Nukkuuko muiden teinit PALJON?
Mun 14v ei valvo enää juuri yhtään. Joka päivä on vetänyt 3 tunnin päikkärit koulun jälkeen ja painuu pehkuihin jo ysiltä. Aamulla en meinaa saada hereille ollenkaan niin joskus olen joutunut lähtemään töihin ennen kuin lapsi on noussut, niin lapsi on myöhästynyt koulusta... Luokanvalvojaltakin tuli ennen syyslomaa viestiä, että nukkuuko mun poika öisin, kun on koulussakin ihan hirmu väsynyt muidenkin opettajien mukaan. Kerran on nukahtanutkin tunnille.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No meillä ei nukkunut öisin tuossa iässä ennen kuin otettiin koneen johto ja puhelin yöksi pois. Kysynkin että valvooko salaa?
Aika varmasti ei valvo, koska joka ilta käyn kurkkaamassa ovelta ennen kuin menen nukkumaan ja reppana ihan kuola poskella nukkuu jo siinä vaiheessa eli on täydessä unessa joskus kympiltä. Ap
Nukkuu. Joka päivä päikkärit ja aikaisin nukkumaan. Herää kylläkin 4-5 aikaan aamulla. On nukahdellut tunnille.
Se on normaalia teineille ja nuorille aikuisille. Kylmä aika myös voi tehdä väsymystä. Onko vitamiineja, juomaa ja jälkiruokia. Vai laihduttaako. Entä alkoholikokeilut, juoko osa teineistä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää huumeita varmaan jotain rauhottavia tai opiaatteja
No ei ole yhtään sen tyylinen että käyttäisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on normaalia teineille ja nuorille aikuisille. Kylmä aika myös voi tehdä väsymystä. Onko vitamiineja, juomaa ja jälkiruokia. Vai laihduttaako. Entä alkoholikokeilut, juoko osa teineistä.
Ottaa joka päivä D-vitamiinilisää ja syödään ihan tavallisen monipuolisesti. En usko että juo. Ei ole senkään tyylinen. Ap
Meidän teinit nukkuu paljon (10 tuntia vuorokaudessa). Mutta syynä ehkä että liikuvat paljon ja harrastavat sm-tasolla muutamia lajeja. Mutta eivät ole väsyneitä koulussa. Ennen koulua yleensä hyvin kevyet treenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sä et tyylistä tiedä. Millaiset kaverit on?
Nukkuu. Mutta jos meinaa nukahdella pitkistä yöunista huolimatta koulussakin (opettajana näen tätä toistuvasti), pyytäisin varmuuden vuoksi verikokeen kilpirauhasarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sä et tyylistä tiedä. Millaiset kaverit on?
Kyllä mä oman lapseni tunnen. Kaveritkin on fiksuja. Ap
No meillä ei nukkunut öisin tuossa iässä ennen kuin otettiin koneen johto ja puhelin yöksi pois. Kysynkin että valvooko salaa?