Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kutsuisi sinut kotiinsa paljuilemaan, menisitkö?

Vierailija
18.12.2021 |

?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tiedän omien ystävien hygieniatason ja he minun. Mutta en toki puolitutun paljuun mene välttämättä..

Minä en elä heidän kanssa heidän päivittäistä arkea. Esim epäilen ettei yksi ystäväni pese käsiään vessassa käynnin jälkeen, mutta varma en voi olla.

Tietämys perustuu monella siihen, että luulee tietävänsä. Tuo käsien pesu on hyvä esimerkki. Yleisesti luullaan, että naiset pesee kätensä miehiä paremmin vaikka tutkimusten mukaan se on päin vastoin.

Vierailija
62/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paljuun tulee vesi suoraan järvestä sähköpumpulla. Vesi valutetaan luonnollisesti jokaisen paljuilun jälkeen maahan ja palju pestään ja desinfioidaan. Sauna on aina samalla päällä ja suihkuun pääsee peseytymään.

Ainakin oma ystäväpiirini käy meillä joskus paljussa skumpalla ja hauskaa on myöhään yöhön. Eivät ole pöpökammoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei kiinnosta sellainen lilluminen. Uima-allas olis ookoo. En mene saunomaankaan. Mun on ollut aina vähän vaikea ymmärtää miksi niin moniin illanistujaisiin kuuluu toi saunahomma, ja miten joillekin on vaikea ymmärtää kun sanoo että en todellakaan tule saunaan/paljuun. 

Täsmälleen kuin olisi mun kirjoittama 😊.

Mua ei saa mistään hinnasta mihinkään paljuun lillumaan.

Vierailija
64/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tykkää ja me tykätään. Ihana olla pakkasella tähtitaivaan alla lämpimässä paljussa. Mulle riittää että me tykätään, ihan sama mitä muut ajattelee, ei kiinnosta eikä vaikuta meidän eloon eikä oloon.

Tämän ymmärrän. Ei haittaa, jos oman perheen likavedessä likoaa, kunhan ei vaadi ketään muuta sinne.

Vierailija
65/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57, itse ole taas hyvin läheinen ystävieni kanssa ja tiedän että he pesevät kätensä jne. Siivotaan myös yhdessä usein ja järkätään juhlia ymv ja tottakai sitä toisen tavat tulee ilmi. Olemme kaikki vähän ylihygieenisia😅

Hih hih, edellenkään et elä heidän kanssa päivittäistä arkea. Ihmisen persoonallisuus muuttuu yllättävän paljon, kun hän sulkee sen kotiovensa.

Vierailija
66/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, niin se hygieniakysymys. Pari kertaa olen saanut kutsun paljuilemaan, olin kyllä näiltä paljuihmisiltä jo aikaisemmin kysellyt kuinka usein paljuun pitää vaihtaa vedet jne. Eka kertoi että vaihtavat joka kerta (paljun tilavuus 1 kuutio = 1000 litraa vettä) ja pesevät. Toinen sanoi ettei tarvitse vaihtaa kuin kerran kuussa että tiputtavat veteen jonkun ns desinfiointi"tabletin" ja pöpöt pysyy poissa (naapuri). En mene paljuun muiden kuin omien perheenjäsenten kanssa, miksi ihmeessä haluaisin istua siellä edes likaisen naapurini kanssa, yök. Naapuri otti kyllä nokkiinsa kun kieltäydyin.

Vierailija
67/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on käyty. Koko naapurusto istuttu kylkikyljessä paljussa. Hauskaa oli.

Hyi, mikä ajatus!

Kyllä! Mulle tämä ois ihan painajainen.

Vierailija
68/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, kyllä me tunnemme toisemme jo vuosien takaa, olemme aikoinaan asuneet yhdessä nuoruudessa ja nyt kun kaikilla on perhe olemme tiivis ystävä porukka, voin sanoa että kyllä, tiedän juuri näiden läheisten ystävieni hygieniatason. Kokkaamme usein yhdessä ja matkustelemme ymv, kyllä siinä hyvin tulee ilmi yhtä jos toista. Lapsista näkee myös, kenen perheessä on tapana pestä kädet ja kenen ei.

Vierailija
69/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylipäätään vieraile kenenkään kotona eikä oteta vieraita vastaan. Jos joku haluaa tavata, tapaaminen pidetään jossain kahvilassa tai ravintolassa.

