12v meikkaa
Eli mitä mieltä olette siitä että 12v meikkaa kevyesti? Kevyeen meikkiin kuuluu siis: meikkivoide, puuteri ja huulikiilto (peitevoide, jos on finni) Pitäisikö kieltää tyttöä meikkaamasta? Minkä ikäinen saa teidän mielestä meikata?
Kommentit (6)
On ok, jos ei nyt tule ihan jokapäiväiseksi "tarpeeksi" vaan mukavaksi jutuksi. :) Antaa nyt kokeilla kivoja juttuja.
Mä aloin meikkaa jo 10 veenä
Terveisin lapsi
Kyllä tyttö meikkaa aina ennen kouluun lähtöäkin. Aloittaja
Kyllä mä itsekkin meikkasin tuon ikäisenä, annan myös tyttäreni sitten kun vähän tuosta vanhenee (nyt 2v). Ottaisin kyllä joko meikkivoiteen tai puuterin pois, jompi kumpi riittää :)
Mun tytär meikkaa (6lk). Ekaks oli melko rajun näköinen, mutta harjoitttelemalla oppii. En oo puuttunut asiaan, koska musta se ei ole mitään elämää mullistavaa, se on vaan väriä.
Mulla on ollut rajana se, että ala-asteella ei meikata. Mutta tytöt kertovat että jotkut kolmasluokkalaisetkin meikkaavat. Mielestäni meikkivoide on vähän turha tuon ikäisellä, oma iho on yleensä hyvin kaunis nuorella ellei sitten ole paljon finnejä, ja mietin onko finni-iholle hyväksi peittää sitä meikkivoiteella.