Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Ankkojen säilytys?

Vierailija
28.03.2015 |

Olisiko kellään vinkkejä miten olisi kätevintä säilyttää isohko määrä Aku Ankka -lehtiä niin, että ne olisivat hyvin luettavissa? Tuotiin lapselle mummolasta noin 10 vuoden lehdet, mutta en millään hennoisi ostaa niin suurta määrää mielestäni kalliita Aku-kansioita. Tällä hetkellä lehdet ovat irrallaan isoissa pahvilaatikoissa, mutta lukemisen kannalta ne eivät ole kovin käytännöllisiä, eikä pahvilaatikkoja saa oikein nätisti mihinkään mahtumaankaan. Kaikki ideat tervetulleita! 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on säilytyslokero pankissa. Hyvin pysyvät siellä 70-luvun arvoankat.

Vierailija
2/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa kun tilasin aku ankkoja kun nyt niitä on paljon. Poikaa ei kiinnostanut lukea kun aku ankkoja. Äikkä onkin lukiossa heikoin eli 8. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut ankka 40 vuotta. Sama ongelma. Pölyttyvät varastossa, kun en ole ottanut esille lapselle. Hän tietty lukee näitä koko ajan tulevia ja niiyäkin alkaa olla liikaa.
Aikoinaan ankka mainosti, että ankkojen arvo kasvaa. Näin ei ole ollut vuosikymmeniin. Uusimmat ankat eivät kelpaa edes divariin.

Vierailija
4/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on.niissä akun.kamsioissa. onhan ne kalliita mutta osran aina kerraöla 2 vuodelsi. kerran se kirpasee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi