Oon 23v mies ja tavannut mukavan 20v naisen, onko mielestänne 3v ikäero kuinka paha?
Kommentit (16)
Me oltiin 23 ja 26, kun alettiin seurustella. Siitä on jo yli 20 vuotta. Ikäeroa ei ole huomannut koskaan mitenkään
Meillä minä olen se vanhempi.
N47
3 vuotta ei ole mikään ikäero. Jos mies olisi 25+ niin alkaisi jo olla huolestuttavampaa
Miesystäväni on minua 7v nuorempi. Kun aloimme seurustelemaan, hän oli 22 ja minä 29.... Tätä nykyä olen 32 ja hän 25, ei kuulosta enää niin pahalta :D
Minulla ja miehelläni on 3v ikäero. Taitaa olla aika normi. Vanhemmillani 9v ikäero, normi sekin.
Ei yhtään paha! Itse olen 55 ja naisystävä 25.
Kolme vuotta kummin päin vaan on ihan normaalia, enemmänkin voisi olla.
Dannyn 79 v. ja Helmin 20 v. suhde ei ehkä ihan ole terveellä pohjalla. Toki molemmat ovat täysi-ikäisiä, ei siinä mitään, mutta ovatko täysijärkisiä...
Jari1966 kirjoitti:
Ei yhtään paha! Itse olen 55 ja naisystävä 25.
Sairas daddykuvio teillä varmaankin.
Pieni ikä erohan tuo vielä on. Vaimo oli 17 vuotias ja itse olin 21 vuotias aloittaessamme seurustelun, eli ikäeroa 4 vuotta ja sekin on vielä pieni ikäero. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme vieläpä erityisluvalla yhteen viikkoa ennen kuin vaimo täytti 18v.
Tästä on aikaa nyt 15 vuotta ja naimisissakin on keretty olemaan ensi keväänä 6 vuotta.
Oltiin juuri samanikäisiä, kun tavattiin ja naimisissa ollaan olut jo yli 20 vuotta.
Olin 14v ja mies 17v ku alettiin olee ja nyt ollaan olitu yhdessä 26 ja meillä on kaksi omillaan olevaa lasta.😊
Pieni ikäero kirjoitti:
Pieni ikä erohan tuo vielä on. Vaimo oli 17 vuotias ja itse olin 21 vuotias aloittaessamme seurustelun, eli ikäeroa 4 vuotta ja sekin on vielä pieni ikäero. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme vieläpä erityisluvalla yhteen viikkoa ennen kuin vaimo täytti 18v.
Tästä on aikaa nyt 15 vuotta ja naimisissakin on keretty olemaan ensi keväänä 6 vuotta.
Millä vi tun erityisluvalla?🤣 Olin vuonna -94 16v, kun muutettiin miehen kanssa yhteen, eikä siihen mitään lupia tarvittu. Naimisiin meno olisi toki vaatinut.
Vauvapalsta on nykyajan Dear Eki-palsta