Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos yllättävä ihminen ottaa yhteyttä?

Vierailija
18.12.2021 |

Minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että onko kaikki hyvin.

Kommentit (18)

1/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuka se on.

Vierailija
2/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko negatiivinen vai positiivinen kuva hänestä viimeksi jäänyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mun ex-poikaystävä otti yhteyttä 1,5 vuoden tauon jälkeen kutsuakseen minut kylään. En vastannut. Hän itse oli aikoinaan halunnut erota, kun ”halusi koittaa etsiä parempaa seuraa”.

Vierailija
4/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yllättävät yhteydenotot vastakkaisen sukupuolen edustajilta on aina olleet jotain luokkaa "suhde meni reisille, kaveritkin kaikonneet ja nyt kaipaisi jotain lohduttajaa".

Vierailija
5/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari serkku josta en ole kuullut 30-vuoteen laittoi viestin facebookissa... oli löytänyt jumalan...

Kertoo aika paljon uskovaisista.

Niin asiaan... luin viestin, blokkarin nistin.

Vierailija
6/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun paniikkiin ja lyön luurin kiinni.

Vierailija
7/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaiset yhteydenotot tulee exältä joka jätti mut 4 vuotta sitten toisen naisen takia. Ottaa puolenvuoden välein yhteyttä, kun haluaa p*llua 🙄 ja jätän vastaamatta.

Vierailija
8/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina sellaisia viestejä, että oli suhun silloin tosi ihastunut vuonna 1996, mutta en uskaltanut sanoa mitään, halusin vaan kertoa.

Miten noihin vastataan? Kiva, kiitti vaan, mulla ei tosiaan ollut hajuakaan, kun et mitään sanonut/näyttänyt/kysynyt ulos jne

Vierailija
9/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän serkku otti yhteyttä. Tiesin sen juoruiluksi ja haluksi saada juorun aihetta.

Entinen tapailumies otti yhteyttä piiitkän ajan jälkeen. Ollaan kavereita.

Vierailija
10/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salainen numero.

Vierailija
11/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee meleen, että hlöllä on tosi paha olo tai tilanne, mutta hän ei sano sitä. Ap

Vierailija
12/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan aina sellaisia viestejä, että oli suhun silloin tosi ihastunut vuonna 1996, mutta en uskaltanut sanoa mitään, halusin vaan kertoa.

Miten noihin vastataan? Kiva, kiitti vaan, mulla ei tosiaan ollut hajuakaan, kun et mitään sanonut/näyttänyt/kysynyt ulos jne

En oikein tiedä tämän ilmiön logiikkaa, mutta itselleni on käynyt naisena noin jo monta kertaa. Olen aina jättänyt vastaamatta turvallisuuteni vuoksi.

Vierailija
13/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee meleen, että hlöllä on tosi paha olo tai tilanne, mutta hän ei sano sitä. Ap

Siis mieleen.

Vierailija
14/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran mun ex-poikaystävä otti yhteyttä 1,5 vuoden tauon jälkeen kutsuakseen minut kylään. En vastannut. Hän itse oli aikoinaan halunnut erota, kun ”halusi koittaa etsiä parempaa seuraa”.

Minuun otti yhteyttä mies, jota olin tapaillut n. 2-3 vuotta aikaisemmin vähän aikaa, koska halusi varoittaa mua siitä, että hänestä saattaa kohta tulla kuuluisa ja joudun sitten näkemään hänen nimeään joka paikassa...

😂😂😂

Tapauksesta on nytn. 10 vuotta. Eipä ole äijän nimi koskaan missään vilahtanut. Eikä toki haittaisi, vaikka olisi uutisissa pääaiheena päivittäin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Dumppasi minut kun löysi muijan, joka hymyilee enemmän. Mitään en menettänyt, päinvastoin, löysin itse melko pian uuden miehen, jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä.

Vierailija
15/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Minuun otti yhteyttä mies, jota olin tapaillut n. 2-3 vuotta aikaisemmin vähän aikaa, koska halusi varoittaa mua siitä, että hänestä saattaa kohta tulla kuuluisa ja joudun sitten näkemään hänen nimeään joka paikassa...

😂😂😂

Tapauksesta on nytn. 10 vuotta. Eipä ole äijän nimi koskaan missään vilahtanut. Eikä toki haittaisi, vaikka olisi uutisissa pääaiheena päivittäin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Dumppasi minut kun löysi muijan, joka hymyilee enemmän. Mitään en menettänyt, päinvastoin, löysin itse melko pian uuden miehen, jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä.

Noloa, teiniä siltä mieheltä!

Vierailija
16/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

😂😂😂

Noloa, teiniä siltä mieheltä!

Aika mielisairaalta kuulostaa myös 🤮

Vierailija
17/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti vuosien takainen poikaystävä ilmoittaen tehneensä virheen, kun luopui minusta. Olin juuri lähdössä SYNNÄRILLE niin en jäänyt kuuntelemaan höpinöitä.

Vierailija
18/18 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, mä olen löytänyt nykyisen mieheni tällasen yllättävän yhteydenoton takia, oltiin vaan puolituttuja ensin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä