Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ IHME MINUA VAIVAA?!

Vierailija
28.03.2015 |

Siis herään yössä ainakin parikertaa joskus jopa useita, mutta nukahdan pian uudestaan. Heräilyt painottuvat eniten loppu aamuyöhön tai aikaiseen aamuun. Harvoin esimerkiksi herään 12-1 aikaan. Mikähän mulla on? Näin on ollut jo lapsesta asti, silloin minua ei vaan kiinostanut miettiä tuollaista. Nyt aikuisena olen alkanut miettimään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin en myöskään tunne itseäni päivällä väsyneeksi paitsi silmäni tuntuvat väsyneiltä tai niitä kuumottaa.

Vierailija
2/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a en tiedä mikä sua vaivaa,mutta tuo on terveydelle haitallista.Vaikka susta tuntuis et kaikki on ok,niin pitemmän päälle terveys kärsii tuosta.Eli lääkärin puheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla merkki lievästä masennuksesta, mene ihmeessä lääkäriin.

Vierailija
4/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa uniapnea

Vierailija
5/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aamuyöllä heräily on useimmiten merkki masennuksesta tai stressistä. Itselläni ovat auttaneet päivittäiset mindfulness-harjoitukset, mutta kun lopetan ne, unettomuus palautuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu mutta en ole kokenut sitä ongelmana. Tai siis joo, tottakai se häiritsee, mutta en ole kyllä ajatellut mennä sen takia lääkäriin. Jos elämä on mielestäni muuten reilassa, niin ei kai kyseessä nyt lievä masennus voi olla jos heräilee aamuyöstä muutaman kerran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi