Tänään eräs nainen tilasi Hesburgerissa juustohampurilaisen ilman juustoa
Kerroin hänelle, että se on vain tavallinen "hampurilainen" ja halvempi kuin juustohampurilainen, mutta ei, hän vastasi että asia ei ole näin, ja haluaa juustohampurilaisen ilman juustoa.
Tästä syttyi melkein todellinen väittely.
Kun muutaman minuutin selitin hänelle että juustohampurilainen ilman juustoa on - yllättäen - hampurilainen, hän lopulta tilasi vain hampurilaisen.
Jotkut asiakkaat saavat kyllä hämmästymään :')
Kommentit (53)
40cnt sinne tänne. Tuleepahan tuoretta kun tilaa noin.
Itse tilasin kerran hesessä pekonihampurilaisen ilman pekonia. Oli nääs alekuponki oli näin halvempi tsihihii.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tilaa Heses aina hampurilaisen ilman sämpylää. Eiks se oo sitten pihvi mausteilla?
Ei. Se on oikea hampurilainen. Hampurilainen sämpylällä on taas se mitä me ollaan totuttu sanomaan hampurilaiseksi.
Täällä Tukholmassa tuli iso riita ,kun kaksi naista menivät syömään Sushibuffeta ja keräsivät koko tarjottimen lohisushit.Sen jälkeen ottivat pois riisin ja söivät vaan lohen.Kun heille mainittiin asiasta he menivät lehteen itkemään.
Ääliöt!
Asiakas: Haluan juustohampurilaisen ilman timjamia.
Myyjä: Meillä ei ole timjamia.
Asiakas: No sitten juustohampurilainen ilman ketsuppia.
olisit piruuttas laskuttanu siltä juustohampurilaisen hinnalla, vaikkakin ilman juustoa. oppiipa seuraavalla kerralla olemahan!
Makupalassa on pehmeä sämpylä, naudanlihapihvi, sipulia, cheddarjuustoa ja maustekurkkuviipaleita. Mausteena on ketsuppia, sinappia ja kunnon tujaus sitä kuuluisaa kurkkumajoneesia.
Se on pehmeä sämpylä naudanlihapihvillä, maustekurkulla, sipulilla, ketsupilla, sinapilla ja maankuululla kurkkumajoneesilla.
Juustohampurilaisessa luvataan kunnon tujaus kurkkumajoneesia, hampurilaisessa ei. 😊
Mutta joo, täytyy sanoa, että nimi ”hampurilainen” on kyllä harvinaisen tyhmä. Kaikki ne on hampurilaisia, se nimi kertoo sit millaisia. Ulkomailla tuo hampurilainen on Beef burger tai chicken burger, juustohampurilainen on cheeseburger (beef or chicken) jne. Että sinänsä en ihmettele, jos joku ei hahmota hampurilaista automaattisesti samaksi kuin juustohampurilaista ilman juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt ihan varmasti sama?
On, ainoa ero se juusto ja hintaeroa 40snt.
No on siinä juustosiivulla hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi tilasi snagarilla makkaraperunat ilman perunoita.
Minäkin olen joskus tilannut makkaraperunat ilman perunoita, teki mieli makkaraa, mutta sitä ei ollut listalla. Olen myös tilannut tuon juustohampurilaisen ilman juustoa. Siksi, koska minulla oli juustohampurilaiseen alekuponki, jolla se oli halvempi kuin tavallinen hampurilainen eikä poika voi syödä maitotuotteita. 😄
No, järkevä asiakaspalvelija olisi lyönyt kassaan hampurilaisen eikä lähtenyt asiakkaan kanssa inttämään. Asiakas ei ehkä tiedä hampurilaisen olevan sama vain ilman juustoa. Pakko oli päästä tylyttämään ja vauva-palstalle kertomaan miten ”ihmiset on tyhmiä”.
Vierailija kirjoitti:
No, järkevä asiakaspalvelija olisi lyönyt kassaan hampurilaisen eikä lähtenyt asiakkaan kanssa inttämään. Asiakas ei ehkä tiedä hampurilaisen olevan sama vain ilman juustoa. Pakko oli päästä tylyttämään ja vauva-palstalle kertomaan miten ”ihmiset on tyhmiä”.
Ei asiakasta saa huijata.
Itsekin joutunut tilaamaan tuplajuuston ilman juustoja maitoallergian vuoksi. Koska hampurilainen kahdella pihvilla tulisi kalliimmaksi, tuplajuusto usein 2€.