Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein SINÄ teet seksialoitteen miehellesi?

Vierailija
28.03.2015 |

Lasten iät ja suhteen kesto ja aloitteen tyyli, kiitos!
Entä saatko koskaan pakkeja?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 16 vuotta, lapsia 3, ikähaarukassa 6-14. Teen ehkä 40% alotteista ja niistä menee 90 % läpi. Eli aikas kiva onnistumisprosentti. Miehen tekemistä alotteista arviolta 80 % menee läpi. Seksiä 3-6 krt viikossa. Tyytyväinen olen meidän seksielämään.

meillä oli vaikea kausi suhteessa pari vuotta sitten, ja siitä selvittiin. Osin seksiä lisäämällä, osin pariterapian avulla. Nyt molemmat ovat anteliaampia, suorempia omien toiveidensa esittämisessä. Tulin myös siihen tulokseen, että vaikkei itsen niin tekisikään mieli, niin pari minuuttia voin tarjota miehen nautinnoksi. Ja omatkin halut tulee useammin esiin, kun tietää, ettei niitä pakkeja useinkaan tule. Ja ikää on 38, meillä molemmilla. 

Vierailija
22/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vielä:

teen aloitteen siis 2-3 krt viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:12"]Mies ei pysty jos ei halua. Nainen pystyy aina. Naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta, voi vain yrittää vietellä. Ap
[/quote]
Olen kyllä miehenä eri mieltä. Miehelle halut syttyy melko nopeasti tai oikeastaan heti, eikä siihen tarvita koko päivän mittaista lämmittelyä.

Vierailija
24/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:05"]

Mä luulen kyllä, että jos pukeutuisin johonkin asuun mun mieheltä häviäis halut. Se ottais silloin suorituspaineita ja pelkään, että nauraisi. Siksi en koskaan tee niin.

19

[/quote]Nauraisi sinulle? Eli jos pukisit jonkun kauniin hepenen päällesi (eikä mitään rumaa halvan huoran retelettä), niin miehesi nauraisi sinulle? Ihanko oikeasti? Mikäs siinä miestä niin naurattaisi? Et kai ole mikään ihan sadan kilon keijukainen? Mikä pelle miehesi on?

Vierailija
25/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta yhdessä, lapset 5 ja 7.
Seksiä on n.2-3 krt viikossa, minä teen aloitteen ehkä kerran viikossa. Mies suostuu aina, heti valmiina kuin partiopoika.

Vierailija
26/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:24"]18 vuotta yhdessä, lapset 5 ja 7.
Seksiä on n.2-3 krt viikossa, minä teen aloitteen ehkä kerran viikossa. Mies suostuu aina, heti valmiina kuin partiopoika.
[/quote]
Ai niin, aloitteeni tyyli on:"kulta, tekis mieli..."

Vierailija
27/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:12"]Mies ei pysty jos ei halua. Nainen pystyy aina. Naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta, voi vain yrittää vietellä. Ap
[/quote]
Olen kyllä miehenä eri mieltä. Miehelle halut syttyy melko nopeasti tai oikeastaan heti, eikä siihen tarvita koko päivän mittaista lämmittelyä.
[/quote] Ei mun miehellä. Ap

Vierailija
28/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 16 vuotta, lapset 8,6 ja 1. Aloitteita tehtailen ainakin pari kertaa viikossa, mut kierron keskivaiheilla ku haluttaa koko ajan niin ehdottelen monta kertaa päivässä. Ehdotan suoraa että mentäiskös hommiin tai sitten viestittelen tekstiviestillä. Tai sitten ehdotan saunaan menoa. Iltapusun muutan kunnon kielariksi jos haluan enemmän.

Vierailija
29/29 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen aloittene 1-2 kertaa viikossa. Koskaan ei pakkeja 10 vuoden aikana. Lapsia 2.