Olen WT-muija, kysyttävää?
Muiden kommentiesta päätellen meitä on täällä runsaastikin. Kukaan ei kai vielä tähän mennessä ole itse sellaiseksi tunnustautunut.
Mutta minä olen ihan viimosen päälle. Eli synnyin köyhään perheeseen, jossa äiti siivooja ja isä laitosmies (siis sellainen vaksi). Isä kuoli viinaan, kun olin 10-vuotias. Äitkin sitten alkoholisoitui ajan mittaan. Muutin pois kotoa 16-vuotiaana.
Nyt Itä-Helsingin lähiössä kouluttamattomana ja työttömänä neljän lapsen yh-äitinä elellä kituuttelen. Sanomattakin on selvää, että lapsia on kahdelle miehelle, toinen suht. ok ja tapaa lapsiaan. Toisesta en edes tiedä mitään tällä hetkellä. Kai täysi narkki, kun oikeastaan oli jo silloin kun lapsi syntyi.
Antaa palaa, vastaan rehellisesti!
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:16"]
Löytyykö suomileijona/tramp stamp/nilkasta tassut/joku trinaali ja onko punamusta räväkkä kananpee? Onko pulleutta? Vai oletko laiha, puhkiblondi/skunkki ja jalassa crazyage-farkut ja päällä pinkki huppari? En siis pahalla, nämä on minun stereotypiat vaan :D
[/quote]
Heh, Heh... Mä en tiedä, mitä noi kaikki tarkoittaa, mutta tatuointeja ei ole. Olen aika hoikka, vaatetus tosi mauton halpahalleista ostettua trikoota ja verkkaria. ja kaverien jämiä vaateinventaarion jäljiltä. Pinkkiä en suosi.
Tukka usein aika rasvanen,, täysin meikitön olen kun ei jaksa, rumahko kasvoiltani. En käännä päitä kuitenkaan pahassa mielessä, mutten kyllä hyvässäkään. Täällä sulautuu tähän samaan massaan. Täällä olen ehkä jopa paremmasta päästä, uskokaa tai älkää. Sopii tutustua WT-lähiöihin, jos vielä ei tiedä.
Kiitos paljon tähän mennessä keskustelusta. Nyt lähden nuorimmaisen kanssa ulkoilemaan ja kauppaan. Jotain mättöä tarvitaan neljälle lapselle ja itsellenkin.
Käytkö siwoissa ja valintataloissa? Tilailetko netistä luxustuotteita lapsillesi?
Nähäänkö Kontulan paikallisessa ja hoidetaan hommat vessassa? (Kunnon WT kyllä pystyy paneen baarin vessassa heti).
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:40"]
Käytkö siwoissa ja valintataloissa? Tilailetko netistä luxustuotteita lapsillesi?
[/quote]
S-market lähellä, joten suosin sitä. Jos saan autokyytejä, niin kyllä myös lähimmässä Lidlissä.
Stockan herkussa en käy koskaan!
ap.. vai pa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:34"]
En tietääkseni ole käynyt koskaan Itäkeskusta idempänä Helsingissä. Mitä tapahtuisi tai miten minuun suhtauduttaisiin, jos ajaisin melko arvokkaalla autollani sinne Kontulaan ja kävelisin siellä ostarilla. Pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin, korkokenkiin ja käytän merkkilaukkua. Näytän huolitellulle.
[/quote]
Olisihan tuo aika harvinainen näky täällä, muttei ihan tavaton. Kaikenlaisia ihmisiä poikkeaa kuitenkin ties mihin mennessään kyllä ostarilla. On täällä omistusasuntojakin ja korkeatasoistakin väkeä jonkin verran.
Mutta suuri enemmistö on kyllä todella matalan tulotason ihmisiä. Heitäkin tietysti on kaikenlaisia esim. opiskelijoita. Eli kyllä täällä sinänsä on koko yhteiskunnan kirjo. Täällä on vain painotus vahvasti "luusereissa" ja mamuissa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:17"]
Ikäsi ? Oletko lihava ? Huono iho ja ruma nenä ? Haluaako joku sinua ? Elätkö nyt unelmaasi ? Jos voisit muuttaa omassa historiassa jotain niin mitä tai minkä muuttaisit ja miksi ?
[/quote]
Ikä 33v.
En ole lihava 166 cm ja 58 kg
Hyvä iho, nenä on iso, mutta hyvin suora, epäsuomalainen
Juu, kyllä varmasti joku haluaa, jos seksuaalisessa mielessä tarkoitat. Ei kai sellaista naista olekaan, jota joku ei panisi. Mutta vaimoksi ei kyllä takuusti halua kukaan kunnon mies. Joitain työttömiä retkuja joskus ympärillä pyörii. Mutta enää en retkuun mene!
Noh, en totisesti elä uneelmani! Kysymys lienee sarkasmia.
Olisin hoitanut opiskelut. En olisi tehnyt noin pienellä aikavälillä lapsia. Tietysti on todettava, että en minä lapsia sinänsä kadu. Sitten viimeinen naula arkkuun oli tämä vahinkolapsi narkin kanssa. Rakastan toki häntä siinä missä muitakin, mutta jos tarkoitat tosiaan ihan puhtaalta pöydältä aloittamista.
Miksi et käynyt hulluilla päivillä ? Olisit löytänyt lapsille halpoja ja hyviä vaatteita ja itsellesi jotain piristävää. Kyllä kaikki voivat stokkalla käydä. Järkevämpää on ostaa yksi hyvä lastenvaate kuin monta halpaa ja huonoa. Mitä Herkkuun tulee niin sielä olivat esim. Kirsikkatomaatit 90 senttiä eli halvempaa kuin Lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:45"]
Karvaton vai karvallinen?
[/quote]
Kysymys on mielestäni hieman asiaton, koska oletan sen tarkoittavan alapäätä. Mutta vastaan nyt kuitenkin: karvallinen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:14"]
Mistä ja miten saat seksiä?
[/quote]
Tällä hetkellä tilanne on se, että en harrasta seksiä laisinkaan. Saisin sitä tietysti paikallisista pubeista, joita täällä todellakin riittää. Mutta nyt ei ole haluja eikä oikein mahdollisuuttakaan.
Pienin lapsi on siis aina minulla, isä ei tapaa. Äitini on kyvytön hoitamaan. Yksi naapuri katsoo perään, jos on pakottava tarve. Mutta seksiä en sellaisena pidä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:39"]
Et sä oo vielä white trashia nähnytkään.
[/quote]
Jos nyt en ihan kaikkia kriteerejä täytä whitetrashiuden saralta, niin nähty kyllä on. Tervetuloa tänne vain tallustelemaan, täällä on suoranainen tihentymä vähäosaisia. Niitä valaiksi haukuttuja partsiämmiä, kuset housussa hiippailevia sekakäyttäjiä ym. Perheitä, joiden "juhlaa" on mäkkärikäynti, läskejä Suomi-miehiä, joilla on aran näköinen thai-vaimoi, mustalaisia jne.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:52"]
Nähäänkö Kontulan paikallisessa ja hoidetaan hommat vessassa? (Kunnon WT kyllä pystyy paneen baarin vessassa heti).
[/quote]
Mistäs arvasit, että juuri Kontulassa asun? Mutta ei kiitos kuitenkin hoksaavaisuudestasi huolimatta tarjouksestasi.
Ja jos WT:n määritelmään kuulu tämä veskissä paneskelu, niin sitten en tosiaan ihan täysiverinen ole. Sitä täällä jo epäiltiinkin ihan siksi, koska osaan kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Mistäs arvasit, että juuri Kontulassa asun? Mutta ei kiitos kuitenkin hoksaavaisuudestasi huolimatta tarjouksestasi.
Ja jos WT:n määritelmään kuulu tämä veskissä paneskelu, niin sitten en tosiaan ihan täysiverinen ole. Sitä täällä jo epäiltiinkin ihan siksi, koska osaan kirjoittaa.
[/quote]
Sanoit, että pahin alue Suomessa niin eiköhän se ole kontula
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:32"]
Miksi olet tehtaillut niin monta lasta?
[/quote]
Vierastan sanamuotoa "tehtailla". Lapsi ei ole liukuhihnatavaraa.
