Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikien pukeutumisesta

Vierailija
16.04.2015 |

Itse naisena en taida edes omistaa kuin yhden ns. perinteisen t- paidan. En käytä niitä missään. College- ja neulepuserot puen suoraan rintsikoiden päälle. Siis ilman mitään alutoppeja. Näin oon aina tottunut pukeutumaan. Myöskin pojallemme vaatteita pukiessani laitan yläosaan " vain" collegepaidan. Mielestäni se riittää. Pojan isä kuitenkin asiasta näkee vaivaa ja sanoo että KUULUISI laittaa t- paita alle. Miksi ihmeessä!? Ei ainakaan lämmön vuoksi tarvi, kun päällä kuitenkin takki eikä se t- paita siellä mitään lämmitä. T- paidat kuuluvat lapsilla kesään, silloin kun tarkenee niillä pelkästään. Ihan turhaan tulee pyykkiä jos pitää kerralla käyttää kahta paitaa päällekkäin ja minä ne pyykit kuitenkin pesen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat tuntuu inhottavilta jos alla ei ole t-paitaa.

Vierailija
2/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:55"]

Paidat tuntuu inhottavilta jos alla ei ole t-paitaa.

[/quote]

Näin oma poikanikin sanoi.

Ja itsestänikin huppari tuntuu ikävältä ilman t-paitaa alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laitan alupaidan syksystä kevääseen nimenomaan lämpimyyden takia. Sitten kun tarkenee 1 paidalla, niin sitten toinen jää pois.... toisaalta mulla ei ole mitään valtavan lämpiä talvitakkeja, ennemmin kuljen villakangastakilla.

Vierailija
4/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ymmärrän tuon että se ehkä joistain tuntuu epämiellyttävältä. /Ap.

Vierailija
5/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paksunpaa paitaa ei tarvitse pestä joka käytön jälkeen jos alla on t-paita.. Pojalla ainakin on käytössä useampia jotka sitten nakkaan koneeseen kerran viikossa tai kun näyttävät likaisilta..

Vierailija
6/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vaatekerros kerää useampia ilmakerroksia= lämpimämpi. Lisäksi T-paitaa on helpompi pestä vaikka kovissakin lämpötiloissa ja vaihtaa päivittäin, tarvittaessa vaikka kaksi kertaa päivässä, jos hikoilee. Ihoa lähinnä oleva vaate likaantuu muutenkin nopeimmin rasvasta yms. College-paitaa ei aina voi pestä niin kuumassa tai se ei kestä pävittäistä pesua. T-paidan tai aluspaidan avulla päällimmäinen paita siis pysyy siistimpänä ja pesukertoja on sille vähemmän.

Meillä pojilla ja miehillä on ihan valtavasto T-paitoja, sukkia, boxereita ja niitä saa tosiaan pyykätä päivästä toiseen, mutta eivät myöskään haise lialle ja hielle. Alusvaatteet vaihdetaan päivittäin.

Vierailija
7/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on AINA t-paita. Sitten sen päälle puetaan tilanteen mukaan lisää.