tunnustan, kysy jotain friikiltä.
oon otherkin. tunnen aina välillä miten kylmä mä olen ja kuinka mun poski on alkanu mätääntyä, kaverit kohtelee mua zombina ja käyttäydyn usein kun zombi. oon melkein mykkä ja usein vaan ynisen. syön lähes kaiken raakana, lihan paistan vaan pinnalta, koska muut pakottaa etten sairastuis, mut sisutan vedän verisenä. nään myös melkein aina kun nukun unia, joissa syön aivoja tai ihmislihaa... en mä kuitenkaan halua ketään vahingoittaa. mut jos mä suutun, niin tulee himo purra hampaat kiinni jonkun kurkkuun...
oon myös ihan helvetin rakastunut yhteen mun kavereista, mutta se on hetero... äh. tekis mieli vaan tappaa itteni joskus... vittu kun pitää olla näin sekasin.
t. zombi/Kalrey.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:55"]
Sä se sitten olet ihana.
[/quote]
oon otettu <3
Kalrey
Oletko löytänyt netistä kaltaisiasi? Mulla oli joskus nettituttuna otherkin-tyttö, mutta hän idenfioi itsensä kissaksi.
Harmittaako walking deadia katsoessa kun zombeja murhataan?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:56"]
Oletko löytänyt netistä kaltaisiasi? Mulla oli joskus nettituttuna otherkin-tyttö, mutta hän idenfioi itsensä kissaksi.
[/quote]
en netistä, mutta mulla oli joskus furry kaverina. hän oli koira.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:57"]
Harmittaako walking deadia katsoessa kun zombeja murhataan?
[/quote]
ei, mutta saan aina törkeitä kiksejä kun survivorit joutuu saaliiksi :'D
Kalrey
Ottavatko kaverisi sinut tosissaan, vai nauravatko he vain jutuillesi?
Mikä sun koulutus on? Kykenetkö töitä tekemään? Millainen epikriisi sulla on?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:04"]
[/quote]
kyllähän ne aluksi vähän virnisteli, mutta nyt niiden hymy on hyytynyt. nykyään mut otetaan kaveripiirissä ihan vakavasti.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:04"]
[/quote]
kyllähän ne aluksi vähän virnisteli, mutta nyt niiden hymy on hyytynyt. nykyään mut otetaan kaveripiirissä ihan vakavasti.
Kalrey
[/quote]
Okei, se on ilo kuulla. :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:05"]
Mikä sun koulutus on? Kykenetkö töitä tekemään? Millainen epikriisi sulla on?
[/quote]
oon käyny lukion ja mulla on nyt jatko-opinnot kesken. epikriisistäni en nyt haluu kertoa mitään yksityiskohtaista, jotainhan siellä taitaa lukea. oon työkykyinen, ainakin tällä hetkellä.
Kalrey
Voi viety eikai kukaan nyt sua täällä tosissaan :D :D
Mihin aiheeseen jatko-opintosi liittyvät?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:13"]Voi viety eikai kukaan nyt sua täällä tosissaan :D :D
[/quote] siis voi vittu
Lähetäs susta kuva tänne niin nähdään oletko muka zombi
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:13"]
Voi viety eikai kukaan nyt sua täällä tosissaan :D :D
[/quote]
ei ole mun ongelma, jos ei oteta. nämä nyt on kuitenkin faktoja.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:13"]
Mihin aiheeseen jatko-opintosi liittyvät?
[/quote]
luonnontieteitä ovat.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:15"]
Lähetäs susta kuva tänne niin nähdään oletko muka zombi
[/quote]
et tainnut ymmärtää. en ole (valitettavasti) fyysisesti zombi, mutta identifioin itseni zombiksi.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:45"]
Hahaha, tästä syndroomastahan oli aikasemmin muualla puhetta. Hieno provo, tällaisia ihmisiähän tulee diagnosoitua ehkä yks kymmenessä vuodessa - jos sitäkään. Vedä nyt ittes kiikkuun tai lopeta tollanen paskanjauhanta, luuseri :D :D
[/quote]
ei minulla mitään diagnosoitua ole. enkä usko, että kyseessä on mikään syndrooma, olen vain otherkin. joten haistapa paska ja mene nukkumaan. saatanan haterit ;)
Kalrey