Tinder nainen ei ole vastannut 13 tuntia sitten lähettämääni viestiin
Lähetänkö hänelle uuden viestin vai hyväksynkö sen että hän on luultavasti löytänyt parempaa viestittely seuraa?
Kommentit (21)
Entinen tinder saa kömmittyä päältä rasvoiltaan.
Kuinka monta yhdyssanavirhettä teit siinä viestissä?
Mä annan yleensä max 12h aikaa vastata, sitten poistan matchin. Toista viestiä en perään laita.
Jos ihminen on susta kiinnostunut, hän kerkeää kyllä tuossa aikaikkunassa reagoida.
Ja ihan turha selitellä "mä en käy täällä niin usein" jne tuubaa.
Vastaamattomuus on yksinkertaisesti merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut.
Marjo44hki kirjoitti:
Mä annan yleensä max 12h aikaa vastata, sitten poistan matchin. Toista viestiä en perään laita.
Jos ihminen on susta kiinnostunut, hän kerkeää kyllä tuossa aikaikkunassa reagoida.
Olisi kivaa jos nainen yksinkertaisesti vain poistaisi minut matcheistaan, jos ei ole enää kiinnostunut.
Olet naisen listalla sijalla 42. Odota kärsivällisesti, jos miehet 1-41 ei nappaa, niin saat ehkä viestin moi.
Marjo44hki kirjoitti:
No jos laittaa illalla viestin, niin toinen voi olla jo nukkumassa. En minä ainkaan heti herättyäni ala Tinderii selailemaan...
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
No jos laittaa illalla viestin, niin toinen voi olla jo nukkumassa. En minä ainkaan heti herättyäni ala Tinderii selailemaan...
Ihan varmaan alat kun huomaat että se kaikkien tykkäämä panomies on vastannut.
Joku Tinder Match? Mitä sitä stressamaan.
Alkaisi itseä ainakin ahdistaa,jos joku jota ei ole edes nähnyt alkaisi vaatimaan jotain vastauksia heti.
Tosin en ole ollut tinderissä vuosiin.
En mä ole vastannut tindernaisten viesteihin 13 kuukauteen. Listoilla ovat pysyneet, ainakin osa. Sinkkuna on hyvä olla.
What. 13h ja vastausta vailla. Eri asia wa tms jota takuulla väkisinkin katsoo.
Sanoisin jos ensi viikolla ei ole mitään vastannut niin anna olla. Kyllä jotain voi vastata vaikkei nähdä.
Vai oliko se sun viesti vaatimus että tänään lauantaina pitää nähdä Stockan kellon alla klo 13?
Kaikki ei elä puhelin kädessä, varsinkaan lauantaipaskan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Ihan varmaan alat kun huomaat että se kaikkien tykkäämä panomies on vastannut.
No minä en sieltä mitään panomiehiä etsi vaan pidempää suhdetta. Jos miehellä on kiire, että ei saa edes herättyä rauhassa, niin menkööt menojaan. Onneksi tällaisia ongelmia ei ole ollut.
Minä lähetin hänelle jo uuden viestin ja nyt vasta äsken avasin uudestaan tinderin ja huomasin että hän oli poistanut minut tinderistä.
Enää ei tarvitse epätietoisena murehtia kyseisen naisen perään 🙂
Marjo44hki kirjoitti:
Mies saattaisi jäädä kovin yksinäiseksi noin toimiessaan.
Tämä. Juuri tämä sai minut ahdistumaan tinderistä. Miehet, jotka vaativat jatkuvaa linjoilla oloa ja välitöntä vastausta. Miksi pitäisi olla heti velvollinen vastaamaan, vaikkei olisi koskaan nähnyt koko ihmistä? Mulle tuli välillä ihan työpäivän aikana useita syyllistäviä viestejä, useilta matcheilta.. Työni on luonteeltaan sellaista, että siellä ei voi pitää puhelinta edes mukana. Kiva sitten päivän päätteeksi katsoa tinderistä ne kymmenet viestit, joista ekat ovat ihan mukavia, mutta viimeisimmät marttyyrimäisiä "Et näköjään halua vastata!!" "Miksi et enää vastaa!!!" - tyylisiä. Kyllä siinä kiinnostus herää! 😀
Ovatko nuo tindermiehet sitten kaikki päivät sohvillaan puhelin kädessä päivystämässä? En kaipaa itselleni sellaista ahdistusta. Tinderissä halusin tutustua ihmisiin hiljalleen, omaan tahtiin. Ja kun viestejä on tovi vaihdettu, niin sitten voi sopia tapaamisesta jos molempia kiinnostaa.
Ahdistaa kieltämättä tämä nykyajan meno muutenkin. Miksi pitäisi olla aina tavoitettavissa ja vastaamassa heti? Mulla on muutakin tekemistä. Ja toisaalta - kun vastaan ihmisten viesteihin, haluan vastata niihin rauhassa ajan kanssa, jotta niihin viesteihin saa sisältöä. Toki jos asia on joku lyhyt, niin siihen voi vastata kiireessäkin.
Miehen tulee osoittaa kiinnostuksensa laittamalla viestiksi tosite
1. onlyfans tilauksesta
2. paypal maksusta
Marjo44hki kirjoitti:
Tai työvuoroista, jolloin ei roikuta puhelimessa. Mutta tommoset nillittäjät joutaa kyllä mennäkin menojaan.
Tämä on yksi syy, miksi en ole kokeillut Tinderiä. Ihmisillä on muutakin elämää, eikä voi joka tunti olla linjoilla.
odota et se herää eilisen baari-illan jälkeen