Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan eroamassa mutta mies ei saa asuntoa

Vierailija
16.04.2015 |

Ollaan siis päätetty erota. Ei mitään riitoja tai kolmansia osapuolia. Rakkaus tais vaan loppua. Nyt ongelmana on miehen asunnottomuus. Hän ei saa mistään asuntoa itselleen koska on luottotiedoton. Kaupungilla ei ole tarjota yksiötä hänelle ja sukulaisiin ei mahdu. Mulla ei ole sydäntä pistää pihalle, koska tiedän ettei hänellä ole paikkaa mihin mennä. Mies on jo 55 vuotias ja tällä hetkellä työtön ekaa kertaa elämässään. 

Itse kuitenkin jo haluaisin päästä jatkamaan elämää teini-ikäisen tyttäreni kanssa ja suunnitelmissa onkin muutto pienempään kun kerran kahdestaan jäädään. Kamala pattitilanne, enkä tiedä miten tästä pääsee pois. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse muuta ja anna muehen jäädä nykyiseen asuntoon, jos kerran olet muuttamassa? Vai onko asunto sinun??

Vierailija
2/2 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:32"]

Mikset itse muuta ja anna muehen jäädä nykyiseen asuntoon, jos kerran olet muuttamassa? Vai onko asunto sinun??

[/quote]Asutaan vuokrakolmiossa ja vuokrasopimuksessa on molempien nimi. Jos jättäisin miehen tähän, niin hän saisi häädön aika hätäseen, koska ei ole varaa maksaa näin kallista vuokraa yksin työttömänä ja sossu ei auta koska asunto on liian iso, eli asunnottomaksi jäisi kuitenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla