Ärsyttää kun mies haluaa pitää kaikki verhot kiinni 24/7
Ja koska sitten on liian pimeää, pitää valoja päällä keskellä kirkasta päivääkin. Minä en voi sietää keinovaloja, enkä varsinkaan päivällä jolloin ulkona on valoisaa. Mies ei halua avata verhoja, koska kuvittelee että kaikki katselee heti sisälle, vaikka totuus on että asunto on niin syrjässä, ettei lähistöllä ihmisiä liiku kuin hyvin harvoin. Ja vaikka liikkuisi, niin eiväthän he sisälle näe, kun ulkona on valoisaa ja täällä ei ole valot päällä.
Miehen mielestä minä olen outo ja hän normaali.
Mikä on teidän näkemys?
Kommentit (25)
Mun mies tekee samaa ja me vuorotellen avataan ja suljetaan 😆
En tiedä miksi kuvittelee että naapurit kyttää, muuten ihan normaali ihminen.
Meillä on lähes aina kiinni. Naapuritalot molemmin puolin ja aikamoisia kyyliä asuu tässä joten en halua että yhtään tyydyttävät uteliaisuuttaan jne meidän kustannuksella.
Meillä on kerrostalossa naapurin ikkunat muutaman metrin päässä. Pidämme verhot yleensä kiinni.
Minusta tuntuu, että meidän suvussa on joka perheessä 1 kaihdinmies tai -nainen. Nuoremmat miehet vetoavat siihen, etteivät näe pelata tietokoneella muuten, oma mies pelkää, että joku katselee sisälle päivin ja öin. Miksi meillä on ikkunat ylipäätään, jos harmaat kaihtimet ovat tiukasti kiinni 24h??? Mitä niin kiinnostavaa meillä on, että joku haluaisi meille töllätä? Mitä vaikka joku katsoisikin, kun vaatteet päällä täällä kuljetaan ja ollaan? Jos joku on niin kiinnostunut meistä ja haluaa seistä tuijottamassa, on hän sen ansainnut. Tästä on keskusteltu vuosia ja sama meno jatkuu. Minusta tuntuu, kuin asuisin betonibunkkerissa, enkä voi hengittää. Kun mies on reissussa, avaan kaikki kaihtimet, saatanpa nykäistä narusta ne jopa ylös asti. Saavat olla auki 24h. Ainoa poikkeus on kesähelteet, jolloin on talon lämpiämisen vuoksi ihan järkevääkin pitää kaihtimet kiinni.
No sinua tuntuu kiinnostavan. Miten se sinun persettäsi kaivelee, mitä joku toinen tekee omassa kodissaan?