Ensimmäisen miehen kanssa halusin lapsia ja koska olen kovin hedelmöittyväinen, niin tuli kolme kappaletta muutaman vuoden sisällä. Ihan tosissani uskoin liittoon.
Koska tämä liitto kariutui ja olin aika heikoilla, niin tartuin sitten paljon huonompaan mieheen epäonnekseni ja siitä tämä viimeinen lapsi.
Rakastan kuitenkin kaikkia lapsiani. En tee mitään eroa siinä, että pienin on eri isästä. Kaikille yritän parhaimmalla tavoin olla äiti näissä olosuhteissa, joissa raha on vähissä ja kouluakin joutuu käymään pahimmassa mahdollisessa slummissa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:29"]
Kolme lasta siis tämän kunnollisemman kanssa ja narkin kanssa kävi vahinko. En pystynyt aborttiin, se tuntui vain niin väärältä.
Tämä narkkikaan ei ollut niin huonossa kunnossa niihin aikoihin ja luotin parempaan. Tuli hyvin toimeen muiden lasteni kanssa. Mutta oma vika kyllä, jos sitä haet.
Taloudellisesti on tiukkaa, mutta yllättävänkin hyvin menee. Suomen sossu on tässä tilanteessa hyvinkin avokätinen. Perustoimeentulon lisäksi esim. kohtuulliset lasten harrastusmaksut tulevat sieltä.
Perustoimeentulo tarkoittaa siis sitä, että kaikkien asumiskulujen (vuokra, vesi, sähkö ja kotivakuutus) meille jää n. 1500 käteen kuussa.
[/quote]
Ihmettelen että miten saat sossusta muka jotain? Minä olen myös neljän lapsen yh Helsingistä, työmarkkinatuki ja minimielari. Toimeentulotukea ei tuohon enää saa koska lapsilisä, työmarkkinatuki, asumistuki, elarit menee juuri muutamalla eurolla tuon rajan yli. Epäilen sua siksi provoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:29"]
Kolme lasta siis tämän kunnollisemman kanssa ja narkin kanssa kävi vahinko. En pystynyt aborttiin, se tuntui vain niin väärältä.
Tämä narkkikaan ei ollut niin huonossa kunnossa niihin aikoihin ja luotin parempaan. Tuli hyvin toimeen muiden lasteni kanssa. Mutta oma vika kyllä, jos sitä haet.
Taloudellisesti on tiukkaa, mutta yllättävänkin hyvin menee. Suomen sossu on tässä tilanteessa hyvinkin avokätinen. Perustoimeentulon lisäksi esim. kohtuulliset lasten harrastusmaksut tulevat sieltä.
Perustoimeentulo tarkoittaa siis sitä, että kaikkien asumiskulujen (vuokra, vesi, sähkö ja kotivakuutus) meille jää n. 1500 käteen kuussa.
[/quote]
Ihmettelen että miten saat sossusta muka jotain? Minä olen myös neljän lapsen yh Helsingistä, työmarkkinatuki ja minimielari. Toimeentulotukea ei tuohon enää saa koska lapsilisä, työmarkkinatuki, asumistuki, elarit menee juuri muutamalla eurolla tuon rajan yli. Epäilen sua siksi provoksi.
[/quote]
Turhaan epäilet. Kyllä saan toimeentulotukea. Laskureita löytyy netistä. Neljä elätettävää kuten siis sinullakin!
En nyt osaa sanoa, miksi sinä et saa. Minä jään pari sataa minimin alle, joten saan sen sossusta ja sen lisäksi harkinnanvaraisiin menoihin joitain satasia pari kertaa vuodessa. Ne pitää tietysti perustella.
Onko sinulla jotain realisoitavaa omaisuutta esim. vai mistä voisi olla kyse?
Täytät kyllä osan wt-kriteereistä, mutta epäilen että et ole kuitenkaan ihan täysiverinen wt. WT on todella moniuloitteinen kulttuurinen juttu, siihen liittyy tietty pukeutumistyyli, puhetyyli, arvomaailma, jne. jne.
Harvemmin wt kirjoittaa niin sujuvasti ja oikeakielisesti kuin sinä tai on opiskellut yliopistossa.