Miksi mies haluaisi juuri sinut vaimoksi?
Siinäpä otsikossa se olennaisin kysymys. Mikä tekee juuri sinusta loistavan vaimon?
Nyt saa lujat kehua!
Kommentit (41)
Nämä kommentit on todella hyvä todiste että naisella ei ole miehelle mitään muuta annettavaa kuin vaatimukset
Olen luotettava ja erittäin rehellinen. Minulla on syvää viisautta ja paljon rakkautta annettavana. Rakkaudella tarkoitan toisen hyväksymistä sellaisena kuin hän on. Minulle voi puhua mistä vain. Osaan kuunnella toista. Omaan järkeä ja käytännön taitoja. En tarvitse miestä tekemään puolestani mitään. Osaan kyllä itse. Yhdessä voisimme saada aikaan vaikka mitä. Olen todella kokeilunhaluinen. Suhtaudun elämään uteliaasti. Olen kekseliäs. Minulla on hieman musta huumorintaju. Olen positiivinen. Teen ihan hyvää ruokaa. Tykkään pitää kodin kauniina ja siistinä. Olen seksuaalinen ja tahdon antaa ja vastaanottaa nautintoa.
Hemmottelisin miestä ja näyttäisin arvostukseni hänelle. Olisin luotettava kumppani jonka sanaan voi luottaa.
Ehkä joskus löydän arvoiseni miehen.
Mieheni halusi minut vaimokseen mm koska juttuni naurattavat häntä, olen ahkera tekemään töitä, tästä hän kehuu minua usein. Mieheni tykkää myös miltä näytän ja tunnun :)
Me menimme köyhinä opiskelijoina naimisiin rakkaudesta. Suhde on toiminut, koska osaamme sopia ja sovimme yhteen. Ymmärrämme toisiamme, olemme uskollisia ja voimme molemmat luottaa toisiimme. Ilman sitä rakkautta, tästä ei tulisi kuitenkaan mitään.
Ei aavistustakaan miksi. Yksi mies on kyllä kosinut minua kerta toisensa jälkeen.
Minussa on mistä ottaa kiinni ja katseltavaakin riittää!
t. Ritu 150kg
En tiedä. Tarvitsen miehen joka on intohimoinen ja huomioiva, turvallinen. Riippuu sitten mitä mies tarvitsee, täytänkö hänen tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
On niin kimmoisa peppu. T. Malmin anniina
Onko Malmilla varastetun tavaran ja huumeiden kuljetus menossa taas itään?
Koska rakastaa mua ja haluaa jakaa elämänsä mun kanssa eikä voi kuvitella elämää ilman mua.
Olen fiksu, kuulemma myös hauska, aktiivinen, empaattinen, itsenäinen, vastuuntuntoinen ja tienaan hyvin, n. 70 000 e vuodessa. En ryyppää, tupakoi enkä muutenkaan sekoile. Nuorempana olin nätti ja siro, nykyään sellainen normaali ikäiseni nelikymppinen.
Huonot puolet on sitten liikakin itsenäisyys ja omien menojen määrä sekä monille se, etten koskaan halunnut lapsia. Nykyiselle miehelleni se tosin oli vain etu.
Kiitos tästä loistavasta aloituksesta, en edes muista milloin olisin viimeksi uskaltanut kehua itseäni näin estoitta! Mutta kun nyt kerrankin luvan sai. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nainen haluaa miehen kanssa naimisiin. Juuri oli taas esimerkki Suomen ihanimmissa häissä joissa nainen painosti miestä kosimaan (eli oikeasti kosi itse muttei tajunnut).
Otatko maailmankuvasi muutenkin realityhömpästä?
Olen fiksu, koulutettu ja kunnianhimoinen, hyvässä ammatissa ja tienaan hyvin. Lisäksi olen kaunis ja hoikka, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun naisellisesti. Harrastan kulttuuria, mutta toisaalta olen kiinnostunut myös esim. scifi-kirjoista, joissa oman miehen kanssa maku menee hyvin yksiin. Luonteeltani olen äärimmäisen uskollinen, monissa asioissa avarakatseinen ja kunnioitan toisten mielipiteitä vaikka olisin itse eri mieltä.
Huonoja puolia löytyy yhtä lailla, mutta ei mennä nyt niihin :D
Kaksi miestä on saanutkin minut vaimoksi.
Olen rento, rauhallinen optimisti, edelleen ok-nätti naamasta ja normaalipainossa, hyvä kokki, pidän seksistä ja perin suomalaisittain hyvin. Viimeiset tosin eivät näy päälle.
Niin ja anteeksi miehet, en pidä teitä näin yksinkertaisina.
Ei hän näytä haluavan. Yhä vähemmän enää haluaa seuraanikaan. En ole tärkeä kenellekään alkuihastuksen laimennuttua.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit on todella hyvä todiste että naisella ei ole miehelle mitään muuta annettavaa kuin vaatimukset
En usko, etteikö naisilla olisi miehille ihan riittävästi annettavaa. Naiset vain tiedostavat senkin tosiasian, että suurimmalla osalla naisista on todennäköisesti annettavana ihan samat asiat. On ihan realistista ymmärtää, että omat ominaisuudet ovat ihan peruskauraa. Siinä piileekin sitten se rakkauden mysteeri. Tarjolla on samankaltaisia ihmisiä, mutta jostain syystä se yksi sykähdyttää kuitenkin eri tavalla kuin kukaan muu.
Kuka tahansa mies ei varmasti haluaisi juuri minua. Oma mieheni taas halusi 15v sitten jakaa loppuelämänsä juuri minun kanssani ja haluaa edelleen. Rakkaus ei ole kaikonnut mihinkään ja se on se liima mikä meitä pitää yhdessä. Minäkään en halua ketä tahansa miestä vaan omani.
Olen yrittänyt puolisoltani joskus kysyä, mihin minussa hän rakastui tai miksi juuri minuun, mutta ei hän ole mitään yksittäistä asiaa osannut nimetä.
Vierailija kirjoitti:
En halua naimisiin vaan ainoastaan avoliittoon. Tarviten miestä lähinnä seksiin. En halua asua samassa taloudessa miehen kanssa. Olisin varmaan monen mielstä hyvää vaimomatskua, mutta en halua vaimoksi.
Iltaa!
Hölynpölyä, et ole vain kohdannut sitä oikeaa😉
mies53v
On niin kimmoisa peppu. T. Malmin anniina