Miksi Lidlin lohi on niin hyvää?
Siis sekä se tuorefilee vakuumissa että lämminsavustettu.
ihan omaa luokkaansa, jos vertaa muihin kauppoihin.
Kommentit (33)
Samasta syystä Lidlissä herkkusienet ei ole koskaan kellastuneita, kuten alepassa, kkaupassa jne
Tämä on ihan totta. Lidlin lohta voi syödä vielä paistosta kolmantenakin päivänä, kun K-Maketin lohi on jo seuraavana aamuna hajun puolesta roskiskamaa.
jaa, mä ostin sieltä jouluna kylmäsavulohta ja oli niin pahan/eltaantuneen makuista, että heitin koko kalan roskiin. Vanhaksi ei ollut vielä mennyt, päiväystä oli reilusti jäljellä.
Lidlin Norjan kylmäsavustettu lohi on priimaa, tuoretta, ei mene ennen aikojaan pahaksi. En suostu ostamaan enää muualta.
Tuoretta ja turhat rasvat leikattu pois. Kilpailijoilla joutuu lohesta heittämään pois ison, Lidlillä on täyttä tavaraa.
Samaa olen miettinyt itsekkin. Kala ei haise sellaiselle vanhalle, vaan tuoreelle ja on hyvää.
Graavilohi oli kyllä todella mielenkiintoisen makuista. Tilliä oli pari pientä oksaa. Jouduin tuunaamaan. Itsegraavattu on parasta!
Miettikää sitä kättä, joka suolaa Lidlin käsinsuolattua graavilohta. Mahtaa olla illalla ranne hellänä.
Sullahan on nyt koko päivä aikaa miettiä asiaa.
Siksi, kun se on Hätälän kalaa.
ja saa sitä muistakin kaupoista, mutta Lidlillä taitaa logistiikka olla niin hyvin hallussa, että kala ei makaa keskusliikkeiden varastoissa.
Eli Hätälälle tulee lohta jatkuvalla syötöllä Pohjois-Norjasta jäissä ja Hätälä leikkaa sen Oulussa tehokkaasti ja nopeasti ja se lähtee samantien kauppoihin.
Eli saumaton kylmäketju ja tuollaisessa vakuumi on erittäin hyvä pakkausmuoto.
Eli sanoisin siis että tuoreus.
Siitä on perattu se eltaantuneen makuinen rasva pois,siksi. Hyvää on!
Oi että, paistopisteen luomuruisleipä, voi ja Lidlin savulohi!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:21"]Siitä on perattu se eltaantuneen makuinen rasva pois,siksi. Hyvää on!
[/quote]
On hyvää mutta Norjasta. Eikö niiden kasvatuksessa käytetä antibiootteja jotka kertyvät kaloihin. Tää tietty ei oo pelkästään Lidlin kalojen ongelma.
Erikoista ettei kukaan ole maininnut lidlin D-leikkuusta , olen nyppinyt useista fileistä kylkiruotoja pois ja olen huomauttanut aiheesta . En osta pikkuhiljaa kallistuvat ruodollisesta fileestä huippufileen hintaa . Tien toisellapuolella k-kaupasta saa valkata itse , pyyntipäivä tiedossa ja fileeraus samaanhintaan . Tietysti nypin pikkuruodot itse , mutta on hintakin ihan eri . Palvelusta nauttiva Lietolainen .
kyllä kyllä tajuttoman hyvää lohta ja hinta kohdallaan ,ostettu monia pakettaja
Paitsi ,että lohi on hyvää, myös hedelmät ja kasvikset tuoreita ja hyviä . Lähi K-kaupassa aina nahistuneita ja kärsineitä.
Vierailija kirjoitti:
Oi että, paistopisteen luomuruisleipä, voi ja Lidlin savulohi!
AAAAaaaahhh !! Sanoppa muuta!
Mutta tuo on kyllä totta että Lidlin lohi on ihan parasta lohta mitä voi saada! On huomattu kyllä!
Tässä:
http://www.hatala.fi/media/files/kalajuttu/kalajuttu_09-01.pdf
Rekkakuorma päivässä ja kuljetusaika 8 tuntia, lähelle nollaa olevassa lämpötilassa