THL, koronapassi todennäköisesti jäähylle!
Kommentit (154)
Niin, me ollaan oltu "veitsen terällä", nyt "hyökyaallossa" ja kohta varmaan suossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomatpaskat jäähylle karanteenikoppeihin. Ja maskipakko kaikkialle, että maskittomatidiootitkin pääsisivät vankilaan. Ei tässä muita keinoja enää ole. Me rokotetut kyllä ansaitsemme vapautta. Emme ole syyllisiä.
Rokotteesta saamasi älykkyys loistaa tuhannen auringon lailla.
turpakiiqanonpelle
Piikkikiimainen osoittaa jälleen sivistystasonsa. :)
Kyllä sen osoittaa sun ”piikkikiimainen”.
Mikä muu sana kuvaisi sitä täysin aivotonta idiotismia mitä nämä piikkikiimaiset osoittavat jonottaessaan kolmosrokotetta tuntikausia hönkien toistensa niskaan, ja sitten istuvat täyteenpakatussa salissa olkapäät kiinni toisissaan?
Ei väliä turvaväleistä, ei väliä että iso määrä ihmisiä suljettuna samaan tilaan, pakko saada kolmospiikki heti heti heti minulle kolmospiikki minä olin eka! :D
Sä olet hysteerinen. Totako sä luulet sen olevan? Se, että ottaa kolmannen rokotteen on merkki siitä, että haluaa itseään suojata. Tällainen ihminen ei unohda suojaustaan. Sit on se rokottamaton, joka ei usko rajoituksiin, ei passiin, ei rokotteisiin, ei maskeihin. Hänkö jää kotiin? Ei jää, hän menee joka ikiseen paikkaan maskitta ja tahallaan menee tappituntumaan maskillisen lampaan kanssa, solvaa osoittaakseen että hän ei ole lammas.
Mä ymmärrän, että sulla on tarve osoittaa jotenkin olleesi oikeassa, koska kyllähän se harmittaa, jos kaikki uho on mennyt hukkaan. Kaikki kuitenkin tietää, että sua pelottaa, sua harmittaa ja sua ei kuulla lähipiirissäsi riittävästi. Pura kiukkuasi ihan vapaasti rokotettuihin, mutta jos edes kuvaisit oikeita asioita etkä keksisi päästäsi tollasta absurdia soopaa.
Olen eri, mutta minua hämmästyttää yhä enemmin, että aikuiset ihmiset ovat kuin lapset ja yleistävät, yleistävät, yleistävät. Terveisin, rokottamaton, joka istuu kotona ja käyttää maskia, kun käy kaupassa. Tänään näin kaupassa muuten paljon sairaita ihmisiä - maski päässä yskivät laittamatta kättä suun eteen. NE virukset tulevat maskista läpi.
Koronapassista ei ole mitään hyötyä. Ainoastaan siitä on hyötyä että kaikki ihmiset rokotetaan (paitsi niitä ihmisiä ei rokoteta jos lääketieteelliset syyt estää rokotuksen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kertoi että ei ota piikkejä, on sairaanhoitaja. Kertoi että on heitä muitakin. Oli huolissaan miten potilaille mahtaa käydä jos passit tulee pakolliseksi.
Tätä odotan kieli pitkällä, vaikka yleisesti en pahaa kenelläkään toivo.
Nämä rokottamattomista hoitajista kieltäytyvät saavat maistaa omaa lääkettään kun jäävät ilman hoitoa 😂🤣
Toivottavasti itse saat vakavan sairauden ja et saa siihen hoitoa. Odotan sitä kieli pitkällä.
Odotan edelleen niitä tutkimuksia joissa sanotaan että rokote on vaarallinen. Koska te linkitätte niitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kertoi että ei ota piikkejä, on sairaanhoitaja. Kertoi että on heitä muitakin. Oli huolissaan miten potilaille mahtaa käydä jos passit tulee pakolliseksi.
Tätä odotan kieli pitkällä, vaikka yleisesti en pahaa kenelläkään toivo.
