Tänään tulee Titanic AVA:lla klo 21 !!
Kuka katsoo? Minä ainakin. En ole nähnyt leffaa ainakaan viiteen vuoteen. Aikanaan toki monestikin.
Kommentit (25)
Ehkä surkein leffa ikinä. Ihan liian pitkäksi tehty ja se kaikki hollywood-hömppä... YÖK
Meillä on se levynö ja olen katsonut monesti.
Eilen tuli muuten joku toinen titanic-elokuva ja katsoin sen. Oli epäuskottava, kun missään vaiheessa pelastusveneille ei tullut ruuhkaa. Ekoillehan ei oikeastikaanbtullut, nutta viimeisille kyllä tuli. Siinä vaan muutama kaikessa rauhassa yritti kääntää kannella kaatunutta pelastusvenettä ja muut harhailivat ympäristössä.
Muuten hyvä elokuva, mutta ärsyttää se, että köyhä muka nappaa rikkaan morsiamen.
Ja se tanssikohtaus ärsyttää ja se kohtaus laivan keulassa seisoen. Saisi olla realistisempaa ja muutakin kuin tuota paria.
Nyt menee monella mammalla Earth Hour mönkään.
Kyllä katselen, en ole vähään aikaan nähnyt. Pitääkin tehdä jotain hyvää syötävää ysiks. Mukavaa leffailtaa ap.
Se tuli tällä viikolla jo yhdesti telkkarista, oisko ollut ykköseltä. En kyllä aio edelleenkään katsoa, en ole koskaan tykännyt siitä.
Onneks tulee Hohto toiselta kanavalta :)
Mun mielestä hauska Titanic-trivia: Maailman vanhimmaksi elänyt ihminen, Jeanne Calment oli Titanicin uppoamishetkellä 37-vuotias ja leffan tullessa ensi-iltaan 122-vuotias.
Täten hän olisi ikänsä puolesta voinut olla Rosen isoäiti (leffassa Rose oli nuorena 17-vuotias, ja vanhana 84-vuotias) :D
Whaat, miltä kanavalta tulee Hohto??
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:18"]Whaat, miltä kanavalta tulee Hohto??
[/quote]
Yle Teemalta klo 21, sen jälkeen tulee vielä Huone 237 (dokumenttielokuva tulkinnoista, mistä Hohdossa todella on kyse).
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:51"]
Kuka katsoo? Minä ainakin. En ole nähnyt leffaa ainakaan viiteen vuoteen. Aikanaan toki monestikin.
[/quote]Ihana elokuva :) Voin katsoa sen aina uudestaan ja uudestaan <3
Pitää katsoa. Tosin itku taatusti pääsee, kun nuorena syöpään sairastuneen sukulaiseni hautajaisissa pari vkoa sitten soitettiin my heart will go on
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:08"]Se tuli tällä viikolla jo yhdesti telkkarista, oisko ollut ykköseltä. En kyllä aio edelleenkään katsoa, en ole koskaan tykännyt siitä.
[/quote]
No eipä ole tullut tällä viikolla miltään kanavalta ja ykköseltä tulee ehkä kerran vuodessa leffa, että älä höpöjä puhu. Olet katsonut varmaan joltain viasatilta ymv., jos sul on. Tänään siis tulee ekan kerran tällä viikolla.
tänään tulee james Bond kultasormi
Hei, millonkas se Titanic II risteily starttaa? Olisi kyllä hurjaa mennä sinne, ehkä liian makaaberia.
THE OFFICIAL TITANIC II PROMO VIDEO - AWESOME - Blue Star Line - Clive Palmer
Ykköseltä tuli tv-sarja Titanicista, ja eilen oli viimeinen osa. Katson tänään elokuvankin, mutta en yhtään tykkää siitä. Pakko vaan katsoa, koska Titanic.
Apua kiitos kun joku kertoi tuosta hohdosta! Pitää kyllä katsoa. Jack nickholson on niiiiiin hot!
Olen niin kyllästynyt siihen. Olen katsonut sen varmaan 20-30 kertaa.