Vierailija
70/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen into teillä on sisällyttää vierailuihin sauna, palju, jne? Itse esim inhoon sitä saunan jälkeistä jälkihikeä, kiva mennä esim ruokapöytään hikisenä. Kieltäydyn kaikista kutsuista, johon on sisällytetty sauna tai palju.

Vierailija
71/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon likaisia ihmisiä tässä ketjussa kun kusevat paskovat jne paljuun. HYI.

Joo, kyllä mä menisin. Itse lämmittelen juuri omaa paljua. Tänään perheen kesken mennään, uutta vuotta juhlistetaan siellä parin ystävän kanssa.

Osaamme huolehtia hygieniasta, paljun vesi on aina vasta laskettu, kaikki ihmiset jotka tunne ovat niin sivistyneitä että peseytyvät paljuillessa ja pesen paljun joka käytön jälkeen. Istumme siellä, emme juo sitä vettä vaan ihan skumppaa.

Vähän ryhtiä hygienia-asioihin ihmiset!

Vierailija
72/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen into teillä on sisällyttää vierailuihin sauna, palju, jne? Itse esim inhoon sitä saunan jälkeistä jälkihikeä, kiva mennä esim ruokapöytään hikisenä. Kieltäydyn kaikista kutsuista, johon on sisällytetty sauna tai palju.

Mä kyllä menen mutta kieltäydyn noista vesirituaaleista. 

Vierailija
73/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi kusiseen paljuun homostelemaan.

Tämä. Mutta toisaalta jos joku 25-vuotias leskirouva pyytäisi, saattaisin mennäkin, jos ei tulisi muita. Siis jos hänellä ei olisi sarjapaljuhukuttajan mainetta.

Vierailija
74/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako seiska, että kaikki paljuun aikovat todellakin pesevät itsensä huolellisesti eivätkä vain käy kastelemassa itseään suihkussa? Näinhän monet toimivat uimahalleissakin, vaikka ohjeistus on selkeä, että pitää peseytyä kunnolla ennen uimaan menoa. Juuri tästä syystä en mene paljuun enkä uimahalliinkaan marinoimaan itseäni likavesissä.

Vierailija
75/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon likaisia ihmisiä tässä ketjussa kun kusevat paskovat jne paljuun. HYI.

Joo, kyllä mä menisin. Itse lämmittelen juuri omaa paljua. Tänään perheen kesken mennään, uutta vuotta juhlistetaan siellä parin ystävän kanssa.

Osaamme huolehtia hygieniasta, paljun vesi on aina vasta laskettu, kaikki ihmiset jotka tunne ovat niin sivistyneitä että peseytyvät paljuillessa ja pesen paljun joka käytön jälkeen. Istumme siellä, emme juo sitä vettä vaan ihan skumppaa.

Luetun ymmärtäminen? Tässähän kyseenalaistetaan muiden hygieniataso, eikä kerrota omastaan.

Vierailija
76/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, naurattaa kun täällä nämä hyi hyttelijät eivät kuitenkaan omassa elämässä ole mitenkään erityisen tarkkoja hygieniasta saati siisteydestä. Mutta tapansa kullakin.

Vierailija
77/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.

Vierailija
78/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä oli niitä jotka sanovat että pissaa, pieree ja vääntää tortut. Onneksi heillä ei ole paljua siellä lähiön vuokrakuutiossa.

Vierailija
79/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka peseydytään ennen paljuilua, niin kannattaa aamulla bileiden jälkeen vilkaista, miltä se vesi näyttää. Ihosta irtoaa lämpimässä lilluessa kaikenlaista hilsettä ym. Yäk.

Totta. Vesi likaantuu kun siellä on ihminen. Mutta mitä sitten? Sä et kai juo sitä vettä! Peseydyt sen jälkeen ja peset uikkarin? En ymmärrä ongelmaa.

Itse ihmettelen kuinka ihmiset käy uimahalleissa missä käy sadat ihmiset joiden hygieniasta et tiedä. Kerran näin paskakikkareen killumassa uima-altaassa kun vein lapsen uimakouluun. Hyi helv….

Vierailija
80/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julistat nyt tuota oman pään pyhää totuuttasi kuin jotain evankeliumia edes lukematta mitä on aiemmin sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän