tunnustan, kysy jotain friikiltä.
oon otherkin. tunnen aina välillä miten kylmä mä olen ja kuinka mun poski on alkanu mätääntyä, kaverit kohtelee mua zombina ja käyttäydyn usein kun zombi. oon melkein mykkä ja usein vaan ynisen. syön lähes kaiken raakana, lihan paistan vaan pinnalta, koska muut pakottaa etten sairastuis, mut sisutan vedän verisenä. nään myös melkein aina kun nukun unia, joissa syön aivoja tai ihmislihaa... en mä kuitenkaan halua ketään vahingoittaa. mut jos mä suutun, niin tulee himo purra hampaat kiinni jonkun kurkkuun...
oon myös ihan helvetin rakastunut yhteen mun kavereista, mutta se on hetero... äh. tekis mieli vaan tappaa itteni joskus... vittu kun pitää olla näin sekasin.
t. zombi/Kalrey.
Kommentit (102)
kuvaile itseäsi kolmella adjektiivilla
Oletko harkinnut lääkärille puhumista?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:51"]
[/quote]
on sitä noi frendit ehdottanu, mut en oikeestaan. mua yritettäis vaan korjata ihmiseksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:53"]
Hieno provo
[/quote]
ei ole provo. oon tosissani.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:51"]
[/quote]
on sitä noi frendit ehdottanu, mut en oikeestaan. mua yritettäis vaan korjata ihmiseksi.
[/quote]
jah. Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:57"]
Koet siis olevasi zombi?
[/quote]
niin teen. identifion itteni ihmiseks viimeks joskus 8-vuotiaana... tätä on jatkunu semmoset 11 vuotta nyt.
Kalrey
Kyllästettiinkö sut lapsena zombileffoilla tai peleillä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:01"]
Kyllästettiinkö sut lapsena zombileffoilla tai peleillä?
[/quote]
eipä juuri. pentuna tuli katottua Night of the Living Dead, ei muuta.
Kalrey
Miten kaverisi ovat reagoineet siihen, että koet olevasi zombi ?Ja miten se kävi ilmi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:07"]
Miten kaverisi ovat reagoineet siihen, että koet olevasi zombi ?Ja miten se kävi ilmi?
[/quote]
no salasin asian pitkään. kerran sitten puhuin heille noista unistani ja keskustelussa kävi sitten lopulta ilmi, että en tunne olevani elossa.
kyllä he sitä aluksi kummastelivat, mutta se selitti heille samalla, miksi en tykännyt puhua paljoa kerralla ja söin ruokani raakana. nykyään he eivät välitä, olen yhä se sama tyyppi kuin ennenkin.
Kalrey
Ovatko vanhempasi tietoisia tästä? Etkö ole aika nuori?
Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse.
Jos mulla olisi kaveri nimeltä Kalrey, kutsuisin häntä nimellä Kalle.
Mitä tuo "kaverit kohtelee zombina" tarkoittaa käytännössä? :/
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]
Ovatko vanhempasi tietoisia tästä? Etkö ole aika nuori?
[/quote]
eivät ole. en ole tekemisissä heidän kanssaan.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]
Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse.
[/quote]
olen jo kyllä ylittänyt murrosiän...
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 05:15"]
Mun mielestä vaikutat tosi oudolta, mutta hauskalta tyypiltä. :D Kaikki erilaisuus on hyvästä niin kauan kun siitä ei ole haittaa muille. :) Kaikkea hyvää sulle.
[/quote]
haha, kiitos ;) on mua ennenkin sanottu oudoks, ei siinä mitään. mut hei, samoin sinne!
Kalrey