tunnustan, kysy jotain friikiltä.
oon otherkin. tunnen aina välillä miten kylmä mä olen ja kuinka mun poski on alkanu mätääntyä, kaverit kohtelee mua zombina ja käyttäydyn usein kun zombi. oon melkein mykkä ja usein vaan ynisen. syön lähes kaiken raakana, lihan paistan vaan pinnalta, koska muut pakottaa etten sairastuis, mut sisutan vedän verisenä. nään myös melkein aina kun nukun unia, joissa syön aivoja tai ihmislihaa... en mä kuitenkaan halua ketään vahingoittaa. mut jos mä suutun, niin tulee himo purra hampaat kiinni jonkun kurkkuun...
oon myös ihan helvetin rakastunut yhteen mun kavereista, mutta se on hetero... äh. tekis mieli vaan tappaa itteni joskus... vittu kun pitää olla näin sekasin.
t. zombi/Kalrey.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:30"]
Mistä nimi Kalrey? :)
[/quote]
joku kaverin tekemä väännös Kilroysta tuo taisi olla. halusin joskus olla Kilroy.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:34"]
Ihastutko kehenkään
[/quote]
no voi itku, en päässytkään nukkumaan :'D kyllä ihastun. hintelät miehet on mun heikkous.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:35"]
Viihdytkö goottien seurassa?
[/quote]
viihdyn monenlaisten ihmisten seurassa :) yksi kavereistani on gootti, joten sanoisin että kyllä.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:34"]
Ihastutko kehenkään
[/quote]
no voi itku, en päässytkään nukkumaan :'D kyllä ihastun. hintelät miehet on mun heikkous.
Kalrey
[/quote]
Olet siis gay zombie? Cute :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:34"] Ihastutko kehenkään [/quote] no voi itku, en päässytkään nukkumaan :'D kyllä ihastun. hintelät miehet on mun heikkous. Kalrey [/quote] Olet siis gay zombie? Cute :)
[/quote]
juu, olen :3
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:44"]
Äänestätkö vaaleissa?
[/quote]
en ole päättänyt vielä.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:46"]
Ootko sinut ittes kans?
[/quote]
muuten kyllä, mutta ahdistaa kun en voi koskaan olla fyysisesti zombi ja kun kuolen, niin paluuta ei ole. ja harmittaa, kun mulla on tosi voimakkaita tunteita yhtä frendiä kohtaan, mut se ei vois tuntea samoin mua kohtaan.
Työnnä kamuus pyllyy kyllä se ymmärtää usko muo :3 muista jakaa kokemus
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:03"]
Työnnä kamuus pyllyy kyllä se ymmärtää usko muo :3 muista jakaa kokemus
[/quote]
en harrasta surprise buttsexiä :D
Kalrey
jaa, nyt ei sitten enää nukuta :D
Kalrey
Tunnetko hengenheimolaisuutta K:ta kohtaan mm. siksi, että teissä on paljon samaa? Esim. koette välillä olevanne ulkopuolisia, olette molemmat alle 20v. ja teillä on molemmilla erikoisia haluja, joiden tiedätte olevan väärin ja siksi tukahdutatte nämä halut (K:n halut tiedämme, sinun pureminen/lihan- ja verenhimo/mahdollinen ihmislihan maistaminen? tuli minulle vähän yllätyksenä).
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 04:07"]
Tunnetko hengenheimolaisuutta K:ta kohtaan mm. siksi, että teissä on paljon samaa? Esim. koette välillä olevanne ulkopuolisia, olette molemmat alle 20v. ja teillä on molemmilla erikoisia haluja, joiden tiedätte olevan väärin ja siksi tukahdutatte nämä halut (K:n halut tiedämme, sinun pureminen/lihan- ja verenhimo/mahdollinen ihmislihan maistaminen? tuli minulle vähän yllätyksenä).
[/quote]
ehkä vähän. meillä on kieltämättä aika paljon yhteistä. syy, miksi asetuin hänen puolelleen oli tosin siinä, että hänen argumentointinsa oli mielestäni järkevää, enkä halua uskoa, että kaikki hänen kaltaisensa olisivat pahoja. jokaiseen ihmisryhmään mahtuu kusipäitä, mutta kai kaikissa on jotain hyvääkin, eikö?
Kalrey
Oletko jonkinlainen psykopaatti, Kalrey?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 04:36"]
Oletko jonkinlainen psykopaatti, Kalrey?
[/quote]
en tietääkseni.
Kalrey
Mun mielestä vaikutat tosi oudolta, mutta hauskalta tyypiltä. :D Kaikki erilaisuus on hyvästä niin kauan kun siitä ei ole haittaa muille. :) Kaikkea hyvää sulle.
hmm, taidan painua nukkumaan. saatan vastailla vielä huomenna, jos kysymyksiä tulee. öitä! <3
Kalrey