Nämä rokottamattomista hoitajista kieltäytyvät saavat maistaa omaa lääkettään kun jäävät ilman hoitoa 😂🤣
On täysin ymmärrettävää, että esim. immuunipuutossairauksista kärsivät eivät halua rokottamatonta hoitajaa. Siinä ei ole mitään naureskelun aihetta.
Lupa tartuttaa-passi, tehottomat rokotteet ja hysterisoitunut nais-hallitus. Näyttää nyt siltä, ettei suomessa saada tätä flunssaa kuriin vuosikausiin, amatöörimäistä touhua alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuore esimerkki koronapassista:
https://www.koillissanomat.fi/koronapassi-karkotti-asiakkaat-keskustan-…
Niin tosiasiahan on että koronapassia ei todellakaan hanki 80 % ihmisistä sillä todennäköisesti rokotekattavuuden luvut ovat itsessään jo suurta huijausta ja rokotettujen määrä - etenkin toisen rokotteen ottaneiden määrä on huomattavasti alhaisempi kuin yritetään tiedottaa mediassa... tätä puoltaa sekin että ravintoloissa on asiakaskato koska koronapassin omistavia ei todellakaan ole riittävästi saada mitään katetta illasta... siksi koronapassia alettiin perua että tämä suuri huijaus kahdesti koronarokotteiden ottaneiden valtavasta määrästä - joka on todellisuudessa korkeintaan puolet väestöstä mutta tuskin edes lähelle sitäkään - ei kävisi ilmi ja että sen myötä se että koronapassillisia on vain pieni osa koko väestöstä... noloahan se on kun tämä huijaus koronarokotettujen määrässä tulee esille ja sitä koitetaan peitellä poistamalla passit nopeasti...
Moni on epäillyt, että viralliset rokotekattavuuden tilastot on vääristetty tukemaan ylikansallista mRNA-piikitysten agendaa. Britanniassa on väitetty, että maassa on vain 5 miljoonaa täysin rokottamatonta. The Daily Expose uutisoi, että todellinen luku on 23,5 miljoonaa rokottamatonta, joka on hipoo puolta Englannin väestöstä.
Näin Britaniassa ja meillä myös!
Olen alusta alkaen ollut kovin skeptinen tuota kattavuutta kohtaan ja nyt tuli ensimmäinen vahvistus.
Iso paljastus Briteissä!
Ja kaikki teidän data on tokentubesta tai vastaavasta 😂
Iso paljastus briteistä 😂 joku random äijä oli vetäny omia johtopäätöksiä ja nämä uskoo aivan spermoissaan niitä 😆
Sitten ollaan vielä ylpeitä. Tämä salaliitto vielä selviää lampaille. Niin joo varmasti käykin. Mv-lehti ja vastaavathan sen paljastaa.
Etsin muuten kaksi päivää netistä löytääkseni edes yhden virallisen tutkimuksen joka puoltaiso näiden denialistien väitteitä. En löytänyt yhden yhtä.
Miksi en löytänyt? Varmaan siksi kun niitä ei ole olemassa. Löysin kyllä kymmeniä ellei satoja videoita ja kirjoituksia joissa kerrottiin mitä ihmeellisimpiä väitteitä 5g teknologiasta rokotteissa, myrkyistä, partateristä ja ade reagtiosta mikä tappaa kaikki rokotetut.
Tulin vähän surulliseksi heidän puolestaan. En siksi että säälisin heidän ajattelumaailmaansa, koska jokaisella on siihen oikeus, mutta tulin surulliseksi kun melko pikaisella hauilla huomasin monen heidän "tutkijansa" tekevän vain rahaa näillä väitteillä. Parad on rokotettu kolmeenkertaan oleva Malone jolla on yritys vaihtoehtohoitoihin. Kuitenkin hän on itse kolmesti rokottautunut cäitetyllä myrkkypiikillä.
Säälittävää.
Koronapassilla ei ole koronan kanssa mitään tekemistä muuta kuin ainoastaan lisännyt tartuntoja, niin ei ole THL asia puida koronapassin käyttöä. THL:n pitäisi keskittyä asioihin mitkä liittyvät terveyteen?
Ja nuo sulla on ihan kaikki edelleen. Johan sen näkee siitä, että saat täällä jauhaa ihan vapaasti.