Tänään eräs nainen tilasi Hesburgerissa juustohampurilaisen ilman juustoa
Kerroin hänelle, että se on vain tavallinen "hampurilainen" ja halvempi kuin juustohampurilainen, mutta ei, hän vastasi että asia ei ole näin, ja haluaa juustohampurilaisen ilman juustoa.
Tästä syttyi melkein todellinen väittely.
Kun muutaman minuutin selitin hänelle että juustohampurilainen ilman juustoa on - yllättäen - hampurilainen, hän lopulta tilasi vain hampurilaisen.
Jotkut asiakkaat saavat kyllä hämmästymään :')
Kommentit (53)
Tulee lumihiutalemaisempi olo, kun saa juuri itselle tuunatun hampparin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt ihan varmasti sama?
On, ainoa ero se juusto ja hintaeroa 40snt.
No mikset vaan antanut maksaa enemmän, kerranku halus.
Mun kaveri tilaa Heses aina hampurilaisen ilman sämpylää. Eiks se oo sitten pihvi mausteilla?
Ok. Voisitko seuraavaksi kertoa miksi jättipekonihampurilainen on kaikkea muuta kuin jätti
Vierailija kirjoitti:
Ok. Voisitko seuraavaksi kertoa miksi jättipekonihampurilainen on kaikkea muuta kuin jätti
Katso mahaasi ja mieti pitäisikö laihduttaa hieman.
Vierailija kirjoitti:
No mikset vaan antanut maksaa enemmän, kerranku halus.
Myyjälle olisi sitten saattanut tulla palautetta, että "kun minulle ei kerrottu, että se olisi ollut halvempi näin, Selvää kusetusta."
Oon mäkin tilannut Sibyllassa juustoaterian ilman juustoa, koska muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin se juustollinen 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176cm, 64kg. En ole lihava. Jättipekonihampurilainen kyllä on oikeasti aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan hampurilaisen ilman niitä sämpylöitä. Tarkemmin sanottuna siis ruishampparin. Ilman sämpylöitä.
Muinoin olin mäkkärissä töissä.
Kerran kassalle tuli nainen tytön kanssa.
Oli jotenkin ärtyneen oloinen ja kiukutteli hampurilaisten nimistä, ei tiennyt mitä tilaisi.
Lopulta tiuskaisi että hän haluaa vain tavallisen hampurilaisen!
No, sen hän sai, siinähän ei kovin kummoisia ole välissä.
Kohta tulikin takaisin kassalle ja raivosi että mikä tää nyt muka on! Osoitteli sitten kuvaa Big Macista ja vaahtosi.
Olin senkin hänelle aiemmin esitellyt ja sanonut että se on Big Mac.
Mutta kun hän halusi tavallisen hampurilaisen.
Vierailija kirjoitti:
Just näin, aina pitää saada sanoa, että ilman jotain, niin tuntee itsensä tärkeäksi. Joskus kannattaa vain hymähtää ja tehdä se mitä toivovat. Toisaalta, halusiko hän maksaa siitä pois heitetystä juustosta hinnan?
Mä tilasin kiinalaisesta riisittömän annoksen. Sain pari oudossa liemesse lilluvaa sientä ja kourallisen vihanneksia...
Yksi tyyppi tilasi snagarilla makkaraperunat ilman perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, jos antaisit jokaisen itse päättää, laihduttaako vai ei? Sinun ei ole pakko pariutua lihavan kanssa ja voit olla monella tavalla vastenmielinen monen ihmisen mielestä ihan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan hampurilaisen ilman niitä sämpylöitä. Tarkemmin sanottuna siis ruishampparin. Ilman sämpylöitä.
Haluatko siis nimenomaan ruishampurilaisen?
Vai pelkän pihvin?
Hampurilainen ilman sämpylöitä ei ole automaattisesti ruishampurilainen.
Juon minäkin viinaa ilman alkoholia... Kaikki men juome - luuwn - olkoon kun ei nyt näppäimit aivu tuonsana kirjoitteluun...
Onko se nyt ihan varmasti sama?