Tänään tulee Titanic AVA:lla klo 21 !!
Kuka katsoo? Minä ainakin. En ole nähnyt leffaa ainakaan viiteen vuoteen. Aikanaan toki monestikin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:16"]
Mun mielestä hauska Titanic-trivia: Maailman vanhimmaksi elänyt ihminen, Jeanne Calment oli Titanicin uppoamishetkellä 37-vuotias ja leffan tullessa ensi-iltaan 122-vuotias.
Täten hän olisi ikänsä puolesta voinut olla Rosen isoäiti (leffassa Rose oli nuorena 17-vuotias, ja vanhana 84-vuotias) :D
[/quote]
Nyt ei mene nuo vuodet ihan yksiin. Eikös Rose ollut 102 vuotias vanhana, vuonna 97, 85 vuotta uppoamisen jälkeen? Täten Jeanne Calment olisi siis voinut olla Rosen äiti ikänsä puolesta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:08"]Mä ajattelin ehkä katsoa tuon TV5:lta samaan aikaan tulevan Vanki-nimisen leffan (tanskalainen thrilleri). Näin aiemmin mainoksen vaikutti hyvältä. Klo 23 alkaa Salainen ikkuna (Johnny Depp), sitäkään en oo nähny. Hohto-dokkari menee boxille.
[/quote]
Tuo salainen ikkuna on hyvä, suosittelen
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:16"]
Mun mielestä hauska Titanic-trivia: Maailman vanhimmaksi elänyt ihminen, Jeanne Calment oli Titanicin uppoamishetkellä 37-vuotias ja leffan tullessa ensi-iltaan 122-vuotias.
Täten hän olisi ikänsä puolesta voinut olla Rosen isoäiti (leffassa Rose oli nuorena 17-vuotias, ja vanhana 84-vuotias) :D
[/quote]
Tarkoitat kai äiti, ei isoäiti?
Tiesittekö että suomalainen Deltamarin vastaa Titanic II suunnittelusta?
http://www.deltamarin.com/2013/09/deltamarin-designs-titanic-ii/
Deltamarin Ltd
Postikatu 2
FI-20250 Turku, Finland
Mä ajattelin ehkä katsoa tuon TV5:lta samaan aikaan tulevan Vanki-nimisen leffan (tanskalainen thrilleri). Näin aiemmin mainoksen vaikutti hyvältä. Klo 23 alkaa Salainen ikkuna (Johnny Depp), sitäkään en oo nähny. Hohto-dokkari menee boxille.