Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

Vierailija
28.03.2015 |

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet, mutta ei kuitenkaan vajaatoimintaa. TSH 1.80 ja T4v 12.9 eli viitearvojen sisällä. Mihin muihin sairauksiin liittyy samanlaisia oireita? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin sano, että on samanlaiset oireet kuin kilpirahasen vajaatoiminnassa. Kysyin koelääkityksestä, mutta sitä ei luvattu. Suvussa paljon kilpirauhasen vajaatoimintaa ym. kilpirauhasongelmia. Monella on arvot ollu kunnossa, mutta jotku on saanu koelääkityksen, niin oireet on parantuneet ja elämä muuttunu huomattavasti paremmaksi. Ap

Vierailija
22/45 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymysoireyhtymää on lähipiirissä, joten se on mulle tuttu sairaus. Ei voi lääkärin mielestä olla CFS, ku mulla ei oo jatkuva kuume. Tunnen monia, jotka on saanu dg:n ilman kuumettaki. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmasti luulotaudista eli hypokondriasta.  

Vierailija
24/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, olisiko hormonin eritys tai imeytymisongelmia, vaihdevuodet?

Vierailija
25/45 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapani EI voi olla enää terveellisemmät!!! Ap

Vierailija
26/45 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin eri lääkärille, yksityiselle. Pyytäisin koelääkitystä vedoten suvussa esiintyvään vajaatoimintaan ts. normaalit arvot ja kuitenkin lääke auttanut. 

Vierailija
27/45 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia.

Vierailija
28/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Ap

Vierailija
29/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:35"]

Täällä ei on ajanvaraus labraan, joten sinne ei voi noin vain mennä. Hoitaja antoi ajan ja sanoi, että on riittävän aikasin. Ajat oli kyllä aika paljon myöhässä, mutta koe otettiin silti ennen kymmentä. Siis voiko unihommat oikeasti vaikuttaa ratkaisevasti kilpirauhasarvoihin? Jos voi, niin huonontaa vai paranta arvoja? Nukuin koko verikokeen ottoa edeltäneen yön ja edellisenki yönki iha pikku pätkissä. Oli kaikenlaisia oireita, enkä siksi pystyny nukkumaan vaan heräilin jatkuvasti, vaikka väsytti ihan älyttömästi. En juo ollenkaan alkoholia ja kahvia, enkä myöskään tupakoi. Ap

[/quote]

Ei ne nukkumiset ja aamupalat oikeasti vaikuta, olen kysynyt lääkäriltä. Netissä kiertää vain sellainen huhu että vaikuttais. Kellonaika kuitenkin vaikuttaa eli ennen kymmentä pitää ottaa. Itse olen käynyt täysin nukkumatta kilpirauhaskokeissa ja lievä vajaatoiminta näkyi silti.

Vierailija
30/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lääkärien mielestä vaikuttaa, ja joillain ratkaisevastikin. Jää sairaus hoitamatta, jos arvot näyttää normaalilta, vaikka ovat oikeasti pielessä.

Vierailija
31/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vaivaa

Vierailija
32/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen aina ennen kuin labra aukeaa, että pääsen mahdollisimman nopeasti sisään. Vältän myös kävelyä ja liikkumista ylipäätään, se kuulemma vaikuttaa myös tuloksiin.

Vierailija
33/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Useimmilla tk lääkäreillä on mitättömät tiedot kilpirauhassairauksista ja hoidosta. Erikoislääkärit tietää paremmin.

Vierailija
34/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:56"]Lääkärin sano, että on samanlaiset oireet kuin kilpirahasen vajaatoiminnassa. Kysyin koelääkityksestä, mutta sitä ei luvattu. Suvussa paljon kilpirauhasen vajaatoimintaa ym. kilpirauhasongelmia. Monella on arvot ollu kunnossa, mutta jotku on saanu koelääkityksen, niin oireet on parantuneet ja elämä muuttunu huomattavasti paremmaksi. Ap
[/quote]

Mene yksityiselle.
T.hoidettu vajislainen

Vierailija
35/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jatkon kirjoitti 17

Vierailija
36/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa krooninen väsymysoireyhtymä. Aika hyvin oireet tuntuu täsmäävän siihen.

Vierailija
37/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei on ajanvaraus labraan, joten sinne ei voi noin vain mennä. Hoitaja antoi ajan ja sanoi, että on riittävän aikasin. Ajat oli kyllä aika paljon myöhässä, mutta koe otettiin silti ennen kymmentä. Siis voiko unihommat oikeasti vaikuttaa ratkaisevasti kilpirauhasarvoihin? Jos voi, niin huonontaa vai paranta arvoja? Nukuin koko verikokeen ottoa edeltäneen yön ja edellisenki yönki iha pikku pätkissä. Oli kaikenlaisia oireita, enkä siksi pystyny nukkumaan vaan heräilin jatkuvasti, vaikka väsytti ihan älyttömästi. En juo ollenkaan alkoholia ja kahvia, enkä myöskään tupakoi. Ap

Vierailija
38/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin kokeisiin tuskin pääsee, kun näihinkin sain kerjätä yli kaksi vuotta. 

Vierailija
39/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oo kyse hypokondriasta! Ap

Vierailija
40/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on samat oireet ja vielä hengitysvaikeudet ja jatkuva palelu päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän