Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä annan itsestäni jatkuvasti täysin päinvastaisen ja niin negatiivisen kuvan?

Vierailija
18.12.2021 |

Jokin mussa herättää monissa käsittämätöntä vihaa. Erityisen kummallista tässä on se, että ne asiat mistä ihmiset mua 'syyttää' menee niin täysin pieleen:

Yhdessä vaiheessa mua pidettiin jatkuvasti narkkina ja juoppona, vaikka oon oikeasti täysin päihteetön. On luultu lukuisia kertoja tra nsuksi ja ahdisteltu ho moudesta, vaikka oon biologinen nainen (tämän takia ollut jopa väkivallan uhkaa). Nyt sitten nykyisellä asuinalueella jouduin lähes saman tien pahasti hu oran maineeseen, vaikka todellisuudessa oon itse asiassa seksuaalisesti estynyt, en koskisi kenenkään genitaaleihin pitkällä tikullakaan. Vuosien varrella ollut monenlaista muutakin soppaa, mutta nuo esimerkit riittäköön.

Miten on mahdollista, että musta lähtee näin virheellisiä, täysin päinvastaisia 'viboja' ja vielä niin negatiivisia? En halua kenellekään mitään pahaa, haluaisin vain olla ja elää rauhassa. Mutta jokin mussa aina vaan triggeröi muita ihmisiä tavalla tai toisella, laittauduin sitten miten hyvänsä. Alan olla jo täysin ymmälläni, minkä ihmeen kirouksen oon saanut ylleni? Mikä kumma on se x-tekijä mussa, mikä saa muut ihmiset reagoimaan niin vahvasti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta ainakaan et jätä kylmäksi. Kai se on hyvä juttu?

Vierailija
2/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole hyvä juttu. Stressitaso on jatkuvasti pilvissä kaikesta negatiivisesta huomiosta. Ihmiset osaa olla niin ilkeitä ja julmia. Ei oo kivaa olla sylkykuppina.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole hyvä juttu. Stressitaso on jatkuvasti pilvissä kaikesta negatiivisesta huomiosta. Ihmiset osaa olla niin ilkeitä ja julmia. Ei oo kivaa olla sylkykuppina.

Ap

Kysy joltain joka tuntee sut. Ei mammat voi tietää.

sama

Vierailija
4/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut huonoissa piireissä ja lisäksi sulla on huono itsetunto ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa itseesi ja valintoihisi. Muuta paremmalle alueelle ja työstä itseäsi ja asennettasi vaikka terapiassa.

Vierailija
5/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveenani on olla tylsä tavis ja harmaa hiirulainen, joka sulautuu väkijoukkoon, ja johon kukaan ei kiinnitä erityisemmin mitään huomiota.

Ap

Vierailija
6/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalävistykset, tatuoinnit, shokkivärjätty tukka, omituiset vaatteet, tms?

Vierailija
7/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulla oli yhdessä elämänvaiheessa samanlaista. Ihan kuin olisin ollut yleinen sylkyämpäri, jota kaikilla oli velvollisuus härkkiä ja kiusata. 

Todennäköisesti sinulla on jotain samaa, eli selkääsi on ikään kuin teipattu lappu, jossa lukee "Potkaise minua!" ja muut ihmiset hyökkäävät kimppuusi kuin lauma simpansseja. 

Vierailija
8/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetapa/tyyli? Musta mt-meikki? Sairaalloinen laihuus?

Vierailija
9/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regressioterapia voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Itselläkin on vähän samansuuntaisia kokemuksia. Jostakin nuokin jutut tulee, jos ei ole sitten vaan se pärstäkerroin mikä ärsyttää kovasti ihmisiä, mutta oudolta tosiaan tuntuu.

Vierailija
10/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikut huonoissa piireissä ja lisäksi sulla on huono itsetunto ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa itseesi ja valintoihisi. Muuta paremmalle alueelle ja työstä itseäsi ja asennettasi vaikka terapiassa.

En pyöri missään erityisissä porukoissa, vaan ihan normaalisti käyn hoitamassa asioitani ihmisten ilmoilla ja sitten muuten olen omissa oloissani. Ja oon muuttanut jo useita kertoja, eikä auta. Ihmiset on samanlaisia joka paikassa, päädyn aina vaan silmätikuksi. Vika ei siis ole seurassa eikä seudussa, vaan jotakin mussa itsessäni täytyy olla pielessä.

Ap

Vierailija
11/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kannaattaa ehkä varmistaa, että mikä sun hygieniataso on. Siis muiden mielestä.

Koska homoseksuaalit, sukupuolenvaihtajat ja, seksityöläiset ei sinänsä kiinnitä huomiota, eikä siksi herätä agressioitakaan, mutta jokseenkin kaikki niihin, samoin kuin narkkeihin liitetyt negatiiviset stereotypiat tiivistyvät likaisuuteen. Ts. Harva huomaa homoa homoksi, sukupuolenvaihtqjaa sukupuolenvaihtajaksi tai seksityöläistä seksityöläiseksi normiarjessa - ellei siinä ole jotain muuta ”vialla”.

Vierailija
12/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas vähän ulkonäöstäsi. Liittynee siihen, jos kerran uusienkin ihmisten kanssa sama

Vierailija
13/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku rienaava joukko kintereillä. Omat ongelmat alkoi siitä.

Vierailija
14/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamalävistykset, tatuoinnit, shokkivärjätty tukka, omituiset vaatteet, tms?

Ei ole mitään sellaista, pyrin laittautumisen hyvin neutraalisti ja tavismaisesti.

Vierailija kirjoitti:

Puhetapa/tyyli? Musta mt-meikki? Sairaalloinen laihuus?

Ei ole näitäkään.

Ap

Vierailija
15/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin uudessa ympäristössä noita ongelmia ei ole. Koska puuttuu se pskapuhe.

Vierailija
16/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulla oli yhdessä elämänvaiheessa samanlaista. Ihan kuin olisin ollut yleinen sylkyämpäri, jota kaikilla oli velvollisuus härkkiä ja kiusata. 

Todennäköisesti sinulla on jotain samaa, eli selkääsi on ikään kuin teipattu lappu, jossa lukee "Potkaise minua!" ja muut ihmiset hyökkäävät kimppuusi kuin lauma simpansseja. 

Osaatko yhtään arvioida, että mikä mahtoi saada sen loppumaan sun kohdalla?

Ap

Vierailija
17/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskaa puhuvat ihmiset tulevat pilaamaan uudetkin ja neutraalit ryhmät.

Vierailija
18/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua myöntää totuutta millainen olet ja yrität valheellisesti ylläpitää kulissia millainen haluaisit olla

Vierailija
19/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niskassa satapäinen pskaa puhuvien ihmisten verkosto joka ottaa yhteyttä läheisiini, juoruaa, valehtelee ja kääntää heidät minua vastaan. Kyse on heistä.

Vierailija
20/37 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätänkö kulissivitussa jotain tunteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä