Olen alkanut saamaan mielettömiä uniorgasmeja!
Pakko kertoa ja kysyä, onko tätä miten paljon muillakin?
Siis väh pari kertaa kuukaudessa näen eroottisia unia ja pystyn nykyisin aina viemään ne orgasmiin asti.
Ne on aivan mielettömiä, paljon parempia mitä olen ikinä hereillä ollessa saanut.
Herään usein heti tämän huipun saavutettuani ja on kyllä raukea olo!
Nyt kokemuksia kehiin! :)
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:27"]Kyllä olen välillä saanut, tosiaan parempia kuin hereillä. Ja miesten kanssa en ole saanut koskaan...
[/quote]
Mulla tuntu kerran, että saan sydärin kun kävin niin kierroksilla unessa :D
Minun mielestäni tuo on ihan hullua, ettöä jotkut saavat unessa. Itse en edes yhdynnässä.
Mä sain raskaana ollessa usein näitä, välillä toki muutenkin. Joskus herään ärsyttävästi juuri kun tuntuu, että orgasmi tulee ja sitten ärsyttää ja täytyy jatkaa sormin. :D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:31"]Minun mielestäni tuo on ihan hullua, ettöä jotkut saavat unessa. Itse en edes yhdynnässä.
[/quote]
En minäkään saa yhdynnässä.
5
En ole koskaan saanut muuten kuin unessa... Miehei kanssa on usein tosi hilkulla, en tajua miksi se ei mene loppuun asti muuta kuin unessa!
Minulle tuollaista tapahtui kun käytin maca-jauhetta.
Heräsin kerran samanlaiseen uneen, herätessä oikein rynkytin patjaa mahallani. Ja eikös käynnissä ollutkin julkisivuremppa ja parvekkeella nelisen raksajamppaa siinä ihmettelemässä. Ihan jees.
Mulla ne on oikeastaan epämiellyttäviä. Tuntuu kivalle kunnes herää. Kiihkeä uni ja fiilikset häviää, jäljelle jää kramppava alapää. Tekee vähän kipeää. Jännä miten sama ilmiö tuntuu hekumalliselta, jos on hereillä alusta loppuun asti.
Kyllä olen välillä saanut, tosiaan parempia kuin hereillä. Ja miesten kanssa en ole saanut koskaan...