Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimies, jonka kädet eksyvät pepulle

Vierailija
18.12.2021 |

Tulipa limainen olo, kun kaverimiehenä pitämäni taputti mua kaverillisesti olkapäälle (vielä ok), mutta hivuttikin sekunniksi kätensä pakaralleni. Tuli kyllä epämiellyttävä olo ja hivuttauduin kauemmas. Mielestäni ns. erogeenisten alueiden koskettelu on sopivaa vain omalle kumppanille. Mitä liikkuu tuollaisen miehen päässä? Miten voisin sanoa tai vihjaista hänelle, etten pidä käpälöimisestä lainkaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kauheaa on - taas on naista lähestytty kömpelösti. Nyt vaan odottelemaan ja 10v. päästä mee-too juttua tekemään.

Vierailija
22/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on kaverimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei ollu vahinko?

Pitäisin etäisyyttä jos en kehtais sanoa. Eli vähintään metri väliä ja siirryt aina jos hän siirtyy viereen. Luulisi ymmärtävän yskän.

Vierailija
24/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka haluaa pillua, olen syvästi järkyttynyt. Naiset, pieni vinkki: jos olet edes kohtuullisen näköinen, niin jokainen mieskaverisi haluaisi seksiä sinun kanssa. Vain kohteliaisuudesta suurin osa miehistä ei sitä ehdota.

Vanha kotka vastaa: naiset tietävät sen kyllä, eivät vain välitä, ja kohteliaisuudesta teeskentelevät, etteivät tiedä.

Vierailija
25/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo vuosia yrittänyt vihjaista kiinnostuksestaan hienovaraisesti. Ei oo menny perille. Nyt yritti selvempää keinoa. Miksi sä roikutat sitä löyhässä hirressä? Sano selvästi, ettei sinua kiinnosta.

Tai sitten se käsi oikeesti hipaisi vahningossa sun persettä kun liikahdit samalla kun se laski kätensä olkapäältäsi alas. 

Vierailija
27/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tietoinen siitä ettei sua kiinnosta? Kannattaa varmaan kertoa, ehkä hän onkin kiinnostunut ja käsittänyt sinut väärin.

Vierailija
28/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi mitään jos käsi eksyy väärään paikkaan.

Vierailija
29/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo naisen kaverina rimpuilu miehelle lähes poikkeuksetta erittäin paska diili. Itse en viitsisi, enkä suosittele muillekaan.

Vierailija
30/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kehtaan sanoa kaverimiehelle suoraan että kädet pois perseeltä

Vierailija
31/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo naisen kaverina rimpuilu miehelle lähes poikkeuksetta erittäin paska diili. Itse en viitsisi, enkä suosittele muillekaan.

Joo, senkin ajan voisi käyttää sellaisen naiskaverin kanssa joka suostuu seksiin. Aikaa menee hukkaan.

Vierailija
32/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa kaverimiehistä olisi valmis jos kaverinainen näyttäisi vihreää valoa 👍

Vierailija
33/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies unohti mieskaverin tärkeimmän säännön: aloitteen tekee aina nainen, ei mies. Jos nainen haluaa sänkyyn, niin ei muuta kuin menoksi.

Mulla on ollut aika monta naiskaveria ja 95% kanssa olisi halunnut mennä sänkyyn. Kertaakaan en kuitenkaan sitä ehdottanut, koska se olisi ollut ystävyyden loppu ja arvostin aina myös sitä. Kolme kertaa kuitenkin menin sänkyyn kaverin kanssa ka koka kerta aloite tuli naiselta. Ja ystävyys jatkui myös seksi jälkeen.

Vierailija
34/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä koske mun perseeseen."

Aloita vaikka tuosta.

Tälle 56 yläpeukkua ja 1 ala-.

Aika yksimielinen mammaraati.

Ota ap tästä "koppi", niinkuin konsultit sanoo.

Vierailija
35/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapää oli kokeilu ja pylly seuraava.

Ohje tuli jo ekassa vastauksessa.

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat.

Vierailija
36/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen ahdistelu on seksuaalista ahdistelua. Miehet täällä sanovat, että olisit iloinen vaan ja eihän tuo nyt ollut muuta kuin lempeä vihjaus, mutta saisivat slaakin, jos iso homomies tekisi samanlaisen kevyen hiplauksen heidän ahterilleen.

Ei sun AP tartte miettiä, että en voi pahoittaa toisen  mieltä, kun toinen on jo ylittänyt sun henkilökohtaiset rajat. Ihan sama, mitä muut sanovat. Sinä asetat omat rajasi, johon kuuluu myös kehollinen raja. Ei muiden hhyvän mielen pidä tulla sun oman pahan mielen kustannuksella. Et sä ole velkaa kenellekään sitä, ettei niille tule paha mieli OMISTA TEOISTAAN sun seurassa.

Pidä puolesi! Ja oikeesti, nää ei ole kivoja juttuja, eli jos sun tarttee, niin soita jonnekin avoimeen kriisipuhelimeen. Sinne saa soittaa pienissäkin asioissa, ei tartte olla mitään mies kuoli-naapuri makasi väkisin-lapset hukku-talo paloi-vedin ranteet auki-tasoa.

Vierailija
37/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista ei koskaan tiedä.

Useampikin kaverinainen on käpälöinyt minun peppuani, ja pyytänyt kokeilemaan heidän. Viimeksi kaverinainen kuulusteli naama viiden sentin päästä omaani että miksen suostu kokeilemaan hänen peppuaan.

Vierailija
38/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies unohti mieskaverin tärkeimmän säännön: aloitteen tekee aina nainen, ei mies. Jos nainen haluaa sänkyyn, niin ei muuta kuin menoksi.

Mulla on ollut aika monta naiskaveria ja 95% kanssa olisi halunnut mennä sänkyyn. Kertaakaan en kuitenkaan sitä ehdottanut, koska se olisi ollut ystävyyden loppu ja arvostin aina myös sitä. Kolme kertaa kuitenkin menin sänkyyn kaverin kanssa ka koka kerta aloite tuli naiselta. Ja ystävyys jatkui myös seksi jälkeen.

Ja muussa tapauksessahan sääntö on että aloitteen tekee aina mies, ei nainen.

Tuo kertoo missä asemassa kamumies on.

Miehen ei kannata alkaa mieskamuksi naiselle. Se todistaa että olet seksuaalisesti vaaraton = miesten jämäluokkaa. Tasokkaamman miehen kanssa ei kaveerata koska on vaara että homma menee pidemmällä jossain vaiheessa.

Vierailija
39/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverimies"? "Olen itse nainen"

No et tasan ole. Käsi "ei eksy pepulle" vaan kyse on seksuaalisesta ahdistelusta.

Eli korjattu versio aloituksesta:

"Naisena toistuvasti esiintyvä ääliö fantasioi ahdistelusta"

Vierailija
40/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se haluis pois friend zonesta minne oot sen laittanut.

No tuollaisella käytöksellä joutuu pois sieltäkin.

Onnekas kun ei tarvitse olla tuonlaisen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme