Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUHALKO etsinnässä, pk-seutu. Ootko nähnyt? Missä ja mihin hintaan?

Vierailija
18.12.2021 |

En osaa itse tehdä niin hienoa, että kehtais antaa toiselle ja nyt siis sellainen pitäisi saada. Mistä? Fasun kahvila on stadin keskustassa, sinne en mene.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leipomoista tilaamaallakin saa hyvän jouluhalon.

Leipomotkin kuitenkin käyttävät myytäviin tuotteisiin tietyn määrän säilyimistä edistäviä aineita, minkä jotkut henkilöt heti huomaavat maussa.

Mutta kyllä sekin menettelee jouluisessa kahvipöydässä, jos ja kun itse jaksa leipoa eikä nähdä vaivaa tekemällä jouluhalkoa itse.

Paras on tietenkin aina itse tehty, omillä täytteillä tehty ja hyvällä suklaallaa kuorutettu jouluhalko.

Se on kyllä niin suuri herkku, ettei samalle kahville kannata edes joulutorttuja laittaa, sillä jouluhalko on niin herkullinen ja toisaalta myös rasvainen suklaan takia, että mitään muuta ei edes kahvin ja konjakin seurana enää maistu.

Vierailija
22/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin annan sulle jouluhalkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivuklapeja saa huoltoasemilta. Siihen pari tonttua kylkeen niin jouluhalko on valmis. 

Vierailija
24/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä miten jotkut on ihan hulluna johonkin jouluun. On joulu sitä ja joulu tätä. Sitten se vaan on ohi.

Vierailija
25/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vökin nurkalta mustana

Vierailija
26/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten jotkut on ihan hulluna johonkin jouluun. On joulu sitä ja joulu tätä. Sitten se vaan on ohi.

Joo, on se tosi jännää, että ihmisillä on erilaisia mielenkiinnonkohteita :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä