Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kutsuisi sinut kotiinsa paljuilemaan, menisitkö?

Vierailija
18.12.2021 |

?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38, niin? Ei sitä kukaan juo silti.

Vierailija
42/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein oppinut mikä viehätys on illan istujaisissa. Kehutaan keskinkertaista ruokaa, juodaan halpaa hanaviiniä ja pirkka olutta. Jaetaan saunavuorot sukupuolen mukaan ja käydään vaivaannuttavia keskusteluja talon upeasta sisustuksesta ja se palju, argh vesi on joko liian kuumaa tai viileää ja sitä sitten koetaan saada sopivaksi lapsen esitellessä kylpyankkojaan.

Joo joo vika on minussa ja minun ystävissä. Teillä muilla on kaikki parempaa niin ruoka kuin ystäväkin ja ostatte lämmittää sen paljun tismalleen oikein ja keskustella sivistyneesti päivän polttavista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka peseydytään ennen paljuilua, niin kannattaa aamulla bileiden jälkeen vilkaista, miltä se vesi näyttää. Ihosta irtoaa lämpimässä lilluessa kaikenlaista hilsettä ym. Yäk.

Tämä. Siitä lähtien inhottanut kun seuraavana päivänä alettiin lämmittää paljua uudelleen. inhottaa se rasvainen vesi kun viiden eri rouvat ihovoiteet sekoittunu siihen veteen. Kukaan tuskin missään kylässä kunnolla hinkaan sitä ihoaan esim kintaalla?

Vierailija
44/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan, jos perheessä on lapsia. Hauskaa pieruhuumoria, kun veteen tulee kuplia. Kyllä tälläistä olen nähnyt.

Vierailija
45/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajut jää joskus unholaan samoin kuin vesisängytkin. Nekin todettiin turhiksi vaikka niitä typerät rahvaat koteihinsa hankkikin.

Vierailija
46/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, uudelleen ???? Meillä vaihdetaan vesi aina, se lasketaan pois kun on paljuiltu ja palju pestään sekä desifioidaan kunnolla. Ja kyllä, normaali ihminen osaa peseytyä kunnolla ja saunan jälkeen suihkussa hankata irronnutta ihoa pois. Tottakai paljuveteen ihoa jää, mutta siksi se veso vaihdetaan JOKA kerta .

Vierailija
47/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää ja me tykätään. Ihana olla pakkasella tähtitaivaan alla lämpimässä paljussa. Mulle riittää että me tykätään, ihan sama mitä muut ajattelee, ei kiinnosta eikä vaikuta meidän eloon eikä oloon.

Vierailija
48/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomaan voin aina mennä, mutta että paljuun?

No ei.

Vierailija
49/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43, uudelleen ???? Meillä vaihdetaan vesi aina, se lasketaan pois kun on paljuiltu ja palju pestään sekä desifioidaan kunnolla. Ja kyllä, normaali ihminen osaa peseytyä kunnolla ja saunan jälkeen suihkussa hankata irronnutta ihoa pois. Tottakai paljuveteen ihoa jää, mutta siksi se veso vaihdetaan JOKA kerta .

Rakas lapsi kaikki ei vaihda sitä uudelleen joka kerta, eikä ole niin huolellinen sen pesun kanssa.

Vierailija
50/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

49, tiedän kyllä, mutta itselleni tuo on päivänselvä asia. Vaikka paljultaisiin perheen kesken, aina vesi vaihdetaan.

Vierailija
51/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä lapsi perheessä ne lapset oli ehkä sen viis sekuntia suihkun alla. Jossain mökki olosuhteissa ei ole edes sitä suihkua ja viitseliäisyyttä vaihtaa sitä vettä, kun esim kaivovesi on rajallista.

Vierailija
52/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49, tiedän kyllä, mutta itselleni tuo on päivänselvä asia. Vaikka paljultaisiin perheen kesken, aina vesi vaihdetaan.

Mistä minä sen voisin tietää mikä on kenenkin käytäntö?

Vierailija
53/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tiedän omien ystävien hygieniatason ja he minun. Mutta en toki puolitutun paljuun mene välttämättä..

Vierailija
54/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos, kun ei tiedä miten puhtaana sitä pidetään. 

Vierailija
55/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä tiedä vaihtaako kaikki veden joka kerta, kun siihen menee sitä vettä aika paljon kuitenkin. 

Vierailija
56/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kutsujan sukupuolesta.

Vierailija
57/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tiedän omien ystävien hygieniatason ja he minun. Mutta en toki puolitutun paljuun mene välttämättä..

Minä en elä heidän kanssa heidän päivittäistä arkea. Esim epäilen ettei yksi ystäväni pese käsiään vessassa käynnin jälkeen, mutta varma en voi olla.

Vierailija
58/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt kutsusta kahdesti, en tahdo istua siellä liemessä muiden kanssa vaikka kuinka hyvin tuntisin.

Vierailija
59/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7, meillä kyllä peseydytään ensin .... 🥱

No mutta silti. Aika tiiviisti siinä vähissä vaatteissa lillutaan.

mikäs merkitys niillä vaatteilla on? mitä vähempi vaatteita, sen hygieenisempaa… ei uimahallissakaan lilluta turkki päällä.

Vierailija
60/98 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

57, itse ole taas hyvin läheinen ystävieni kanssa ja tiedän että he pesevät kätensä jne. Siivotaan myös yhdessä usein ja järkätään juhlia ymv ja tottakai sitä toisen tavat tulee ilmi. Olemme kaikki vähän ylihygieenisia😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän