Miehet miksi...???!??
Teillä joillakin on tapana kadulla normaalipainoista naista ulkonäöllisesti arvostella?Miksi?
Mulla on iso perse ja ainakin ulkomaalaiset tykkää, miks suomimiehet huutelee kadulla, et ompa lihava perse, tai oon lihava.
Oonko tehnyt kyykkyjä liikaa salilla, et koskee suomimiehen itsetuntoo. Oikeesti oon naisellinen nainen ja eikö mulla oo lupa olla silleen, mitä v... se muille kuuluu,kun oon norm. painonen.<-ihme että toi on joku ongelma muille. Ja sit kysellään miks ihmeessä voin olla sinkku,kun oon niin kaunis...no tällä menolla en halua miestä,jos kaikki on tollasia..menee maku ja sattuu sydämeen.
Kommentit (34)
Herätys! Kello on jo kohta kolme! Mitäköhän unta taas näet?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:23"]
Mä en ole myöskään koskaan törmännyt tuollaisiin miehiin vaikka en mikään kaunein kukkanen ole. Päinvastoin miehet ovat olleet aina erittäin asiallisia ja mukavia. Tämä otanta ei ole edes mikään lyhyen ajan otanta, vaan ikää minulla on 40 vuotta. Mieleen tulee siis väkisin se, että sinä aiheutat jotenkin tuollaisen käytöksen ja liikut väärissä paikoissa väärään aikaan. Pukeudutko ja käyttäydytkö siis jotenkin huomiota herättävästi? Välillä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan ja sitä saa mitä tilaa - ehkä näin sinunkin kanssa?
[/quote]
milloin ihmisellä on lupa haukkua ja arvostella..ks. sanonta ei mielestäni sovi tähän
-ap
No laihduta läskiperseesi jos häiritsee?
Naiset harvoin kykenee arvioimaan itseään tai toisia naisia objektiivisesti. Kaiken maailman lösöperseet on muodokkaita ihquja jne.
Laita kuva omasta tai samankokoisesta niin arvioidaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:15"]
Mulla on iso perse ja ainakin ulkomaalaiset tykkää, miks suomimiehet huutelee kadulla, et ompa lihava perse, tai oon lihava.
[/quote]
Perseessä koko ei ole niin ratkaiseva tekijä kun muoto. Suurikin on näyttävä kun se on pyöreä pallomainen, mutta lättänä/leveä on hirveä. Ikävä kyllä tuo lättänä/leveä on se hallitseva tuolla katukuvassa. Neekereillä (en ole rasisti) on usein pallot, mutta heidän ruumiinrakenne on erilainen esim. notkoselän ansioista.
[/quote]
Jos ois lättänä ja leveä, eikö saisi olla rauhassa perseineen. Ja ehkä joku sellaisestakin tykkää...vaikka itsellä ei ole ks. perse..
-ap
Mä olin nuorena kaunis, ja olen vieläkin ok näköinen. Tosi usein kävi niin, että joku rasvanen ukko koitti iskeä ja kun en ollut kiinnostunut niin alko kuulumaan kommenttia että liian leveä perse, liian isot kädet ja vaikka mitä aivan idioottimaista tilanteissa joissa oikeasti hirviö haukkui kaunotarta, se oli niin absurdia! Ei se silti hyvältä tuntunut kuulla ikäviä kommetteja vaikka järki sanoikin ettei ne puheet olleet totta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:38"]
No laihduta läskiperseesi jos häiritsee?
Naiset harvoin kykenee arvioimaan itseään tai toisia naisia objektiivisesti. Kaiken maailman lösöperseet on muodokkaita ihquja jne.
Laita kuva omasta tai samankokoisesta niin arvioidaan.
[/quote]
onhan mun perseessä läskiäkin lihasten kera,mut ei se mua häiritse vaan huutelu ja et normaalipainosta huudetaan lihavaks jne. Naiset osaa hyvinkin arvioida toisia, tosin ehkä vielä kriittisemmin kuin miehet. Kuulostat kommenttisi perusteella vielä aika nuorelta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:47"]
Laihduta sitten, läskiperse.
[/quote]
ai multa pitäs ottaa jotain pois ja sulla kasvattaa älykkyyttä. fifty-fifty. hohhoijaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:40"]
Mä olin nuorena kaunis, ja olen vieläkin ok näköinen. Tosi usein kävi niin, että joku rasvanen ukko koitti iskeä ja kun en ollut kiinnostunut niin alko kuulumaan kommenttia että liian leveä perse, liian isot kädet ja vaikka mitä aivan idioottimaista tilanteissa joissa oikeasti hirviö haukkui kaunotarta, se oli niin absurdia! Ei se silti hyvältä tuntunut kuulla ikäviä kommetteja vaikka järki sanoikin ettei ne puheet olleet totta.
[/quote]
Mikä oli sun keino unohtaa kommentit tai saada vielä ihan kiva olo huutelujen jälkeen? mulla menee aina ahmimiseks..
-ap
Onpa kurjaa. Toivottavasti sieltä sikojen joukosta löytyis ees yks helmi.
Jotenkin kornia,että kyseinen poika, joka arvosteli mun persettä..kulki tytön kanssa ja
sanoi sille sen kovaan ääneen "tolla on lihava perse" ja sit tokas "oho, se kuuli sen"...
Oli ihan millane perse vaa tai mitä muuta tahansa ni on idioottimaista alkaa haukkua. Ei meistä kukaan oo niin täydellinen et ois varaa haukkuu. Antakaa ihmisten olla semmosii nii ku ne on ja oppikaa hyväksymää kaikki erilaisina omina itsenään.
Jotenkin kornia,että kyseinen poika, joka arvosteli mun persettä..kulki tytön kanssa ja
sanoi sille sen kovaan ääneen "tolla on lihava perse" ja sit tokas "oho, se kuuli sen"...
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:18"]
Missä tuollaisia miehiä on? Ehkä ei kannata minkään juoppoporukan puheista välittää. Tuollaista arvostelevaa sakkia on ehkä promille suomen miehistä. Ei tulisi edes mieleen sanoa mitään tuntemattoman ihmisen ahterista tai muustakaan kehon osasta. T. M36
[/quote]
Tampereella.Sä ootkin varmaan ihana mies ja kyse ei ollut kännihuutelusta
-ap