Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole vieläkään tullut yhtään virpojaa :(

Vierailija
29.03.2015 |

Vaikka kello on jo kohta puolen päivän! Olin varautunut munilla. Harmi :( En kai saa onnea tulevalle vuodelle. Tai sitten noi on käyny kolkuttelemassa ovea mun nukkuessa... Olin niin varma, että virpojia tulee, kun muutin niin idylliselle alueelle. Mutta kai ne on vielä liian nuoria kaikki. Montako virpojaa teille on tullu?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas lapset oli kierroksella, muttei saaneet virpoa kuin muutamassa paikassa. :(

Vierailija
22/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 asuu Oulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on käynyt varmaan 15 porukkaa, mutta asutaan alueella joka on täynnä lapsia, ja omatkin lapset kävivät jo kierroksella ja joka paikassa saivat virpoa. Luulen että täällä ne, joilla ei saa virpoa, lähtevät päiväksi pois, koska eivät jaksa sanoa kymmeniä kertoja ei:) minusta ihanaa kun käy paljon virpojia:), tosin palkkoja pitää varata paljon...

Vierailija
24/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:43"]No meillä on käynyt varmaan 15 porukkaa, mutta asutaan alueella joka on täynnä lapsia, ja omatkin lapset kävivät jo kierroksella ja joka paikassa saivat virpoa. Luulen että täällä ne, joilla ei saa virpoa, lähtevät päiväksi pois, koska eivät jaksa sanoa kymmeniä kertoja ei:) minusta ihanaa kun käy paljon virpojia:), tosin palkkoja pitää varata paljon...
[/quote]

Onko lestoja naapurustossa?

Vierailija
25/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään vielä yhtään ja paljonkin saisi tulla. Varauduttu ja odotettu on.

Vierailija
26/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta en usko, pääkaupunkiseudun kupeessa oleva uudehko asuinalue, jossa asuu pääsääntöisesti lapsiperheitä, useissa kolme tai neljäkin lasta.

Vierailija
27/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet söpöset tuossa äsken kävi mutta yllättävän hiljaista on ollut. Aiempina vuosina on tähän mennessä saanut rampata ovella ahkerasti. Kohta lähdetään liikenteeseen joten jääpi sitten loput namut itselle iltamässyiksi. 

Vierailija
28/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme paria käynyt tähän mennessä.

Vierailija
29/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kolme on käynyt. Varauduin korillisella herkkuja jos lasten luokkakaverit tulevat virpomaan. 

Vierailija
30/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä käynyt ketään, mutta kai sieltä nyt joku edes tulee.

Vierailija
31/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin käynyt ketään, mutta tänä vuonna tuli kaksi ihanaa pikkunoitaa, oikein hienot oksatkin olivat tehneet! Toivottavasti eivät harmistuneet kun meillä ei ollut antaa kuin 2 askia rusinoita ja lapsi halusi antaa 2 pientä suklaamunaansa, jotka eilen sai mummoltaan. En ollut varautunut, kun tosiaan ketään ei ollut vuosiin käynyt.

Vierailija
32/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy juuri ketään. Viisi vuotta on asuttu tässä, ja kahdesti on käynyt virpojia, niistä toinen pari ei jättänyt edes vitsaa vaan virpoivat siis sillä yhdellä kaikki. Tylsää. Kyllä oletan saavani vitsan! Aina olen varautunut suklaalla, tänä vuonna patukoilla, kun en kiireessä jaksanut ruveta niitä munia valkkaamaan. Ja saivat nuo yhdenvitsanvirpojatkin namia, vaikka eivät olleetkaan hyvin kasvatettuja (ja ei, en ole ahne enkä ajattele, että jokaisen porukan virpojan pitäisi antaa minulle vitsa, yksi riittää/porukka, mutta ihan ilman vitsaa en kuitenkaan halua jäädä).

Vierailija
33/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kävi n. 10, nyt ei vielä ketään!

Vierailija
34/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi äsken naapurintytöt. Kivaa

Vierailija
35/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt yht. 7 virpojaa ja lisää saisi tulla :) Laitoin oveen pienen koristellun kortin jossa lukee että "Tervetuloa, virpojat" Olen raskaana ja ihan itkettää kun niin suloisia pikkunoitia, pupuja ja kissojakin.

Vierailija
36/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jotkut mukulat koputtivat. Konttasin pakoon keittiöstä.

Vierailija
37/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa ovisilmästä näkynyt noidiksi pukeutuneita virpojia ,en avaa ovea.

Vierailija
38/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt vasta kolmet virpojat naapureista. Harmi! Olemme varautuneet karkeilla ja munilla. Meidän tyttö lähti virpomaan. Onko virpomisestakin tehty nykyään niin negatiivista ja pelkkää kerjäämistä ettei lapset enää halua edes mennä :(

Vierailija
39/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 20 vitsaa, ihania pikkusia käynyt virpomassa. Ostin ison säkin pääsiäiskarkkeja ja munia, puolet on jäljellä.

Vierailija
40/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:38"]

0. En nyt ymmärrä tätä virpomisvouhotusta... Onko koko palsta täynnä pk-seutulaisia?

[/quote]

Miten niin pk-seutulaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi