta?

Vierailija
22/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää kehua kun aihetta on .Kaikkea ei ole kirjoittanut yksi ja sama henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lidlin paistopisteen hampurilaisillakin ruokkii koko perheen. Ai että sitä ihanuutta. 

Vierailija
24/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista ettei kukaan ole maininnut lidlin D-leikkuusta , olen nyppinyt useista fileistä kylkiruotoja pois ja olen huomauttanut aiheesta . En osta pikkuhiljaa kallistuvat ruodollisesta fileestä huippufileen hintaa . Tien toisellapuolella k-kaupasta saa valkata itse , pyyntipäivä tiedossa ja fileeraus samaanhintaan . Tietysti nypin pikkuruodot itse , mutta on hintakin ihan eri . Palvelusta nauttiva Lietolainen .

Ruodot voi syödä huoletta, kun on riittävän vahvat hampaat. Ja hampaiden väliin jäävät hiuksen paksuiset ruodot ovat erityisen kivoja.

Vierailija
25/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastin perjantaina itse lohen ja myös savustin sen. Ei voi edes verrata Lidlin kalaan. Oli todella hyvää 😋

Vierailija
26/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun se on Hätälän kalaa.

ja saa sitä muistakin kaupoista, mutta Lidlillä taitaa logistiikka olla niin hyvin hallussa, että kala ei makaa keskusliikkeiden varastoissa.

Eli Hätälälle tulee lohta jatkuvalla syötöllä Pohjois-Norjasta jäissä ja Hätälä leikkaa sen Oulussa tehokkaasti ja nopeasti ja se lähtee samantien kauppoihin.

Eli saumaton kylmäketju ja tuollaisessa vakuumi on erittäin hyvä pakkausmuoto.

Eli sanoisin siis että tuoreus.

Saako Lidlistä joka päuvä.tuota hätälän lohta? Ostin just k-marketista mutta siellä harvoin tarjolla.

Vierailija
27/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin ensimmäinen paketti kylmäsavua viime viikolla ja oli kyllä hyvää.

Jopa mies tykkäsi, vaikka on sitä mieltä, että kala syödään/savustetaan puolen tunnin sisällä siitä, kun on nostettu merestä.

Vierailija
28/33 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista ettei kukaan ole maininnut lidlin D-leikkuusta , olen nyppinyt useista fileistä kylkiruotoja pois ja olen huomauttanut aiheesta . En osta pikkuhiljaa kallistuvat ruodollisesta fileestä huippufileen hintaa . Tien toisellapuolella k-kaupasta saa valkata itse , pyyntipäivä tiedossa ja fileeraus samaanhintaan . Tietysti nypin pikkuruodot itse , mutta on hintakin ihan eri . Palvelusta nauttiva Lietolainen .

Ruodot voi syödä huoletta, kun on riittävän vahvat hampaat. Ja hampaiden väliin jäävät hiuksen paksuiset ruodot ovat erityisen kivoja.

Kyllä, ja sen nahkankin voi syödä, niin hyvää on Lidlin lohi.

Vierailija
29/33 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on nyt koko päivä aikaa miettiä asiaa.

Toi on jo vanha, mutta täällä on aina näitä jotka pottuilee kysyjille vaikka itsellä ei ole mitään järkevää sanottavaa, kai sitä pitää jotenkin yrittää päteä muitten morkkaamisella...

Vierailija
30/33 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIDL Isokari Graavilohi siivut. HE-LE-VE-TIN HYV-VEE!!! AIJAIJAIJAIJAIJAIJAI JA JAIJAIJAIJAIJAIJAI. ON PERKELE HERKKUA JUMALLLLAUUUUTA!!! IHANATA SAATANA IHANATA, AHHH!!!

Vierailija
31/33 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkku graavi kirjoitti:

LIDL Isokari Graavilohi siivut. HE-LE-VE-TIN HYV-VEE!!! AIJAIJAIJAIJAIJAIJAI JA JAIJAIJAIJAIJAIJAI. ON PERKELE HERKKUA JUMALLLLAUUUUTA!!! IHANATA SAATANA IHANATA, AHHH!!!

On todella hyvää. Mahtavaa.

Vierailija
32/33 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä Lidlissä jos siellä ei olisi niin sysipaska valikoima ja karsea asiakaskunta..

Vierailija
33/33 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululainen Hätälä on suomen suurimpia kalatukkuja. Kyllä S- ja K- kaupoista saa ihan samaa Hätälän tavaraa kuin Lidlistä.

Toki eroja on sitten kylmäketjussa sekä kuljetuksen ja varastoinnin kestossa. Myös kalan pakkaus vaikuttaa, Lidliin tuote lähtee vakuumipakattuna ja käyttövalmiina.

Tiedän että on ketjuja jotka ostavat Hätälältä leikkaamattoman peratun kalan, käsittelevät sen sitten omissa paikoissaan ja kala altistuu enemmän kolhuille, olisiko laatuero tästä johtuva?

Se on totta että ne puolikkaat vakuumilohet ovat Lidlissä parhaimmat ja tuoreimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi