Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?
Olisko siskoilla mitään kikkaa tähän?
Mies ei kuulemma kumeja käytä ja en haluaisi aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Kävin jo kerran hakemassa jälkiehkäisynkin.
Kommentit (43)
Luen vain otsikot, joten anna sille käyttöön vain lyijykynä.
Vierailija kirjoitti:
En aloita myöskään hormoneita enää.. jos ei kumi käy tai vasektomia niin sitten etsin miehen jolle nämä sopii. Olen toki keski-ikäinen jo että sen vuoksi vasektomia on ihan jo hyvä vaihtoehto ehdottaa.
Hormonit sekoitti mun koko järjestelmäni, eivät sovi minulle ja vievät halut täysin
Mikset käytä pessaaria? Helppo ja maksaa itsensä takaisin. Ekologisempi kuin kumit.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile naisten kumeja. Saa tilattua netistä seksikaupoista. Keski-ikäisillä miehillä tapahtuu usein lerpahtamisia kesken aktin, mikä haittaa tavallisten kondomien käyttöä. Naisten kondomin voi laittaa jo etukäteen.
No eihän naiset niitä käytä, koska ne on niin hankalia ja vie tuntoaistimukset. Miehet siis käyttäköön ennemmin.
Minulle tehtiin sterilisaatio ja paras ratkaisu ikinä. Lapset oli tehty ja en halunnut sitä riskiä, että joku kondomi sekoilu voisi johtaa uuteen raskauteen eli otin elämäni itse haltuun. Paras ratkaisu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile naisten kumeja. Saa tilattua netistä seksikaupoista. Keski-ikäisillä miehillä tapahtuu usein lerpahtamisia kesken aktin, mikä haittaa tavallisten kondomien käyttöä. Naisten kondomin voi laittaa jo etukäteen.
No eihän naiset niitä käytä, koska ne on niin hankalia ja vie tuntoaistimukset. Miehet siis käyttäköön ennemmin.
Miesten kumit vie mieheltä tunnon joten naiset käyttäkööt omiaan.
Onneksi on keksitty unisex-kondomi jota voi käyttää niin naiset kuin miehetkin. Loppuu se kitinä sitten että miksei miehet käytä kortsuja. Ellei kyse ole todellakin siitä että se kumella pelleily halutaan ulkoistaa miehelle koska naisetkin tajuaa että joku muovipussi toosassa hieman alentaa sitä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on keksitty unisex-kondomi jota voi käyttää niin naiset kuin miehetkin. Loppuu se kitinä sitten että miksei miehet käytä kortsuja. Ellei kyse ole todellakin siitä että se kumella pelleily halutaan ulkoistaa miehelle koska naisetkin tajuaa että joku muovipussi toosassa hieman alentaa sitä nautintoa.
Naisista 10 % saa orgasmin yhdynnästä. Mikä lienee syy sille, etteivät halua seksiä niin usein kun mies sitä haluaisi. Uskon kyllä vastuun jakamiseen mutta veikkaan, että tämä edellämainittu voi koitua monessa parisuhteessa haasteeksi.
Et anna ilman.
Itse olen tuossa tilanteessa iloisesti huudahtanut ja napsahtanut kaulaan "ihanaa, mäkin juuri ajattelin, että sun kanssa vauva olisi ihana. Ovulaatio on huomenna. Mennäänkö ostamaan tarvikkeita ja raskaustesti?" ei tarvinnut toista kertaa puhua asiasta.
No voi! Onhan niitä keinoja! Sano vaikka, että kumi on niin kiihottavaa (päälläsi), oi, kuinka se on kiiltävää ja himottavaa, tuoksuukin niin seksikkään kiihottavalle! Jos sekään ei vielä auta, osta tai ostata sille/sillä netistä alan liikkeestä kumi/lateksi pöksyt, joissa on kondomin tapainen tila penistä varten. Osta samalla myös jotain tarkoitukseen olevaa liukastetta, joka on ystävällistä sekä iholle, että lateksille. Euroopassa EY:n alueella on monia alan liikkeitä, Suomessakin taitaa olla joku, uskoakseni Helsingissä.
-teille voi aueta ihan uusi, kiihkeä, seksielämä, jossa kummallakaan ei ole tylsää eikä kumpaakaan vahingoiteta.
-tämän ehdotuksen toteuttaminen vaatii jonkin verran, mutta jos muuten suhteessa on asiat kohdallaan, uusia keinoja kannattaa rohkeasti kokeilla, kunhan ei vaan kumpaakaan vahingoiteta. Jos tulee henkisiä kolhuja, se on tietysti ikävää, mutta osa meistä on kovin helposti mielensä pilaavia. Jos niin todella käy, yhteiselämää voi olla muutenkin turha jatkaa, hyvän kumppanin valintaan ja yleensäkin löytämiseen saa olla valmis käyttämään aikaa. Työpaikat, opintopaikat, harrastuspaikat ovat usein sellaisia paikkoja joissa syntyy hyviä, kestäviä suhteita. Ns anniskeluravintolat ovat sitten yhden illan seuran paikkoja,
Miehenä voisin kommentoida, ettei meidän mammalla mennyt edes puolta minuuttia "houkutteluun". Se oli vain ilmoitusluontoinen houkuttelu: "En käytä ehkäisyä, jos haluat saada sinä käytät ehkäisyä."
Nimimerkki "tyytyväinen kumimies vasektomiajonossa"
Mistä te noita helmimiehiä löydätte?
Vaihtoon heti!
ex vaimon kanssa piti kanssa painaa kortonkilla aikoinaan ja rutiiniomaisesti käytin myös apusuhteissa kumia
nykyään en
tai muutamaan kymmeneen naiseen ole käyttänyt se on sit vaan tiellä jos hanuria nau uttaa lopuksi
Ei tarvitse houkutella, käsky riittää.
Vierailija kirjoitti:
ex vaimon kanssa piti kanssa painaa kortonkilla aikoinaan ja rutiiniomaisesti käytin myös apusuhteissa kumia
nykyään en
tai muutamaan kymmeneen naiseen ole käyttänyt se on sit vaan tiellä jos hanuria nau uttaa lopuksi
Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia, mutta kun sanoin, ettei kumilla tipu niin antoi ilmankin. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta.
Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 25-35v koulutetut naiset ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria.
Vierailija kirjoitti:
nykyään en
Siis ihanan romanttista...
Näinki voi näköjää käyä. 15v sitte oli kivaa varatun naisen kaa, nyt taas. Aamulla ku herättii nii sano että toivottasti eikäy nu viimeks. Kuulemma synty 9kk päästä poika
Se jälkiehkäisykin sekoitti hormonisi ja oli haitallinen ja turha sinulle ja kropallesi, toivottavasti ulitollo edes maksoi sen. Jätä moinen itseriittoinen häntäheikki, tulee aina kumitta koheltamaan mättähältä mättähälle.
Vaihda vastuuton kumiton -> vastuulliseen kumit on. Seksikin näin kahdensuuntaista, naisellekin tyydyttävää.