Ei ole vieläkään tullut yhtään virpojaa :(
Vaikka kello on jo kohta puolen päivän! Olin varautunut munilla. Harmi :( En kai saa onnea tulevalle vuodelle. Tai sitten noi on käyny kolkuttelemassa ovea mun nukkuessa... Olin niin varma, että virpojia tulee, kun muutin niin idylliselle alueelle. Mutta kai ne on vielä liian nuoria kaikki. Montako virpojaa teille on tullu?
Kommentit (54)
Ei ole käynyt yhtään. Väkersin pieniä pussukoitakin korillisen joissa pieniä suklaamunia ja osassa sormus, muttei ole ketään näkynyt vielä. Usein käy niin etten ole varautunut ja sittenhän niitä tietenkin ramppaa. Nyt kun olen niin ei ketään näy, höh.
Viime vuonna kävi yli kymmenen. Tänään ei ketään. Onko tosiaan tälläkin palstalla näkynyt käsittämätön virpomisraivo saanut noidat pois ovilta? Surullista.
Täälläkään ei ole kukaan käynyt. Kindereitä hommasin 24 munan pakkauksen. Taitaa jäädä ne omalle porukalle pääsiäiseksi...
Meilläkin käynyt vain yksi porukka, ennen käynyt enemmän :(
Meillä on käynyt 3, parhaimpina vuosina yli 30. Tosin silloin oli lapset pieniä...
Meillä kävi viime vuonna 32 virpojaa. Tänään on käynyt kolme ja nekin yhtäaikaa.
Ehkä vanhemmat ovat opettaneet, että ei mennä ennen puolta päivää ja se onkin hyvä.
Ei ole ketään käynyt. Asuin ennen hieman huonomaineisella alueella ja silloin en yhtään ihmetellyt, että pikku virpojia ei käynyt. Kaksi vuotta sitten muutin tähän ja jo viime vuonna odottelin innoissani virpojia, mutta ketään ei käynyt. Eikä ole käynyt tänäänkään. Harmi, sillä varasin heille pieniä suklaamunia palkaksi.
Nyt on vihamieliset virpojien inhoajat saaneet mitä halusivatkin :( On tämä maailma menossa surulliseen suuntaan :(
11 käynyt Tampereella 10 vuotta vanhalla asuinalueella
Meillä on käynyt yksi. Enemmänkin saisi tulla, mutta olen jo iloinen ettei karkit menneet ihan pelkästään omiin suihin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:13"]Meillä jotkut mukulat koputtivat. Konttasin pakoon keittiöstä.
[/quote]
Nauraa rätkätän täällä, just ku mun kirjoittama :D
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:22"]
Meillä on käynyt vasta kolmet virpojat naapureista. Harmi! Olemme varautuneet karkeilla ja munilla. Meidän tyttö lähti virpomaan. Onko virpomisestakin tehty nykyään niin negatiivista ja pelkkää kerjäämistä ettei lapset enää halua edes mennä :(
[/quote]
No mitä muuta kuin kerjäämistä se on jos tuntemattomien oville menee? Sukulaiset ja tutut sit erikseen.
Meillä on käynyt nyt 13 virpojaa. Palkkoja on vielä jäljellä, toivottavasti tulis vielä jokunen trulli lisää. Omat kävi kierroksella ja tulivat korit täynnä karkkia. Joka paikassa (jossa ovi avattiin) sai virpoa, jotkut eivät tosin olleet kotona tai eivät avanneet ovea. Kukaan ei ollut ollut vihainen vaan ihan mukavia ja tykänneet.
Jokapaikassa valitetaan ettei saa virpoa niin käyvät vain tutuilla.