soitteletteko anopin kanssa keskenänne?
Meilllä mun mielestä ihan ok välit kun nähdään.
Itse yhdessä välissä soittelin hänelle kerran-pari kuukaudessa ja kyselin vointeja ja kuulumisia.
Hän ei kuitenkaan ikinä soita minulle, joten lopetin soittelun.
Nähdään muutaman kerran vuodessa ja hän tulee aina mielellään hoitamaan tarvittaessa lapsia, kun mies työmatkalla ja mulla työvuoro.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:43"]Ei todellakaan soitella. Ei olla missään tekemissä. Kerran olen tavannut livenä ja oltiin jäykän kohteliaita.
[/quote]
ihme alapeukutusta. Minunko tässä pitäisi alkaa toimia välittäjänä, jos mies ei halua äitinsä kanssa olla tekemisissä? No en ala, olen iloinen ettei tarvitse sietää sitä ämmää silmissäni. Sen niittää mitä on kylvänyt tässä tapauksessa. Tosin anoppi ihmettelee kuulemma edelleen, miksi poikansa on katkaissut välit. Ilmeisesti on kätevästi unohtanut lapsensa jatkuvan henkisen ja fyysisenkin kaltoinkohtelun. Ehkä oli sitten liian kännissä muistaakseen, mutta en näe sitä kauhean lieventävänä asianhaarana.
Soitellaan n. kerran viikossa, saatta kulua jutellessa tuntikin kerrallaan. Ihana kun anoppi jaksaa jutella niitä näitä kun omaan äitiini välit aika tulehtuneet.