Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä vessassa erikseen vieraille pyyhe?

Vierailija
28.03.2015 |

Mietin vaan, kun omassa kodissani on kasvo-ja käsipyyhkeet vessassa, mutta ei muuta. Jos joskus käy vieraita, oletan että käyttävät käsiensä kuivaamiseen pyyhettä, jonka yläpuolella lukee "Kädet". Monissa kodeissa on "Kädet" "Kasvot" ja "Vieraat". Miksi? En ole hyökkäävä, vaan haluan vaan tietää miksi vieraille erikseen oma pyyhe. Jos ei ole käynyt kuin vaikka yksi vieras viikon tai kahden aikana, vaihdatko pyyheen? Olenko jotenkin moukka kun mulla ei ole vieraspyyhettä vessassa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vaihdan puhtaan pyyhkeen kun tiedän että tulee vieraita. Samalla pesen vessan. :)

Vierailija
42/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös paperipyyherulla vieraita varten. Kaikki eivät tykkää yhteisestä käsipyyhkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi isompaa käsipyyhettä mulle ja miehelleni, kumpikin pyyhkii omaansa kädet&kasvot. Ovat samanlaisia. Sitten on yksi pienempi pyyhe eri väriä vieraille. Ällöttää kun silti moni vieras pyyhkii niihin meidän pyyhkeisiin!! Ei ole kylttejä mut luulis tajuavan että on vieraspyyhe se, mutta ei..

Vierailija
44/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ollut aiemmin, koska vaihdan pyyhkeet todella usein. Muutama vieras kysyi vieraspyyhettä, joten lisäsin sellaisen.

Vierailija
45/47 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieraillekkin pitäisi olla erikseen omat pylly-pillu- ja penispyyhkeet? Vai kuivaako vieras pilluansa ja peräaukkoansa paskallakäymisen jälkeen siihen käsipyyhkeeseen vai jonkun henkilökohtaiseen kasvopyyhkeeseen?

Vierailija
46/47 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieraspyyhettä siitä syystä, että meillä ei käy ketään ulkopuolisia. On käsipyyhe ja minun kasvopyyhkeeni. Jos meillä kävisi vieraita, laittaisin tarjolle puhtaan käsipyyhkeen lisäksi vieraspyyhkeen ja merkitsisin ne kylteillä, jotka nyt ovat tarpeettomina jossain laatikossa.

Vierailija
47/47 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]Meillä on kaksi isompaa käsipyyhettä mulle ja miehelleni, kumpikin pyyhkii omaansa kädet&kasvot. Ovat samanlaisia. Sitten on yksi pienempi pyyhe eri väriä vieraille. Ällöttää kun silti moni vieras pyyhkii niihin meidän pyyhkeisiin!! Ei ole kylttejä mut luulis tajuavan että on vieraspyyhe se, mutta ei..
[/quote]

Minä miellän automaattisesti pienen pyyhkeen isojen seurassa pyllypyyhkeeksi...ei tee mieli sellaiseen koskea.