Itsellesikö? Meillä on Life factoryn tuttipullo, mutta aikuisten ja esikoisen juomapullona Klean kanteenin teräspullot. Ennen kuin ostin ne, käytin esim. patenttikorkkisia lasipulloja vesipullona. Me ollaan hankittu nuo ei-muoviset siksi, että niistä ei liukea veteen mitään haitallisia kemikaaleja. Vesi myös maistuu paremmalta.
Itsellesikö? Meillä on Life factoryn tuttipullo, mutta aikuisten ja esikoisen juomapullona Klean kanteenin teräspullot. Ennen kuin ostin ne, käytin esim. patenttikorkkisia lasipulloja vesipullona. Me ollaan hankittu nuo ei-muoviset siksi, että niistä ei liukea veteen mitään haitallisia kemikaaleja. Vesi myös maistuu paremmalta.