Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies haluaa pitää kaikki verhot kiinni 24/7

Vierailija
18.12.2021 |

Ja koska sitten on liian pimeää, pitää valoja päällä keskellä kirkasta päivääkin. Minä en voi sietää keinovaloja, enkä varsinkaan päivällä jolloin ulkona on valoisaa. Mies ei halua avata verhoja, koska kuvittelee että kaikki katselee heti sisälle, vaikka totuus on että asunto on niin syrjässä, ettei lähistöllä ihmisiä liiku kuin hyvin harvoin. Ja vaikka liikkuisi, niin eiväthän he sisälle näe, kun ulkona on valoisaa ja täällä ei ole valot päällä.

Miehen mielestä minä olen outo ja hän normaali.

Mikä on teidän näkemys?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen nauttii luonnonvalosta ja haluaa nähdä sitä mahdollisimman paljon erityisesti nyt pimeään vuodenaikaan. Ellei miehellä ole esim. jotain terveydellistä tai vaikkapa työhön liittyvää syytä miksi verhot tulee olla päivisin kiinni niin oudolta kuulostaa.

M27

Vierailija
2/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni verhojen pitää olla päivällä auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En voisi asua tuollaisen ihmisen kanssa. Luonnonvalo on kaunein. Iltaisinkaan en voi sietää kattovaloja, ne on päällä vaan jos pitää nähdä vaikka imuroida. Muuten pidän hämärää tunnelmavalaistusta pienillä lampuilla ja nyt tietysti jouluvaloilla.

Vierailija
4/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ole tästä erimielisyyksiä! Mä inhoan verhojen kiinni pitämistä ylipäätään, ne ovat kiinni vain, jos niillä pitää blokata ulkoa tulevaa valoa. Tiedän, että monet panevat verhot illalla kiinni, ettei sisältä näy ulos. Mua jotenkin ahdistaa kiinni olevat verhot.

Vierailija
5/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat laittaa verhot kiinni, kun tulee pimeää?

Vierailija
6/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta ei saisi edes laittaa valoja päälle. Avaan ne verhot silti päiväsaikaan.

Vierailija
7/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelette tällaisten miesten kanssa? Ei ihme, että eroja tulee

Vierailija
8/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä vähän outoa, että niin kovasti huolestuttaa se jos joku näkee sisälle. Keksisittekö jonkun läpikuultavan vethoratkaisun, niin että sisälle tulee valoa mutta ei näe liian hyvin, mitä sisällä tapahtuu?

Itse en kyllä sitten taas todellakaan suostuisi tähän aikaan vuodesta olemaan ilman valoja. Verhot saa toki olla auki, mutta ainakin meillä juuri tälläkin hetkellä tuo niinsanottu luonnonvalo on tosi hämärää ja sinistä ja tuntuu minusta erittäin synkältä jos ei ole myös valot päällä. Koti tuntuu ikään kuin autiolta, jos se on ihan pimeä ja sinertävä. Lämmin valaistus luo minulle kotoisan ja lämpimän tunnun vaikka nykyvalot eivät juuri lämpöä tuotakaan.

LED-valoissa olen panostanut sellaisiin joissa on itseä miellyttävä värisävy (n. 3000K) ja hyvä värintoistokyky. Tämä vinkiksi sille kommentoijalle, joka vihaa kattovaloja.

Vierailija
9/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes sellaisia verhoja, jotka voisi vetää ikkunan peitoksi. On vain yksi naapuri joka ei kuitenkaan näe meille sisälle jollei sitten seiso ulkona tiellä kyttäämässä. Olen sitä mieltä, että jos on niin tärkeää nähdä meille, että jaksaa seisoskella pimeässä pakkasella ja odotella näkyykö jotain, niin vapaasti vain.

Asutaan siis todella syrjässä, eikä mua haittaa pimeys ikkunan takana iltaisin ja päivällä valon pitää päästä sisälle. Sanoisin siis, että minusta miehesi on outo.

Vierailija
10/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies HÄPEE valintaansa. Voimia miehelle.

Vierailija
11/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä löytyykö vuonna 2021 vielä miehiä jotka ei tee niin kuin naiset haluaa ja on vielä parisuhteessa? Joku suuri virhe on tapahtunut

Vierailija
12/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aiemmin samaa. Nyt tuo ei laita edes pimeällä verhoja kiinni. Molemmat tavat ärsyttää 😅 Mutta eipä tuo nyt niin iso asia ole, että eroa miettisin.

Vierailija
13/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin aina verhoja kiinni kun asuin maan tasalla pariin otteeseen (kerrostaloissa ja rivarissa). En halunnut kenenkään kurkkivan sisään. Nyt asun kolmannessa kerroksessa ja ikkunasta näkyy puisto, joten pidän verhoja auki ja rehellisesti on enemmän virtaa tehdä kaikkea.

Vierailija
14/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies teippasi kaikkiin ikkunoihin pahvit ja eletään kynttilänvalossa.

Vierailija
15/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en sulje verhoja . Paitsi makuuhuoneessa yöksi.

Vierailija
16/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on outo. Talot ja asunnot joissa verhot on kiinni yötäpäivää on epäilyttäviä ja tulee mieleen että asukkailla on jotain mt-ongelmia tai jotain meneillään joka ei kestä päivänvaloa. Ketä sitä paitsi niin paljoa kiinnostaa tuntemattomien elämä että jaksaisi kyttäämällä kytätä sisälle. Kuten jo todettiin niin ulkoa ei edes näe sisälle jos ei ole valoja päällä.

Vierailija
17/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en sulje verhoja . Paitsi makuuhuoneessa yöksi.

Minä en edes makuuhuoneessa, kun ei sinne kukaan näe. 

Vierailija
18/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen

Vierailija
19/25 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa verhot suljettuina elävät ihmiset kuvittelevat, että heidän kotielämänsä on niin mielenkiintoista, että muut haluaisivat kurkkia naapurinsa asuntoon?

Meilläkin on tuollainen naapurin ukko, joka elää perheineen (alakouluikäiset lapset) aina verhot kiinni. Kaikilla muilla tällä rivitaloalueella on verhot päivisin auki.

Pohjois- ja eteläpuolen ikkunat kaikki on verhot suljettuina.

Pelkääkö jotain?

Vierailija
20/25 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kaihtinet ja verhot kiinni jo yli vuoden.

En halua nähdä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi