Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini pitää HopLop-synttäreitä hienona

Vierailija
27.03.2015 |

Minun mielestäni ne ovat juntti-meininkiä. Ei tarvitse itse tehdä mitään muuta kuin maksaa vajaat parikymppiä per lapsi ja siinä se. Helpollahan siinä pääsee mut persoonatonta ja sit lapset siellä juoksee erillään, ei mitään erityistä juhlatunnelmaa koko hommassa. Ainoastaan vielä juntimpaa on Mäkkäri-synttärit. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on sinulta pois miten?

Vierailija
2/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä on status-symboli järkätä HopLop-synttärit. Kun nehän tosiaan maksaa peräti parikymppiä per lapsi. Olen ollut monilla synttäreillä, joilla pelkkä synttärikakku on maksanut saman verran kuin kymmenen hengen HopLop-synttärit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapset tykkää niin mikäs siinä? Hanki joku harrastus niin ei tarvi valittaa täällä. Lapset rakastaa tuollaisia paikkoja. Vai pitäiskö ne istuttaa pöydän ääreen teekupposten ja pikkuleipien kanssa?

Vierailija
4/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne synttärit ei oo sua ja sun hienostelua varten.

Lapsista ne hoplop juhlat on kivoja, eikös sen pitäis olla tärkeintä?

Järjestät sitten itelle semmoset kun sä haluat

Vierailija
5/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitätkö, tavallisesti lasten synttärit ei herätä tuollaisia intohimoja suuntaan tai toiseen. :D Ne on lasten synttärit, ei mikään äidin persoonallisen mutta silti tyylikkään itseilmaisun hetki. Nassikka limsamukin kanssa on ihan yhtä onnellinen siellä hoplopissa tai mäkkärissä tai teidän olkkarissa.

Vierailija
6/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pitää. Hienoa että on tyytyväinen. Voi sinun kanssas.

Vierailija
7/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jos on kiireinen niin pääseehän tossa helpolla, ja lapset kyllä viihtyvät. Tietenkin ne ovat vähän eri asia kuin kotona tai jossain juhlatilassa järjestetyt synttärit, joissa porukka on koko ajan koossa mutta ainakin mun lapseni on viihtynyt Hop-Lop-synttäreissä tosi hyvin. 

Vierailija
8/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän esittää että se on jotenkin "hienoa"?
Ehkä hän vaan haluaa pitää ne siellä ja lapsikin haluaa. Jos rahaa on ja kaikki onnistuu niin miksikäs ei. Ei kaikesta tarvii tehdä nii n isoo numeroo

Vierailija
9/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu hassuu. Älä murehdi, kyllä ne lapset pitävät sun kotisynttäreistä yhtä paljon...

Vierailija
10/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mä niin toivon, että musta ei tuu tommonen äiti. Jotenkin säälittävää, että äidit kilpailee lasten synttäreillä. Surullista.

Vierailija
11/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset tykkää niin aivan sama onko junttia vai ei.

Saavat kutsua koulukaverit, eskarikaverit ja kerhokaverit, kuka nyt mitäkin mutta kaikki mahtuvat ja tekevätpä jotain järkevää, siis liikkuvat itsensä hiestä märiksi.

En kotiini kutsuisi niin monta kaveria kuin hoploppiin yms voi kutsua enkä todellakaan haluaisi lasten kotonamme riehuvan. 

Kaiken lisäksi, eivät ne murkkuikäisinä enää hoploppiin synttäreillään tahdo joten aikansa kutakin.

Vierailija
12/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muuten HopLoppiin viedä omia tarjoilujaan synttäreille vai pitääkö ostaa vain se tarjoilupaketti, eikä itse saa tuoda mitään tullessaan? Mielestäni ne tarjoilut on hintaan nähden aika vaatimattomat ja tekisi mieli järkätä itse lisätarjoiluja. 

Vierailija
13/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina vuokrannut alueemme leikkipuiston, asutaan siis Helsingissä. Kohtuullinen vuokra ja siinä on iso tila leikkejä ja ohjelmaa varten ja erillinen huone sit tarjoilua varten. Sään salliessa on voitu järjestää ohjelmaa myös ulkona, toisen lapsen synttärit on siis kesäaikaan. Meille tää on ollut tosi kätevä tapa, HopLoppia en ole miettinytkään kun ei tässä meidän lähellä ole ja kaikki kaverit jotka on kutsuttu, tulevat ihan näiltä samoilta nurkilta. 

Vierailija
14/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin muksulla oli hiljaisena arki-iltana...koko paikassa oli juhlaporukan lisäksi 4 muuta lasta. Kutsuttiin nekin tyhjentämään herkkupöytää ja ei tosiaan ollut ongelmaa porukan hajaantumisesta....mihinkäs ne toisistaan olisi eksyneet tyhjässä hallissa.

Vierailija
15/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:47"]

Saako muuten HopLoppiin viedä omia tarjoilujaan synttäreille vai pitääkö ostaa vain se tarjoilupaketti, eikä itse saa tuoda mitään tullessaan? Mielestäni ne tarjoilut on hintaan nähden aika vaatimattomat ja tekisi mieli järkätä itse lisätarjoiluja. 

[/quote]Ei saa viedä omia tarjoiluja.

Vierailija
16/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:44"]Tiitätkö, tavallisesti lasten synttärit ei herätä tuollaisia intohimoja suuntaan tai toiseen. :D Ne on lasten synttärit, ei mikään äidin persoonallisen mutta silti tyylikkään itseilmaisun hetki. Nassikka limsamukin kanssa on ihan yhtä onnellinen siellä hoplopissa tai mäkkärissä tai teidän olkkarissa.
[/quote]
Juuri näin. Jotkut lapset ovat energisiä ja nauttivat liikunnallisista jutuista. Jotkut rauhallisemmat taas tykkäävät enemmän kotisynttäreistä. Useimmille käy kumpi vain. Mutta todellakaan lasten synttäreiden ei tulisi olla liikaa vapaa-aikaa omaavan äitylin taideprojekti ja oman egon paisuttelu tilaisuus. Aina sellaiseen törmättyäni säälin lasta.

Vierailija
17/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:40"]

Minun mielestäni ne ovat juntti-meininkiä. Ei tarvitse itse tehdä mitään muuta kuin maksaa vajaat parikymppiä per lapsi ja siinä se. Helpollahan siinä pääsee mut persoonatonta ja sit lapset siellä juoksee erillään, ei mitään erityistä juhlatunnelmaa koko hommassa. Ainoastaan vielä juntimpaa on Mäkkäri-synttärit. 

[/quote] todella junttimeininkiä

Vierailija
18/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suomalaisten rahavarat on todella pienet joten 20per lapsi on jo melkoinen summa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi