vessan valokytkin rikki. Soitanko taloyhtiöön vai vuokranantajalle?
Olen kuukauden asunut uudessa vuokrakämpässä johon on tehty juuri ennen minun muuttoa täydellinen kylppäriremppa. Ekan viikon aikana huomasin että kytkin ei aina "reakoinut" ellei painanut tietyllä tavalla. 3 viikkoa se toimi sitten tietyllä tavalla muttei enää tänään toiminut ollenkaan. Lamppu ei ole palanut ja kylppärissä on nyt pöytälamppu tuomassa valoa, mutta minne soitan kytkimestä?
Kommentit (25)
vuokranantajalle ilmoittaisin tuossa tilanteessa.
Mitä sitä jengi tekiskään ilman av:ta... :-D
Vuokranantajalle. Niillä on velvollisuus korjata asunnon viat tms.
Vuokranantaja on varmaan maksanut sähkörempan, ja koska on noin nopeasti remontin jälkeen hajonnut, niin vuokranantaja voisi soittaa kyseiseen sähköfirmaan, luulisi menevän jonkun takuun piiriin.
Kysyn nyt samaten kun täällä kämpässä olohuoneessa on yksi pistorasia joka ei pysy kiinni seinässä, niin olisko sekin vuokranantajan homma?
Ap
Taloyhtiön käyttämälle huoltofirmalle. Numero löytynee ilmoitustaululta!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"]
Taloyhtiön käyttämälle huoltofirmalle. Numero löytynee ilmoitustaululta!
[/quote]
kyllä silti vuokranantajan tulee olla asiasta tietoinen. Hänhän sen maksaa, koska huoneiston sisäiset sähkötyöt kuuluvat osakkeenomistajalle.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"]Taloyhtiön käyttämälle huoltofirmalle. Numero löytynee ilmoitustaululta!
[/quote]
Mutta kai silti kannattaa vuokranantajalle ilmoittaa ettei sitten mene omakustanteisesti?
Ilmoitat vuokranantajalle ja kysyt ohjeita. Älä ole Urpo.
Eli olen eka yhteydessä vuokranantajaan ja sit tarvittaessa huoltoyhtiöön? Otsikkoon täytyi laittaa taloyhtiö kun merkkiraja tuli vastaan. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"]Eli olen eka yhteydessä vuokranantajaan ja sit tarvittaessa huoltoyhtiöön? Otsikkoon täytyi laittaa taloyhtiö kun merkkiraja tuli vastaan. :)
Ap
[/quote]
Soita joo vuokranantajalle. Heidän puolestaan luulisi olevan yhteydessä taloyhtiöön.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"]Eli olen eka yhteydessä vuokranantajaan ja sit tarvittaessa huoltoyhtiöön? Otsikkoon täytyi laittaa taloyhtiö kun merkkiraja tuli vastaan. :)
Ap
[/quote]
Soita joo vuokranantajalle. Heidän puolestaan luulisi olevan yhteydessä taloyhtiöön.
[/quote]
Asialla ei varmaan ole hengenhätä, eli voin ilmoittaa maanantaina asiasta? Itse pärjään tuon irtolampun kanssa.
Jos Ulla tulee vesivahinko ja koko kämppä kelluu, kyseletkö siihenkin ohjeita täältä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"]Eli olen eka yhteydessä vuokranantajaan ja sit tarvittaessa huoltoyhtiöön? Otsikkoon täytyi laittaa taloyhtiö kun merkkiraja tuli vastaan. :)
Ap
[/quote]
[/quote]
Asialla ei varmaan ole hengenhätä, eli voin ilmoittaa maanantaina asiasta? Itse pärjään tuon irtolampun kanssa.
[/quote]
Juu maanantaina vasta jos vain itse pärjäät sinne saakka (ja ei vuokranantaja välttämättä edes vastaisi viikonloppuna).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:01"]Mihin sitä valoa tarvitsee, osaa se paska ulos tulla näkemättäkin.
[/quote]
Luulin että vessoissa on valo että p*ska pyrkii kohti tunnelin päässä olevaa valoa.
On täällä tyhmempiäkin kyselty :) Toivottavasti asia selviää pian!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:03"]
Jos Ulla tulee vesivahinko ja koko kämppä kelluu, kyseletkö siihenkin ohjeita täältä?
[/quote]
Ulla taitaa olla melkoinen squirttaaja jos vesivahinkoja aiheuttaa tulemisellaan?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:01"]Mihin sitä valoa tarvitsee, osaa se paska ulos tulla näkemättäkin. [/quote] Luulin että vessoissa on valo että p*ska pyrkii kohti tunnelin päässä olevaa valoa.
[/quote]
Uusi merkitys sanonnalle "valoa tunnelin päässä"
112 tietysti.