tunnustan, kysy jotain friikiltä.
oon otherkin. tunnen aina välillä miten kylmä mä olen ja kuinka mun poski on alkanu mätääntyä, kaverit kohtelee mua zombina ja käyttäydyn usein kun zombi. oon melkein mykkä ja usein vaan ynisen. syön lähes kaiken raakana, lihan paistan vaan pinnalta, koska muut pakottaa etten sairastuis, mut sisutan vedän verisenä. nään myös melkein aina kun nukun unia, joissa syön aivoja tai ihmislihaa... en mä kuitenkaan halua ketään vahingoittaa. mut jos mä suutun, niin tulee himo purra hampaat kiinni jonkun kurkkuun...
oon myös ihan helvetin rakastunut yhteen mun kavereista, mutta se on hetero... äh. tekis mieli vaan tappaa itteni joskus... vittu kun pitää olla näin sekasin.
t. zombi/Kalrey.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 06:37"]
kuvaile itseäsi kolmella adjektiivilla
[/quote]
en osaa kuvailla itseäni hirveän hyvin, mutta frendit on kutsunu mua hassuksi, oudoksi ja aidoksi.
Kalrey
Häh? en tajunnut alotusta lainkaan
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 14:31"]
[/quote]
olen otherkin, tunnen olevani zombi.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 14:33"]
Oletko väkivaltainen?
[/quote]
en onneks :D
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Kalreyyy, ootko täällä, miten päiväsi meni?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:21"]
Kalreyyy, ootko täällä, miten päiväsi meni?
[/quote]
oho, sry! oon ollu kadoksissa. päiväni on mennyt oikein hyvin, kiitos kysymästä :D
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]
Jos mulla olisi kaveri nimeltä Kalrey, kutsuisin häntä nimellä Kalle.
[/quote]
ei Kalrey olekaan mun oikee nimi. tai no kavereille on.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:19"]
Mitä tuo "kaverit kohtelee zombina" tarkoittaa käytännössä? :/
[/quote]
musta ei puhuta ihmisenä vaan zombina ja kylässä mulle tarjotaan yleensä raakaa ruokaa. ja mulle puhutaan paljon, kuuntelen kyllä mielelläni mutta vastaukseksi ei odoteta mitään erikoista.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]
Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse.
[/quote]
olen jo kyllä ylittänyt murrosiän...
Kalrey
[/quote] Ehkä se sitten voi johtua kuukautisista.
Mitä tavaroita oot työntänyt persläpees?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"]
Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse.
[/quote]
olen jo kyllä ylittänyt murrosiän...
Kalrey
[/quote] Ehkä se sitten voi johtua kuukautisista.
[/quote] Juotko muuten omaa kuukautisvertasi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"] Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse. [/quote] olen jo kyllä ylittänyt murrosiän... Kalrey [/quote] Ehkä se sitten voi johtua kuukautisista.
[/quote]
olen mies.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:27"]
Mitä tavaroita oot työntänyt persläpees?
[/quote]
en mitään. sormiani vain.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"] Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse. [/quote] olen jo kyllä ylittänyt murrosiän... Kalrey [/quote] Ehkä se sitten voi johtua kuukautisista. [/quote] Juotko muuten omaa kuukautisvertasi?
[/quote]
en, koska ei multa sellaista tule, mutta imen mielelläni haavoja.
Kalrey
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:18"] Et sinä mikään friikki ole. Toi on vaan murrosikää tai joku muu ohi menevä juttu :-) Itekkin teininä Masturboin useasti öisin junaraiteilla krusifixi kädessä ja itkin. Kyllä sekin kausi ajallaan meni ohitse. [/quote] olen jo kyllä ylittänyt murrosiän... Kalrey [/quote] Ehkä se sitten voi johtua kuukautisista.
[/quote]
olen mies.
Kalrey
[/quote]
En usko, kuulostat kesi-ikäiseltä ämmältä. Narinari.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 06:29"]
Onko K poikaystäväsi?
[/quote]
ei ole, en tunne koko tyyppiä irl.
Kalrey