Mies ei tiedä mitä haluaa..
Mitä teen? Naimisissa 14v. Mies on kuulemma jo vuoden hakenut tunteita minua kohtaa. Välillä paremmalla ja huonommalla menestyksellä. Nyt Se tilanne,että on aivan tunnelukossa ja kylmä. Ei todellakaan halua kanssani mitään läheisyyttä. Ei ole minulle sanonut että haluaa erota. Äidillee on kuitenkin jotain sellaista mennyt puhumaan. Ja anoppi rohkaisee siihen. Meillä on ollut todella rankkoja vuosia takana,taloudellisesti kuin 3 lapsemme myötäkin. Sairastelua jne. Olen ehdottanut pariterapiaa,mutta mies ei kuulemma pysty. Aion mennä kuitenkin itse. On uppoutunut peleihin,joihin ennen ei ollut. Käy töissä ja ei kuulemma ole masentunutkaan. Miten kauan tällaista sitten jaksaa? Nyt mennyt vasta kk. ja itseäni ahdistaa hirveästi. Lapsille koitan olla ihan normisti iloinen jne. Mutta kyllähän ne vaistoavat varmasti tilanteen,vaikka ei riidelläkkään. Mies on katkera minulle ikivanhoista jutuista ja siitä kun suutuspäissäni olen sanonut pahasti. Hän taas kätkee aina kaiken sisäänsä,ei kerro jos jokin mättää. Molemmissa on vikaa,mutta mies näkee nyt vain minun vikani kaikessa. Itse en aio lähteä,saa kyllä itse sitten sen sanoa jos niikseen on! Mutta oma jaksaminen on kyllä koetuksella.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:31"]
Katkera on monestakin asiasta. Ei ole kysy mistään pettämisistä tms. Olenhan itsekin pettynyt moneen asiaan miehessä,mutta niistä olisi juuri hyvä mennä puhumaan parisuhde terapeutille,jotta molemmat ymmärrettäisiin miksi joku asia on mennyt niin kuin on mennyt. Molemmat voisivat puhua vapaasti mikä häiritsee. Minun kanssani ei koskaan ole ollut hyvä puhumaan,ja tiedä että siinäkin on yksi syy tähän tilanteeseen missä nyt ollaan. Ja Juu,en todellakaan halua ottaa syytä että eroaisimme. Minä rakastan miestäni sydämestäni ja haluaisin pitää perheen koossa.
[/quote]
Ja juuri sen takia sinä lähdet että mies saa mahdollisuuden kaivata ja kunnioittaa sua.