Jos sinulla olisi printtipaita, mitä siinä lukisi?
Mikä teksti kuvaisi persoonaasi/mielentilaasi parhaiten? :)
Kommentit (176)
Tällä hetkellä siinä ois iso keskisormi ja tekstinä "eniten vituttaa kaikki". Mun kaksossisko kuoli viikko sitten ja oon niin lopen kyllästynyt niihin "aika parantaa" "hei lähe kahville/lenkille/salille mun kans, kyllä se siitä kun saat muuta ajateltavaa." yms yms. Jos musta ei hetkeen (=päivään) kuulu joku soittaa että ootko ok ja päivittäin joku pölähtää ovelle. Kiva kun huolehtivat, mutta antaisivat mun nyt helvetti surra rauhassa edes yhden päivän.
Liittymäasiani ovat kunnossa.
Vilauttaisin paitaani aina kun joku tulis kysymään mikä liittymä mulla on tai paljonko maksan puhelinlaskua
ei ainuttakaan sanaa vaan siinä olisi vaan yksi ainoa kuva.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:07"]Eläimillä ei ole oikeuksia.
[/quote]
Mistä moinen alapeukkutulva? Tekstihän on eläintenoikeuksien puolesta. Tarkoitus on herättää ajatuksia siitä että ei ole mitään yleismaailmallista sopimusta siitä että eläimillä olisi oikeuksia.
mun poikkis vieläki muistelee ihailevasti miten se joskus vuosi sitte näki kadulla nuoren naisen, jolla paidassa printti "It's okay to stare"
t. poikkiksen jättämistä miettivä nainen, 0% bitch
ps. ite muistelen ku näin nuoren miehen jolla luki "help!" :DD
Team Darcy
Me vitsailtiin joskus teettävämme Bridget Jones katselupaidat äidin kaa. Se tykkää Hugh Grantista ja mä Colin Firthistä :D
Tilasin yhen joskus yläasteella jossa lukee 'I hate when I can't get my shirt off because my muscles are too big'
Paplarit päähän ja menoksi