Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saan aivan juuri seksiä

mara30v
18.12.2021 |

upea ja kurvikas iso peppuinen ja iso tissinen vaimoni antaa minulle aivan kohta pilluansa. mites teillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo, takaapäin.

Vierailija
2/11 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin rouvalle orkun ja panin sitten peppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on luvassa tänä iltana, kun rouvani tulee töistä. Toivomuksestani pillu on pesemätön ja aromikas. Tykkään sellaisesta pillun olotilasta. Aloitan jo nuolemisen kun hän nousee vessan pytyltä ylös ja jatkan sitä sängyllä pitkään. Huipennus on, kun rouva ratsastaa.

Vierailija
4/11 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo sessiot rakastajani luona. Illalla jatkan mieheni kanssa.

Vierailija
5/11 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina kun haluan. On tullut kyllä vaimon kanssa naitua. 23 vuotta, ja noin 9000 seksikertaa. Mutta en tullut pelkästään kehuskelemaan kuinka paljon saan. Tuli mieleen vaan, että moni nainen valittaa, että mies kun osoittaa hellyyttä, sillä on vain seksi mielessä. Minä osoitan hellyyttä joka päivä, muutenkin. Monta kertaa. Eikä vaimo ajattele, että taas se kiehnaa jotta suostuisin seksiin. Johtuu siitä, kun molemmat tietää, ettei tarvitse, kun saan vaan pyytämällä. Tajutkaa naiset tämä. Suostukaa seksiin, niin saatte myös muuta huomiota, ja hellyyttä ilman taka-ajatuksia. Siihen ei mene paljoa aikaa, ja se voi olla kivaakin. Seksin määrästä ei tarvitse tapella, ja ehkä muutenkin kaikki menee parisuhteessa mukavammin. Se voi olla myös niinpäin, että mies tekee kotitöitä, kun saa seksiä. Eikä niinpäin, että kun imuroi, niin voi saada seksiä. Oletteko ajatelleet sitä?

Kos itseäni tutkiskelen, niin voisi olla, jos vaimo löisi jalat yhteen, niin ei minuakaan muut hellyydenosoitukset ehkä kiinnostaisi. Eikä kiinnostaisi pyyhkiä pölyjä, vaimon pyynnöstä. Eikä se parisuhde sitten voisi hyvin millään alueella kummankaan mielestä.

Vierailija
6/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin saan. Alaston eilen sheivaamani avovaimo nukkuu tuossa vieressäni täällä hotelli Marskissa toisessa kerroksessa. Kun hän herää ehkä puolen tunnin päästä niin rupeamme harrastamaan seksiä. Avovaimo tykkää saada takaa päin ja minä aika useasti työnnän sormea hänen peppuunsa kunnes hän laukeaa. Niin tulee tapahtumaan tänäänkin eli tuossa puoli yhdentoista maissa naidaan😀👌

Vierailija
7/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin saan. Alaston eilen sheivaamani avovaimo nukkuu tuossa vieressäni täällä hotelli Marskissa toisessa kerroksessa. Kun hän herää ehkä puolen tunnin päästä niin rupeamme harrastamaan seksiä. Avovaimo tykkää saada takaa päin ja minä aika useasti työnnän sormea hänen peppuunsa kunnes hän laukeaa. Niin tulee tapahtumaan tänäänkin eli tuossa puoli yhdentoista maissa naidaan😀👌

Kiva fantasia yksinäisellä palstalaisella

Vierailija
8/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet parempi sängyssä kuin kirjoittamisessa.

Vierailija
9/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran joulun alla. Asutaan erillään, mutta aina kun nähdään niin seksin merkeissä pitkälti mennään.

Vierailija
10/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia yksinäisellä palstalaisella

Niinhän sä luulet. Marskissa huoneessa 216 pantiin niin että karvaton pillu lätisi.

Vierailija
11/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on juuri seksi. Ginseng vai juuriharja vai mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi