Nyt poistui K-ketjun poistoa käsittelevä ketju
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:18"]
K oli täällä lasten kuvia kyttäämässä. Yök.
[/quote]
Mä luulen, että K löytäis halutessaan niitä kuvia muualtakin kuin täältä. Jotain se taisi itsekin mainita että jossain Anttilan mainoksissakin on enemmän kuvia kuin täällä...
Lukeekohan K tätä ketjua tällä hetkellä? Olis kiva tietää.
Voi ei, apua. Onko täällä tapeltu olemassaolostani ja olemuksestani pari päivää?
[quote author=" K" time="28.03.2015 klo 01:13"]
Voi ei, apua. Onko täällä tapeltu olemassaolostani ja olemuksestani pari päivää?
[/quote]
Eikös sun pitänyt kadota?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:15"]
[quote author=" K" time="28.03.2015 klo 01:13"]
[/quote]
Eikös sun pitänyt kadota?
[/quote]
Piti, mutta oli pakko kysyä tuolta toiselta pedarilta pari kysymystä. Taisi olla trolli, kun vastausta en saanut.
Menen nyt nukkumaan, hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:36"]
Kuka helvetti siis on K??
[/quote]
Pedofiili transu, jota zombi nimimerkkiä käyttänyt hintti piti jatkuvasti esillä palstalla. Ei siinä tyypissä ole mitään mielenkiintoista. Liittyy vain kampanjaan turruttaa suomalaiset näkemään pedofiilit uhreina.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:36"]
Kuka helvetti siis on K??
[/quote]
Pedofiili transu, jota zombi nimimerkkiä käyttänyt hintti piti jatkuvasti esillä palstalla. Ei siinä tyypissä ole mitään mielenkiintoista. Liittyy vain kampanjaan turruttaa suomalaiset näkemään pedofiilit uhreina.
[/quote]
Enkö ole jo kertaalleen selittänyt sinulle, että en pyri siihen, mihin luulet minun pyrkivän?
alapeukuista päätellen vihaajat löysivät tänne. niille ei järkipuhe ja perustelut näytä menevän kalloon. mutta K, eikö sinun pitänyt olla nukkumassa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:45"]
alapeukuista päätellen vihaajat löysivät tänne. niille ei järkipuhe ja perustelut näytä menevän kalloon. mutta K, eikö sinun pitänyt olla nukkumassa?
[/quote]
Piti, mutta jumituin tuohon toiseen keskusteluun. Äh.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:52"]
K kuulostaa ihan salkkari-Aarolta, joka lymyilee piiloissa ja vaikuttaa ihmisten elämään xD
[/quote]
...täh? :D
[/quote]
Niin siis tää K-hahmo täällä vaikuttaa yhtä mystiseltä ja vihatulta kuin salkkareiden Aaro, joka aina uudelleen pulpahtelee jostain esiin x) Joo vähän väsynyttä vertausta, mutta huvittaa tää K-juttu täällä vaikka mulla ei ole hajuakaan mikä tai kuka se on :D
[/quote]
K on alle 20-vuotias henkilö, joka valitti viime viikonlopulla ahdistusta täällä. Hän sai tukea ja uskaltautui paljastamaan olevansa pedofiili. Häneltä alettiin kysellä asioita pedofiliasta ja ylipäänsä henestä itsestään ja ketjuista tuli Q&A-tyylisiä. K kuitenkin sai asiallisuudestaan ja siitä, että häpesi sairauttaan, huolimatta törkyviestejä ja ketjuja poistettiin vain koska hän on pedofiili.
K ja jotkut hänen tukijoistaan, esimerkiksi minä, olemme yrittäneet pitää toisiimme yhteyttä, mutta ketjut on poistettu. Käytännössä modet syrjivät K:ta hänen sairautensa takia. Nyt K on kadonnut palstalta, mutta on ilmeisesti hakenut apua ongelmiinsa ja päässyt purkamaan ahdistusta.
[/quote]
Ihan turhaan alapeukutatte. Tuo on totuus.